olisin kysynyt voiko ladata internetin kautta täältä suomesta vai onko ainoa mahdollisuus että lähetän rahaa ja hän lataa itse?
Mikä on web sivusto jos mahdollista ladata täältä?
Tyttö ystäväni asuu siellä ja haluaisin ladata hänelle puheaikaa
load mobile number TM through paymaya
FILIPPIINILÄINEN PREAPAID LIITTYMÄ
9
2411
Vastaukset
- Ponije
Oleksää ihan pösilö ?
Rahas ne putsaa ja sit äijä vaihtoon.tollasia täällä kysellä- Anonyymi
Taitaa se tosi pösilö näkyä kun katsot peiliin.
- kuriput
Luulin ennen, että Suomessa on vain tyhmiä naisia.
- lähetä_rahaa
Helpointa varmaan lähettää rahaa sinne ja antaa naisen ladata liittymäänsä siellä. Ei se nyt kovin paljoa maksa, muistaakseni Globella joku perus Internetin käytön mahdollistava load jotain 50 PHP päivä 5 PHP latausmaksu. Tai esim. 5 päivää 200 PHP. Tai vaikka kuukaudeksi 999 PHP.
- almostcebu
Ei muistaakseni onnistunut luotto/maksukortilla internetissä ainakaan Global:liittymälle. Toisalta jos tai kun on luottosuhde niin voi hyvinkin laittaa rahaa myös puhelin maksuihin.
- Onni-Istuu
Onnistuu! Worldremitin kautta lähettää Airtimea max. 1000 pesoa/siirto. Globe liittymään ainakin. 30 pv rajaton netti maksaa n. 700 pesoa Globella.
- operaattori-info
1. Jos itselläsi on Saunalahti, niin Filippiineillä on syytä olla joko Globe (paras) tai Smart (tässä on huonot puolensa, mutta meneepä tekstarit siihenkin).
EI Sun Cellular -liittymää (puuttuvan roaming -sopimuksen takia tekstarit eivät mene perille, mutta operaattori silti laskuttaa niistä, jos niitä lähetät).
2. lataus netissä täältä:
https://www.lazada.com.ph/mobilerecharge/
HUOM: Koska lazada EI OLE operaattori, vaan kolmas osapuoli, on operaattoritieto oltava oikein, muussa tapauksessa lataus ei onnistu, ja rahat veloitetaan silti !
tuo TM on operaattorin kakkosbrändi, aivan kuten Suomessa Saunalahti on Elisan kakkosbrändi. - Anonyymi
https://www.ding.com/
Tuolla voit suoraan ladata puhelinnumeroon pesoja - Anonyymi
Lataa puhelimeen GlobeOne appi. Sillä voi hallinnoida liittymää, maksaa puheaikaa ja seurata saldoa. Jos muijalla ei ole Globen sim-korttia, niin sano sille, että hommaa sellaisen, pelkkä sim-kortti on ilmainen ja niitä saa joka kioskista.
Kai ny järki sanoo, että rahaa ei pidä koskaan lähettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754