Hieno joulukonsertti Tampereella

Nimisieppaus

Eilen 1.12. 2017 Tapani Kansalla oli hieno joulukonsertti Tampereen tuomiokirkossa.
En ole vähään aikaan kuullut tällä tavoin elävänä Kansaa ja olin odottavalla mielellä.
Tapani Kansa esitti kauniita ja hartaita joululauluja ja sellaisia ne olivat hänen laulaminaan.
Parissa laulussa pianisti Mikko Helenius osallistui myös laulamalla duettoa . Hienoja.

8

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekinolin

Olin Tapanin Oulun konsertissa muutama päivä sitten ja se oli myös todella vaikuttava elämys. Tapanilla on äänessä upeaa sointia ja se kantaa. Taitaa olla aika harvinaista , että ns. iskelmälaulaja laulaa kirkossa ilman mikrofonia, mutta Tapani Kansa lauloi ja komeasti lauloikin.

• AnnuRitari

T. Kansa on huippu kaikilla mittareilla! Nih, ettäs tiiät!!

• Gillas

Sun rikkinäisillä mittareilla mitattuna. Verenpainemittari kyllä näyttää korkeita lukemia Taspukka-konsertin ja Tapsukan ns musiikin kuuntelun jälkeen mutta siihen se sitten jää. Lisäksi Tapsukan kuunteleminen aiheuttaa metabolista oireyhtymää mm hengenahdistusta ja disbetesta.

• belcantoinlied

Itse asiassa koko konsertti oli syvältä sieltä eli perseestä.

• Tapani Kansan joulukonsertti Tampereella oli huippu hieno. Mahtavia tulkintoja ja upeita lauluja. Uutta ja vanhaa. Tästä konsertista aloi minin jouluni.

• melinakakkonen

Tapsukka Kansalaisen epäkonsertti Mansessa oli rimanalitus. Järkyttäviä ns tulkintoja ja kauheita kipaleita. Uutta ja ikiwanhaa. Tämä kidutus pilasi minin jouluni.
        .

• Anonyymi

rulez!

• Anonyymi

Tapanin Kansan ääni on kultaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe