tr3 temple of puna

Hali

siis voisko joku hullun viisas kertoo kuinka päästään temple of punassa eteenpäin, siis ne sirkkelit on ihan kauheet siellä yhessä huoneessa...vai pitääkö sinne ylipäätään mennä ekaks?!? help, please... ja sitten se yks erä missä on se akka sen sauvan kanssa (siel lontoossa) ja ampuu sitä laraa sillä, oon kiivenny ylös sitä kerrostaloo, mutta en tiiä mitä sille akalle pitää tehä... oon menny ne koodeilla läpi nää mut haluisin pelata ne ihan oikeestikkin! kiitti jo etukäteen!!

6

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • advis

      Punasta ensimmäiseksi kerrottakoon:

      "Sirkkelihuoneessa" on suhteellisen turvallisia seisomapaikkoja ainakin 4 eli huoneen jokaisessa nurkassa. Pyri turvaan tällaiseen nurkkaan aina sirkkeleiden tullessa kohti. Heti kun sirkkelit menevät pois, käy painamassa nappia. Myös napin vieressä on turvallinen kohta, mutta siihen voi olla vaikeampi osua. Se on yhden lattiassa olevan ruudun oikea nurkka (lähinnä seinää) siinä kohdassa missä sirkkelin piikit kulkevat "käsikkäin". Napin painamisen jälkeen kannattaa heti hakeutua lähimpään turvalliseen pisteeseen ja odottaa kunnes sirkkelit ovat poistuneet. Tällöin kannattaa myös tallentaa eli heti siinä vaiheessa kun sirkkelit menevät pois.

      Kun olet yhdeltä seinältä painanut kaksi nappia, juokse sirkkeleitä vastaan kohti toista seinää ja hyppää ylitse ja pyri nurkkaan tai muuhun turvalliseen kohtaan (Kannattaa hypätä aina vähän "etukäteen" jotta hyppy osuu sopivasti sirkkeleiden yli). Kun viimeinen nappula on painettu, ovi kourun alaosassa aukeaa eteenpäin.


      City:

      Taistele tiesi miten parhaaksi näet aivan ylös asti mistä löydät sähkörasian joka ammutaan (kun olet kiivennyt ylimmälle mahdolliselle tasolle, on otettava vauhtia ja hypättävä tyhjän yli jotta pääsee sähkörasialle). Älä mene Sophien puolelle rotkon ylitse ennenkö hän on kuollut. Älä myöskään astu metalliselle alueelle jolle Sophie kuolee sillä se on pahasti sähköinen..O_o Sophien puolelta löytyy nappi josta virran saa pois ja saat poimittua Eye of Isiksen turvallisesti.

      • Nimetön

        sitä mä oon aatellukki että joku paikka siel on oltava minne et ne sirkkelit ei mua tapa! kiitos aivan sairaasti näistä neuvoista!!! :) jos on vaikeuksia niin käännyn sinun puoleesi uudestaan!!! :D


      • advis
        Nimetön kirjoitti:

        sitä mä oon aatellukki että joku paikka siel on oltava minne et ne sirkkelit ei mua tapa! kiitos aivan sairaasti näistä neuvoista!!! :) jos on vaikeuksia niin käännyn sinun puoleesi uudestaan!!! :D

        Hienoa että selvisi! On ilo auttaa kanssaraidaajaa;-)


      • Nimetön
        advis kirjoitti:

        Hienoa että selvisi! On ilo auttaa kanssaraidaajaa;-)

        moikka! :D ja hyvää ystävänpäivää. pääsin ne erät läpi, kiitti!! :) Joo mut asiaan, huomasin että en oo päässy tota antartiksen Lost city of Tinnos erää myöskään ite läpi... :( oon päässy jo siitä yhestä ovesta niitte nappuloitten jälkeen sinne isoon paikkaan jossa tulee jatkuvasti niitä saakelin ötököitä! siis oon yksinkertasesti nii pösilö ette oo osannu jatkaa siitä! ;D niin jos sulla liikenee tähän neuvoja niin otan ne mielellään vastaan!!! :) thanks taas jo etukäteen!!!! :) T. "Hali"


      • advis
        Nimetön kirjoitti:

        moikka! :D ja hyvää ystävänpäivää. pääsin ne erät läpi, kiitti!! :) Joo mut asiaan, huomasin että en oo päässy tota antartiksen Lost city of Tinnos erää myöskään ite läpi... :( oon päässy jo siitä yhestä ovesta niitte nappuloitten jälkeen sinne isoon paikkaan jossa tulee jatkuvasti niitä saakelin ötököitä! siis oon yksinkertasesti nii pösilö ette oo osannu jatkaa siitä! ;D niin jos sulla liikenee tähän neuvoja niin otan ne mielellään vastaan!!! :) thanks taas jo etukäteen!!!! :) T. "Hali"

        Hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää:D

        Eli kun tulet nappulahuoneesta sillalle niin pysähdy hetkeksi puolivälissä ja katso aivan ylös oikealle luolan kattoon, sieltä tulee itikoita ja siellä on myös Tinnosin ensimmäinen salaisuus. Jos haluat, voit ammuskella hyttyset tästä kohdasta (niitä ei ole onneksi loputtomasti..niitä on vaan liian monta..tässä tapauksessa noin 20) ja käydä myöhemmin hakemassa salaisuuden. Jos et halua, lähde tästä kohti siltaa vasemmalle, kohti sitä isoa repeämää mistä silta on halki ja reunalta näet vasemmalla lumisen alkovin, missä hohtaa vihreä kristalli.

        Ota juoksuhyppy sinne ja tartu reunasta. Sitten jatka sinne suuntaan, missä on sillan toinen puolikas eli tästä reunalta jos olet naama kohti siltaa niin lähde kulkemaan vasemmalle tätä kallionreunaa pitkin, hyppää läheisen pienen liukkaan lumitasanteen yli harmaalle tasolle ja kävele sen päähän ja hyppää ylös ja tartu ja nouse ylemmäs. Tästä voit tehdä juoksuhypyn kohti sillan uutta puoliskoa sen kaarirakenteen päälle. Sieltä pääsee hyppimällä läpinäkyviä laattoja pitkin salarin luo jos haluaa, ota soihtu niin näet, että ensimmäinen laatta on siltojen repeämän yläpuolella, keskivaiheilla ilmassa.

        Jos et halua salaria niin laskeudu uudelle sillanpuoliskolle ja selkä kohti siltahalkeamaa, edessä näkyy harmaata kalliota. Vasemmalla nurkassa on pieni medipack joten hae se ensin ja mene sitten oikealle nurkkaan, mistä kulkee pieni luola kohti uutta siltaa ja uusia ylläreitä..:-D


    • Ismo Laitela

      Oho tää on lisätty 2005 O_O. Mut joo itekki tiiän kentät ja hiton vaikeita ovatki kiitos että kerroitte.
      Ja tuskin kukaan enää tätä näkee :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe