Mitä eri artistit ovat horoskooppimerkiltään? Tiedän, että Anna Eriksson ja Laura Voutilainen ovat härkiä, samoin kai Arja Koriseva..entäpä muut?
mitä horoskooppimerkkiä artistit edustavat?
16
3618
Vastaukset
- horoskooppi
Paula Koivuniemi on kaksonen, Janne Tulkki on myöskin kaksonen, Kirka on neitsyt, Anne Mattila kaksonen ja Anneli Mattila on (muistaakseni) härkä, Liisa Tuhkanen on kalat, Krstiina Mäki on kalat, Eija Ahvo on vesimies, Mikko Alatalo on härkä, Tuula Amberla on leijona, Markku Aro on vesimies, Berit on kalat, Danny on Vaaka, EijaSinikka on vesimies, Eini on vaaka, Hanna Ekola on skorpioni, Annika Eklund on vesimies, Kike Elomaa on rapu, Frederik on vesimies, Matti Siitonen on leijona, Rainer Friman on neitsyt, Eino Grön on vesimies, Susanna Haavisto on vaaka, Joel Hallikainen on vaaka, Anna Hanski on neitsyt, Janus Hanski on kauris, Arja Havakka on vaaka, Hector on oinas, Susanna Heikki on kaksonen, Petri Hervanto on vaaka, Aki Hietala on vesimies, Pentti Hietanen on vaaka, Antti Huovila on härkä, Janne Hurme on jousimies, Kai Hyttinen on kauris, Heidi Kyrö on kauris, Jonna Tervomaa on kauris, Juhamatti on kalat, Heli Kajaste on vaaka, Tapani Kansa on kalat, Eija Kantola on kalat, KariTapio on skorpioni, Katri-Helena on leijona, Vieno Kekkonen on neitsyt, Edu Kettunen on oinas, Kikka on skorpioni, Mikko Kilkkinen on vaaka, Ari Klem on neitsyt, Brita Koivunen on neitsyt, Taina Kokkonen on härkä, Kaija Koo on neitsyt, Eija Koriseva on skorpioni, Jukka Kuoppamäki on neitsyt.
- mäiskä
Finkkujen poijaat:Arska(kaksonen),Jussi(härkä),Kari(vesimies),Lasse(vaaka),Timo(leijona) ja Aku(skorpioni):-)
- Säde
FBI-beatin pojat: Miikka ja Markus, kaksosia, Miikka R., neitsyt ja Jere skorppioni.
- mukavaa
Säde kirjoitti:
FBI-beatin pojat: Miikka ja Markus, kaksosia, Miikka R., neitsyt ja Jere skorppioni.
Taipaleen Reiska kalat on muutes tasan 1kk ja 65v. täyttyy. Eipä uskois ei ja Frimannin Eki on viisvitonen toukokuussa eli härkä. Onnea jo nyt miun ihanne miehille.
- Satu
tosi ystävä ja laittaisit vielä finkkujen poikien syntymäpäivätkin (vuosineen päivineen) tänne kun kerran horoskoopitkin tiedät? Olisi kiva muistaa aina Suomen parhaan tanssiorkesterin poikia heidän merkkipäivinään..
- mäiskä
Satu kirjoitti:
tosi ystävä ja laittaisit vielä finkkujen poikien syntymäpäivätkin (vuosineen päivineen) tänne kun kerran horoskoopitkin tiedät? Olisi kiva muistaa aina Suomen parhaan tanssiorkesterin poikia heidän merkkipäivinään..
Arska 8.6.1962,Jussi 17.5.1959,Kunu 14.2.1955, Lasse 1.10.1959,Timo 23.7.1971 ja Aku 28.10.1964.
Et tässäpä sulle nämä....Finkut is the best!!! - Satu
mäiskä kirjoitti:
Arska 8.6.1962,Jussi 17.5.1959,Kunu 14.2.1955, Lasse 1.10.1959,Timo 23.7.1971 ja Aku 28.10.1964.
Et tässäpä sulle nämä....Finkut is the best!!!sinulle! En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä. Keikoilla nähdään!
- Ansku
Satu kirjoitti:
sinulle! En voisi olla enempää kanssasi samaa mieltä. Keikoilla nähdään!
...päin oot kotoisin?ja käytkö usein jätkien keikoilla?
- Tiesitkö tätä
Tarja Ylitalo on kalat
Rami Välimäki on rapu
Essi Wuorela on oinas
Pepe Willberg on jousimies
Kari Vepsä on oinas
Piritta Venho on vaaka
Saija Varjus on vesimies
Valentin (Marko Virkkunen) on härkä
Annikki Tähti on jousimies
Timo Turunen (Tenavatähti) on vaaka
Timo Turpeinen on vesimies
Timo Tervomaa on vesimies
Jaakko Teppo on vesimies
Tauski Peltonen on skorpioni
Seppo Tammilehto on vesimies
Reijo Taipale on kalat
Marita Taavitsainen on neitsyt
Meiju Suvas on kalat
Mira Sunnari on neitsyt
Mika Sundqvist on kalat
Inga Sulin on leijona
Topi Sorsakoski on skorpioni
Riki Sorsa on kauris
Nisa Soraya on oinas
Dimitri Sjöberg on neitsyt
Kauko Simonen on oinas
Jari Sillanpää on leijona
Johanna Siekkinen on vaaka
Anneli Sari on kalat
Petri Salminen on leijona
Arja Saijonmaa on jousimies
Anneli Saaristo vesimies
Sari (Saana) Matala on kaksoset
Tiina Räsänen on kalat
Erkki Räsänen on leíjona
Jukka Ruusumaa on skorpioni
Tiina Ruuska on härkä
Jope Ruonansuu on oinas
Virve Rosti on skorpioni
Ressu Redford on leijona
Johanna Raunio on skorpioni
Merja Raski on kalat
Kirsi Ranto on leijona
Mari Rantasila on kauris
Kake Randelin on vesimies
Jussi Raittinen on neitsyt
Eero Raittinen on vaaka
Jouni Raitio on kauris
Antti Raiski on jousimies
Esko Rahkonen on leijona
Antti Pääkkönen on skorpioni
Niina Päivänurmi on vesimies
T.T. Purontaka on oinas
Mika Pohjonen on rapu
Kaija Pohjola on vaaka
Kari Piironen on skorpioni
Raimo Piipponen on kauris
Sanna Pietiäinen on kauris
Pirkka-Pekka Petelius on kaksoset
Tapani Perttu on kaksoset
Hannu Palo on neitsyt
Kurre on vaaka
Kari Kuuva on kalat
Kaija Kärkinen on neitsyt
Petri Laaksonen on leijona
Jaana Lammi on rapu
Lea Laven on kaksoset
VeePee Lehto on härkä
Marjatta Leppänen on neitsyt
Juice Leskinen on vesimies
Erkki (muusikko) Liikanen on oinas
Kai Lind on kauris
Vesa-Matti Loiri on kauris
Sonja Lumme on vaaka
Tamara Lund on kauris
Tarja Lunnas on leijona
Kaija Lustila on skorpioni
Riku Lätti on leijona
Kim Lönnholm on vaaka
Maarit Hurmerinta on skorpioni
Pave Maijanen on neitsyt
Pirkko Mannola on kauris
Mrion Rung on jousimies
Marjorie on jousimies
Tomi Markkola on kauris
Ninni Martikainen on vesimies
Mattiesko on skorpioni
Teppo Ruohonen on kalat
Matti Ruohonen on leijona
Milana Misic on skorpioni
Tony Montana on kauris
Muska on rapu
Taneli Mäkelä on kalat
Mikko Mäkeläinen on kauris
Kristiina Mäki on kalat
Jasmin Mäntylä on leijona
Esa Nummela on kalat
M.A Numminen on kalat
Arto Nuotio on neitsyt
Virve Nuotio on vaaka
Teuvo Oinas on skorpioni
Saija Palin on kalat
Remu Aaltonen on kauris
Petteri Ahomaa on vesimies
Anitra Ahtola on rapu
Viivi Avellan on kaksoset
Marko Bjurström on kaksoset- jee
No huh huh!Ja mä kun olen tähän asti kuvitellut,että mulla ei ole elämää.
- anu
jee kirjoitti:
No huh huh!Ja mä kun olen tähän asti kuvitellut,että mulla ei ole elämää.
Todellakin,tää on jo typeryydessään vertaansa vailla oleva keskustelu.
- Elsa
Kata Kärkkäinen on skorpioni
Kauniit & Rohkeat tähti Ridge on kalat
Riitta Väisänen on rapu
Maija Vilkkumaa on skorpioni
Ville Valo on skorpioni- minä itse
VILLE VALO ON JOUSIMIES!!!!
- tutkiskelija
Mutta tiesittekö tätä :
Tapani Kansa ja Reijo Taipale ovat syntyneet samana päivänä, eli 9.3 ( Tapsa täyttää 56 ja Reiska 65v.) !
Kummatkin ovat siis kaloja, kuten oli myös Tapio Rautavaara , joka oli syntynyt 8.3 !
Kalojenhan sanotaankin olevan herkkiä, romanttisia ja taiteellisia.- Marika
Kolme kovaa laulajaa syntynyt melkein samana päivänä ( Rautavaara päivää ennen). Jännä yhteensattuma, vaikka tokihan he ovat syntyneet eri vuosina.
- Elle
tutkiskelija: "Kalojenhan sanotaankin olevan herkkiä, romanttisia ja taiteellisia."
No jaa... :) En ehkä itse allekirjoittaisi itsestäni vaikka olenkin kalat... ;) Sen sijaan olen nouseva kaksonen joten ehkä kaikki johtuu siitä. Hähää... x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171