Tykkääks pojat jos tyttö käyttää addun condivo 14 verkkareita niinkuin melkein aina? :)
addun verkkarit
8
769
Vastaukset
- Jbhj
No kyllä se alkaa ihmetyttämään jos melkein aina köyttää samoja housuja. Ps tiedän yhden sellaisen
- faktojapöydälle
Ketään muuta ei varmaan oikeastaan kiinnosta vaatteesi kuin sinua itseäsi. Miksi joku poika erityisesti pitäisi siitä että pidät verkkareita? Eiköhän se kiinnitä eniten positiivista huomiota, jos käytät puhtaita ja hyväkuntoisia vaatteita, jotka sointuvat väreiltään ja tyyliltään hyvin toisiinsa ja sinulle.
- ainaverkkarit
Käytä ihmeessä, ne on hienot.
- tyttöjokaon15v
Käytän niitä suihkussakin.
- verkkaritkäykaikkeen
mahtaako olla oikeasti aloittajan kommentti mutta joka tapauksessa condivot käy hyvin vaikka uimahousuiksi: https://www.youtube.com/watch?v=YS09REeoLQA
- KETJUNALOITTAJA
verkkaritkäykaikkeen kirjoitti:
mahtaako olla oikeasti aloittajan kommentti mutta joka tapauksessa condivot käy hyvin vaikka uimahousuiksi: https://www.youtube.com/watch?v=YS09REeoLQA
Ei todellakaan oo mun kommentti!
- mitenmätännyyt
"addu" on sanana niin... no terveisiä maalle! Hauskaa kesää!
- Anonyymi
Tykkään lainata tytölle Adidas housut verkkareita saa käyttää tyttöt mun verkkareita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818