Olemme yhdessä asuva avopari ja kummankin toiveissa perheenlisäystä... vaan eipä ole luonnollisin konstein ilmaantunu. Olen nyt 34 vuotias nainen ja tarvittaisi mitä ilmeisimmin siemen jostakin muualta kun tällä ei toive millään toteudu... mutta mistä... alkaa tulla epäusko koko hommaan... rohkaisua tässä tarvittais....hedelmöityshoitoja emme nyt vielä harkitse kun olisi mukavampaa jos tulisi luonnollista tietä... ota yhteyksiä jos vaikka tämä tästä järjestyy ja saisin edes kohtalotovereita.
Lapsi toiveissa
9
729
Vastaukset
Siis ai mielummin hankitte lapsen jonkun kolmannen miehen siemenillä kuin hedelmöityshoidoilla kahdestaan?
- Puoli-vaari
Olkaa sijaisvanhempia.Saataa tärpätä kun pääsee kokeilemaan vanhemmuutta.
Perinteisest poppakonstit vois ottaa käyttöön /Hevosenkengä,Länget/Kirves
sänkyn alle onnea tuottamaan/Tyttö/Poika vauvasta. - VARO
Höpöhöpö avaus on siemenkauppiaan tekemä. :D
Hän on senverran lapsenomainen, että onnistuu samaan juurikin tuollaisen ääliöavauksen aikaan.
Normaali lapseton pari menee ensin tutkimuksiin, joissa selvitellään lapsettomuuden syy. Syy voi olla naisessa, jolloin eipä auta vaikka siemenkauppias tilaisi hotellihuoneen viiden vuoden ajan joka ovulaation aikaan. :P - Tiedust
Miten olette ajatelleet apua hakea?
- auttavainen58
Hei! jos apuni kelpaa niin voisin hedelmöidä sinut, 59v nuorekas mies, missä voimme tavata?
- teenyt
varmuudeksi jo valmiiksi lapsen huoltoa, asumista/ tapaamis oikeutta ym.. koskevat sopimukset kun olette vielä väleissä-
säästyy paljon rahaa, mielipahaa- ja oikeudenkäyntiä sekä
sairasta lapsen edun- ja oikeuksien vastaista "viraomais-" menettelyä, lapsen vieraannuttamista- - Tätihänmä
Menkää naimisiin.
Adoptoikaa lapsi, niin moni lapsi on vailla perhettä.
Itsekästä luonnottomiin hedelmöityshoitoihin mennä, siinä sörkitään sellaista joka pitäisi jättää Luojan asiaksi. Olen käytettävissä apuna ja vinkkinä [email protected]
kirjoitelkaa tuonne, jos asia vielä ajankohtainen.- raimblik
olen kaksymppinen, perusterve, kuntoileva, parisuhteessa, komea, ei sairauksia taikka mitään vikaa muutenkaan, kuin pieni yksinäisyys. haluaisin luovuttaa sperma pankkii sittiötäni ja olisin valmis näyttämään kuvani jos on kiinnostusta. muuten naiset joutuvat sokkona valitsemaan luovuttajansa ovumiassa taikka mehiläisessä. jos on kiinnostusta lähetä viestiä [email protected] en pyydä rahaa, eikä tarvitse muuten olla yhteydessä jos lapsi välttämättä haluaa tietää. olen parisuhteessa ja todennäköisesti teemme lapsen parin vuoden päästä vasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466