voi harmin paikka

yksinäinen_nuori_sielu

Mä oon niin yksinäinen ja surullinen ihminen että surettaa. Haluaisin vaan poikaystävän :( Joskus meen nukkumaan ja mietin miten ihanaa se olis jos vois kömpiä rakkaan kainaloon. Ku pelaan tai katon sarjaa ni tulee mielee et ei hitsi miten kiva olis jakaa tää jonku kaa. Tai istun vaan kotona ja toivon et vois mennä jonku kaa kahville tai elokuviin ja pitää kädestä kadulla ja pitää typerän näkösiä mätsääviä villapaitoja pakkassäällä. Katon muita mun ikäsiä ja miten niillä on joku ja tunnen syvän viiltävän piston mun verta pumppaavassa sisäelimessä.
Säälikää mua tai ilmottautukaa vapaaehtoiseksi poikaystäväksi pls.

32

613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viidesvasemmalta

      Parisuhde on kunnianhimottomin unelma, joka ihmisellä voi olla.

      • yksinäinen_nuori_sielu

        Minkälaiseen unelmaan olisi sitten parempi tähdätä?


      • yksinäinen_nuori_sielu kirjoitti:

        Minkälaiseen unelmaan olisi sitten parempi tähdätä?

        Sellaiseen, jota Viidesvasemmalta pitää merkittävänä. Sinun tulisi haluta samoja asioita, kuin hänkin, sillä onhan hän sentään hän, ja siten ainoa, jota hän ymmärtää.


    • Voisin olla vapaaehtoinen, sillä et kertonut itsestäsi mitään, jolloin vapaaehtoisuus on täydellisen typerä idea, eli juuri minulle luotu.

      • yksinäinen_nuori_sielu

        Jos typerät ideat ovat sinun juttusi, taidan olla unelmiesi nainen. Teinhän tänne tämän aloituksenkin.


    • En.ole.robotti

      Miten ideoita määritellään typeriksi? Maailmassa on tosin kyllä muutakin kuin fiksuus (eli se mensaälykkyys).

      Yksipuolisesti älykkäät ihmiset saavat tässä maailmassa muutenkin niin paljon tuhoa aikaan, etten suosittele menemään sen tietyn narsistimassan mukana, jotka vain kehuskelevan älyään ja yrittävät puhella mahdollisimman järkeviä, yrittäen aina olla oikeassa. Ja jos olisivat väärässä ja tunnustaisivat sen, he vajoaisivat pohjalle. Pahinta tässä on se, että tällaiset ihmiset harvemmin oppivat virheistään.

      Tulipa mieleen Veion tekstit, kun keskustelu näyttävästi nousi pinnalle. On olemassa muutakin kuin sitä mensaälyä. Ja eräs neropatti ei sitä ymmärtänyt. Veiolla on jotain todella viisasta teksteissään, mistä pidän. Taidan pyrkiä samaan kuin hän. Yhdessä olisimme tosiaankin vahvempia.

      • Typerä on huonosti perusteltu, epätosi uskomus. Idea on ajatus.


    • andrukela

      Älä laita tällästä. Juuri näin unta, jossa minulla oli tyttöystävä.

      • yksinäinen_nuori_sielu

        Surullista, anteeksi. Oliko kiva uni?


      • andrukela
        yksinäinen_nuori_sielu kirjoitti:

        Surullista, anteeksi. Oliko kiva uni?

        Paras hetkeen :3


      • yksinäinen_nuori_sielu
        andrukela kirjoitti:

        Paras hetkeen :3

        No hyvä kuulla :3

        Ainakin unissa voi olla hetken onnellinen.


    • Nokyl

      Onks jotain paikkaa jossa voisit jutella? :) vastaa tähän

      • Sitten saapui joku parempi ja vei uuden ihastukseni. :(


      • yksinäinen_nuori_sielu

        Se olis tosi kiva, mutta valitettavasti sosiaalinen rajoitteisuuteni estää kyseisen kommunikoinnin.

        ...Tämän takia taidan olla sinkku.


      • yksinäinen_nuori_sielu kirjoitti:

        Se olis tosi kiva, mutta valitettavasti sosiaalinen rajoitteisuuteni estää kyseisen kommunikoinnin.

        ...Tämän takia taidan olla sinkku.

        Juttele tällä palstalla. Tarvitsemme lisää vakioita.

        Samixii! Minäkin olen sosiaalisesti rajoittunut.


      • yksinäinen_nuori_sielu

        Tulin tälle palstalle käväisemään ihan vain nostalgian vuoksi, mutta kaipa voin jäädä jos motivaatio riittää.

        Yahoo! Taisin löytää sielunkumppanini.


      • yksinäinen_nuori_sielu kirjoitti:

        Tulin tälle palstalle käväisemään ihan vain nostalgian vuoksi, mutta kaipa voin jäädä jos motivaatio riittää.

        Yahoo! Taisin löytää sielunkumppanini.

        Olet siis entinen vakkari? Tunnemmeko?


      • yksinäinen_nuori_sielu

        Ähh en usko, joskus nelisen vuotta sitten taisin täällä vähän väliä valittaa ulkonäöstäni ja siitä kun sims-peli ei toimi. Ollaanhan me saatettu joskus jutella mut en täällä niin säännöllisesti käyny et olisin oppinu nimimerkkejä.


    • huehuehue_

      hyi vittu kun oot säälittävä

      • Älä nyt kiusaa kärsiviä.


    • So_lonely_too

      Täällähän minä sinua odottelen miettien samanlaisissa aatoksissa

      • yksinäinen_nuori_sielu

        Jos minua jäät odottelemaan et ikinä etene minnekkään :(


    • Söpöpoitsu

      Hei mulla on samanlainen unelma että ois se tyttö joka vois olla mun kainalossa. Minkä ikänen sä oisit että jos vaikka

    • OnnioOnnion

      Jumala rakastaa sinua ja hänellä on suunnitelma elämällesi. Jeesus sydämessä et ole ikinä yksin. Poika/tyttöystävä voi jättää tai satuttaa. Jeesus ei jätä sua ikinä. Rukoilemalla, lukemalla Raamattua ja käymällä seurakunnassa vaikka nuortenilloissa saat yhteyden Jeesukseen. Siunausta!

      • yksinäinen_nuori_sielu

        Oi, miten en ajatellutkaan rakasta Jeesusta! Uskominenhan on parempaa kuin seksi tai muu maallinen onni. Totta kai olisi itsekin pitänyt ymmärtää, että Jumalalla on suunnitelma minua varten! Eihän Jumalalla ole mitään muutakaan tekemistä, kuin pakottaa surullisia teinityttöjä selibaattiin. Toivottavasti saan nuortenilloissa sitten sen telepaattisen yhteyden Jeesukseen (toivon myös levitaatiokykyjä) ja voin ylentyä korkeammalle tasolle kuin nuo muut epäuskovaiset. Kyllä on harmillista, että joku hankkii poika/tyttöystäviä kun tämän ajan voisi käyttää RUKOILUUN. Sellaisissa suhteissahan voi sattua vastoinkäymisiä, eihän sellainen ole parisuhteille tai ylipäänsä muille ihmissuhteille normaalia! Parasta olisi vain katkaista kaikki yhteydet muusta maailmasta, ettei vain käy huonosti.


    • Jlllll

      Ootko mistä päin?

    • Foeval

      Tee meemitili ni alkaa tulee jätkiä jonos!

      • Foeal

        Ite tein ja käiviki näi, harmikseni olen hetero


      • yksinäinen_nuori_sielu

        Siis että houkuttelisin jätkät luokseni meemien voimalla? Woah, nerokasta!! Miten en itse tajunnut tätä :O


    • Oon itekki samassa jamassa. Tykkään pelata pelejä mutta en ole kuitenkaan mikään läski vaan urheilen sen verran että pysyn hyvässä kunnossa. Jos kiinnostaa niin pidä yhteyttä :)

    • VorssanPoikii

      Saisko käsitöitä? Oon hetero, mut forssalainen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe