Nokia ilmoittaa stop akku ei lataudu, vika ei akus

Probleemavoihanskeli

Nokia ilmoittaa Stop Akku ei lataudu vaikka laitan toisellakin akulla laturiin ja toista laturiakin olen kokeillut. Vika ei ole siis akussa. Voiko puhelinta korjata kotikostein? Työkalut löytyy ja osaan itse avata. Se mihkä laturi tulee sen saa vaihdettua. Vielä viime keskiviikkona latasi akun täyteen.

6

146

Vastaukset

• Moi, voisiko joku ystävällisesti vastata tähän? Kiitos!

• Tarkista että laturin reikä on puhdas ja kato samalla onko laturin liitin vääntynyt. Toinen syy mikä tulee mieleen on että puhelimen piirikortin tinaus on pettä nyt laturin liittimestä

• Entpäs jos ostaisit uuden Samsung Galaxy A5 puhelimen ja heittäisit sen Nokia romun elektroniikka kierrätys konttiin.

• Mun puhelin ei aina lataudu, syitä;

- on liian tehokas laturi, kun tunnistaa sen, lopettaa latauksen. Huomaa että kaikki 1 ja 2 amppeerin laturit ei ole samallaisia, olen mitannut tyhjäjännitteen 4,6 voltista 5,8 volttiin. Vanhoissa nokioissa joissa pyöreä pistoke oli 9 v jaoskus yli 11 v.

- hieman viallinen pistoke, tai johto poikki. Laittaessa kun painat aloittaa, mutta pistoke tulee hivenen ulos ja lopettaa kun kaikki liittimet ei yhdistä.
      Johto voi olla myös poikki niin että painaessa yhdistää vapan ei

no

• Minullakaan ei latautunut mutta loppujen lopuksi puhelin alkoi savuttamaan,ja lähetin sen huoltoon.

• Minulla puhelin kuumeni jotain huollossa tekivät

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      190
      10508
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1835
    3. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1374
    4. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      186
      945
    5. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      81
      887