Monellako sivut kadonneet Googlesta

Galluppi

8

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edeeeewfe

      Mun sivut putosi tietyillä hakusanoilla haettaessa hakutuloksessa tokaksi(ennen oli eka).

    • Risto Poutiainen

      Googlen uusin päivitys helmikuun alussa aiheutti aika paljon muutoksia hakukonesijoituksissa, mutta monet sivut jotka ovat tippuneet palaavat kyllä takaisin. Google kokeilee tällä hetkellä erilaisia algoritmejä ja hakutulokset saattavat vaihdella paljonkin. Tilanne kyllä tasaantuu ajan kanssa. Sama ilmiö oli joulukuun lopulla edellisen päivityksen yhteydessä.

    • Hukka pekka
    • vieraskirjax

      ... Että google ei nykyään enää löydä mitään.

      Omat sivut on kadonnut sieltä, mutta jos määrittelee tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiii
      tarkkaan, niin saattaa löytää (eli syöttää sivun nimen ;))

      Ihan perseestä google nykyään!

    • Galluppi

      Taas löytyy ykkösenä, mutta olihan siinä "ruuvaamista ja tekstien uudelleen vääntöä" että pääsi taas kärkeen, tuntuu vaan hölmöltä kirjoittaa tekstit hakukoneystävällisiksi, jauhata samaa "hakusanaa" monessa kohtaa uudelleen ja uudelleen, kuviin ja linkkeihin lisäilin alt ja title tekstit sopivilla sanoilla ja kaikkea muuta saman jauhantaa..=)

      Täytyy kyllä sanoa, että tuo yahoon hakukone on tullut viime aikoina tutuksi ja se kyllä löytyy aika mukavasti sen mitä etsii..=)

      • selitä mulle

        Kerrotko miksi sinun sivusi pitää olla ensimmäisenä googlen hakutuloksissa. Onko sivusi kenties ainoa laatuaan tai paras ja kaunein? Ei ole fiksua muokata sivua vai siinä tarkoituksessa että pääset jonon kärkeen, koska saatat ajautua ohi sivujesi aiheesta.
        Itse luen jopa neljäntenäkin olevan linkin :) joskus jopa monta sivua selaan, joskus jopa kaikki hakusanoilla löytyneet, koska ensimmäisiksi tuppaa tulemaan aina kaikista huonoimmat ja mainoshenkisimmät sivut ja monesti vähän selatessa löytyy ihan aiheeseen keskittyneitä sivuja. Moinen jonon ensimmäiseksi yrittäminen juuri pilaa hakukoneiden käytön tai ainakin tekee sen vaikeaksi.


      • selittää
        selitä mulle kirjoitti:

        Kerrotko miksi sinun sivusi pitää olla ensimmäisenä googlen hakutuloksissa. Onko sivusi kenties ainoa laatuaan tai paras ja kaunein? Ei ole fiksua muokata sivua vai siinä tarkoituksessa että pääset jonon kärkeen, koska saatat ajautua ohi sivujesi aiheesta.
        Itse luen jopa neljäntenäkin olevan linkin :) joskus jopa monta sivua selaan, joskus jopa kaikki hakusanoilla löytyneet, koska ensimmäisiksi tuppaa tulemaan aina kaikista huonoimmat ja mainoshenkisimmät sivut ja monesti vähän selatessa löytyy ihan aiheeseen keskittyneitä sivuja. Moinen jonon ensimmäiseksi yrittäminen juuri pilaa hakukoneiden käytön tai ainakin tekee sen vaikeaksi.

        jotain, siis sivut ovat olleet pari vuotta netissä ja ihan itsekseen ovat nousseet haun kärkeen 35000 sivun joukosta joissa muutamia samoja hakusanoja löytyy, sivut ovat yrityksen joten monen ihmisen leipä voi riippua siitä miten hakukoneet löytyy sivun, tiedän ettei markkinointi ole pelkän googlen varassa, mutta ei siitä ainakaan haittaa ole jos sieltä kärjestä löytyy..=)

        Itsekin selaan aina muutamia sivuja eteenpäin, mutta jos sivu löytyy noin 60 klikkaus päästä ja sitä ennen google löytyy jotain vanhentuneita "kenneleitä" joissa sama sana ilmenee, niin täytyyhän sitä silloin jotain tehdä asian hyväksi, ja mitä sivujen sisältöön tulee niin kyllä ne on täyttä asiaa ja palvelua siltä alalta mistä hakusanalla haetaan, sivut ei ole hakattu täyteen hakusanoja vaan "hillitysti" googlen antamien "hakukone ystävällisten" neuvojen avittama, tiedä sitten milloin googlen hakukriteerit taas muuttuu, mutta keinot aina keksitään..=)


      • katosi
        selitä mulle kirjoitti:

        Kerrotko miksi sinun sivusi pitää olla ensimmäisenä googlen hakutuloksissa. Onko sivusi kenties ainoa laatuaan tai paras ja kaunein? Ei ole fiksua muokata sivua vai siinä tarkoituksessa että pääset jonon kärkeen, koska saatat ajautua ohi sivujesi aiheesta.
        Itse luen jopa neljäntenäkin olevan linkin :) joskus jopa monta sivua selaan, joskus jopa kaikki hakusanoilla löytyneet, koska ensimmäisiksi tuppaa tulemaan aina kaikista huonoimmat ja mainoshenkisimmät sivut ja monesti vähän selatessa löytyy ihan aiheeseen keskittyneitä sivuja. Moinen jonon ensimmäiseksi yrittäminen juuri pilaa hakukoneiden käytön tai ainakin tekee sen vaikeaksi.

        http://elektroniikkakaupat.blogspot.com/

        Väsäilin tommosta sivustoa joulun alla ja alotin hieman nihkeesti kirjottamalla ensin kauppa osion mistä voi ostaa elektroniikkaa osamaksulla jne. ja google suivaantu täysin.
        sivut katos 4 kuukaudeksi kokonaan ja vasta kun kirjoitin muita juttuja lisäksi niin pääsin takaisin listoille ja kohtuu hyville sijoituksille tietyillä hakusanoilla. Aika tarkka saa näemmä googlen kans olla näissä asioissa, sillä ei se nyt niin räikeetä mainontaa ollut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe