mulla on toyota corolla 1.4 vvt-i 2000 farkku. noin kk sitten auto ajettaessa noi 3000 kierros/m nykäisi kerran pehmeästi ja vika loppui kun painoi kaasua lisää ja tän jälkeen pehmeää nykimistä on ollut paljon enemmän ja tekee sen pintakaasulla kylmällä koneella ajettaessa, ja kun painaa lisää kaasua niin vika häviää. muttei lämpimällä koneella ajaessa ole mitään oireita.
nyt sitten syttyi moorrotin vikavalo perjantaina.
nykiminen vaikuttaisi siltä että polttoaineen syötössä olisi jotain häikkää ? sen perusteella mitä luin netistä tietoo ongelmasta.
oisko jollakin antaa lisää tietoo mistä vois vika mahollisesti johtua ?
auto alkoi nykimään pehmeästi.
7
355
Vastaukset
- parikymmentä.kilsaa
Kokeile moottoritiellä ajoa nelosella sen mitä rajoitus sallii. Kesä olisi täthän parempi aika. Vika saattaa olla karstaa koneessa. Tämä on vanha konsti ja saattaa pelata.
- vierailija82
kokeilin mutta ei toiminu
- tehthetheh
Ilmamäärä mittari likainen tai sitten imusarjan tiiviste vuotaa tai imuputki hapertunut.Vikavalo ja pölläyttely sitten lambdavika mikä yleinen.
- Merkkiasentaja
Siinäkö kaikki? Varsinaisia asiantuntija ohjeita. Se on kuule päivän selvä 2 sylinterin kiertokangen laakeri joka aiheuttanut VVT-pyörän hajoamisen. Korjaus on niin kallis ettei noin vanhaa kannata enää laittaa.
- saksan.kuski
Merkkiasentaja kirjoitti:
Siinäkö kaikki? Varsinaisia asiantuntija ohjeita. Se on kuule päivän selvä 2 sylinterin kiertokangen laakeri joka aiheuttanut VVT-pyörän hajoamisen. Korjaus on niin kallis ettei noin vanhaa kannata enää laittaa.
Hauska keksintö. Kannattaa ryhtyä patentoimaan kun on niin erikoinen.
- hdfdfh
itsellänikin samaa ja tekee sitä ilman n. -5asteen lämpötilan hujakoilla , ei pakkasilla tai lämpimillä ilmoilla , itse epäilen automaattihuikkaa eli bensansaanti liian laihalla noilla kohdin, menisikö joku säätöraja noillakohdin , jollain vempaimella joka noita arvoja haistelee.
- siitäneviatlisääntyy
Onhan se hyvä, että on pehmeä lasku paskojen autojen maailmaan. Ensin vain pehmeä nykiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833