Varovasti nainen

hyvääyötäkuitenkin

Kuuletko narskunnan jalkojesi alla, sydämeni palasina siellä..

19

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeeiikäole

      Ei saa sanoa noin :((( sydämesi tallessa ehjä on... kerään vaikka palaset ja korjaan sen kuntoon....

    • pahinkonsertti

      Kyllä, hiivin pois, vaikka surutta hypit sydämeni rikki. Et tehnyt sitä tahallasi.

    • shahaj

      Hyvää yötä Kulta!!!

    • VaRo

      Varo mitä puhut. Raskaana olevat naiset ovat äkkipikaisia ja tunteellisia

    • erilainentapahahmottaa

      Omalta kohdalta voin sanoa etten ymmärrä kuinka sydän voi mennä rikki, jos ei ole koskaan ollut mitään suhdetta tai viettänyt kahdenkesken aikaa enemmänkin. Minua sydämeni ei voi mennä rikki pelkän ihastumisen takia. Sydämeni meni rikki siksi, että entuudestaan tuttu ihminen ei välittänyt minusta tai sitten ajattelimme eri tavalla siitä mitä suhteessa haluaa tehdä.

    • kerrantapahtui

      Olin kiinnostunut ystävänä yhdestä miehestä, mutta sitten kuulin hänen olevan kihloissa.

    • Katsonjokaisen

      askeleeni ja en astu minkään kallisarvoisen päälle. Jos löydän sen sydämesi joko palasina tai ehyenä, niin palautan sen sinulle.

    • kenenkähän_sydän

      ”Lumiukko pakkassäällä ympärilleen kurkistaa. Ettei kukaan salaa näe, kun hän yössä tallustaa. Nirskun narskun, nirskun narskun, kuuluu kengän alta...”🎶🎶🎶

    • sielläeihyväolla

      Sä tarkoitat ettei kannata asua siellä mikä liittyy monien vuosien taakse, liittyy narskuntaan.

    • Suukkosinhuoltapitäisin

      Mä en sydäntä palasiksi laita saati narskuta jalkojeni alla mureneksi. Jos sydämen joku mulle ojentaa voi olla varma hän siitä, että sitä hellin käsin hoivaan ja siitä huolehdin.

    • eiokei

      Uhkailetko mulkero???

    • Hellikäärakkaitanne

      Myös naisen sydän menee palasiksi, jos aidoilla tunteilla pelaa ja leikkii. Joten muistathan helliä naisen sydäntä.

    • eläjauhakakkaa

      kyl ne varmaan ne sun pikku ihastukset hoivailee ))

    • Yritinainaolla

      Niin etten olisi aiheuttanut pahaa
      enkä tiedä niin tehneeni.

      Jokin aiheutti sen
      etten osaa enää sanoa mitään.

      Ja sanojen loputtua on parempi ...
      ymmärtänet.

    • Kaimuistitsamanitsekin

      Me ihmiset olemme usein vaatimassa toiselta jotakin mutta unohdamme itse toimia samoin. Toivottavasti sinä et tallonut hänen sydämensä päälle.

    • eipahalla

      mut vähän kummastelen viestiä kaikkien niitten herjausviestien jälkeen.

    • AinaMolemminPuolin

      Varovasti, säröjä ja siruja tuottamatta, koskee molempia aivan yhtä paljon, ei koskaan vain toista.

    • Guihfhvky

      Joo älä itke poika, yritä nyt vaan käyttäytyä edes jotenkin. Kiltti..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe