Kuuletko narskunnan jalkojesi alla, sydämeni palasina siellä..
Varovasti nainen
19
594
Vastaukset
- Eeeiikäole
Ei saa sanoa noin :((( sydämesi tallessa ehjä on... kerään vaikka palaset ja korjaan sen kuntoon....
- pahinkonsertti
Kyllä, hiivin pois, vaikka surutta hypit sydämeni rikki. Et tehnyt sitä tahallasi.
- shahaj
Hyvää yötä Kulta!!!
- VaRo
Varo mitä puhut. Raskaana olevat naiset ovat äkkipikaisia ja tunteellisia
- erilainentapahahmottaa
Omalta kohdalta voin sanoa etten ymmärrä kuinka sydän voi mennä rikki, jos ei ole koskaan ollut mitään suhdetta tai viettänyt kahdenkesken aikaa enemmänkin. Minua sydämeni ei voi mennä rikki pelkän ihastumisen takia. Sydämeni meni rikki siksi, että entuudestaan tuttu ihminen ei välittänyt minusta tai sitten ajattelimme eri tavalla siitä mitä suhteessa haluaa tehdä.
- kerrantapahtui
Olin kiinnostunut ystävänä yhdestä miehestä, mutta sitten kuulin hänen olevan kihloissa.
- Katsonjokaisen
askeleeni ja en astu minkään kallisarvoisen päälle. Jos löydän sen sydämesi joko palasina tai ehyenä, niin palautan sen sinulle.
- kenenkähän_sydän
”Lumiukko pakkassäällä ympärilleen kurkistaa. Ettei kukaan salaa näe, kun hän yössä tallustaa. Nirskun narskun, nirskun narskun, kuuluu kengän alta...”🎶🎶🎶
- sielläeihyväolla
Sä tarkoitat ettei kannata asua siellä mikä liittyy monien vuosien taakse, liittyy narskuntaan.
- Suukkosinhuoltapitäisin
Mä en sydäntä palasiksi laita saati narskuta jalkojeni alla mureneksi. Jos sydämen joku mulle ojentaa voi olla varma hän siitä, että sitä hellin käsin hoivaan ja siitä huolehdin.
- eiokei
Uhkailetko mulkero???
- Hellikäärakkaitanne
Myös naisen sydän menee palasiksi, jos aidoilla tunteilla pelaa ja leikkii. Joten muistathan helliä naisen sydäntä.
- eläjauhakakkaa
kyl ne varmaan ne sun pikku ihastukset hoivailee ))
- Yritinainaolla
Niin etten olisi aiheuttanut pahaa
enkä tiedä niin tehneeni.
Jokin aiheutti sen
etten osaa enää sanoa mitään.
Ja sanojen loputtua on parempi ...
ymmärtänet. - Kaimuistitsamanitsekin
Me ihmiset olemme usein vaatimassa toiselta jotakin mutta unohdamme itse toimia samoin. Toivottavasti sinä et tallonut hänen sydämensä päälle.
- eipahalla
mut vähän kummastelen viestiä kaikkien niitten herjausviestien jälkeen.
- AinaMolemminPuolin
Varovasti, säröjä ja siruja tuottamatta, koskee molempia aivan yhtä paljon, ei koskaan vain toista.
- Guihfhvky
Joo älä itke poika, yritä nyt vaan käyttäytyä edes jotenkin. Kiltti..?
Näin kävi minulle, olitko se sinä joka tämän teki?,,,
https://www.youtube.com/watch?v=sNgjnYLyAdY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700