Jouluun hiljennyn maalle omaan punaiseen tupaani. Syön kun on nälkä ja nukun kun väsyttää. Olen kuin karhu talvihorroksessa. Koiran käyn viemässä lenkille, muuten en lähde mihinkään. Kukaan ei tule käymän, onneksi. Toivon, että tähän lyhyeen kirjoitukseeni ei siilenämää, henrjy ja parit muut puskat ottaisi mitään kantaa. Heidän tyylinsä on olla piikikäs, ivaileva, tarkoituksella mielenpahoittaja.Tällaisilla köyhillä sanavarastoilla koikkelehtiva nikki on säälittävä. Heillä itsellä täytyy olla paha olo, kun sen purkaa muihin. Olenko sittenkin karehdittava tyyppi helpon elämäntyylini tähden. Ei ole pätemisen tarpeita enää. Asioissa on puolensa. Unohtakaa minun kohdallani ne didlot ja muut tekoälyt. Ei ole tarvetta enää. Miehet ja kaikki heihin liittyvä on historiaa. Tästä lähin suoritan palvelukodeissa vapaaehtoistyötä ja ulkoilutan hurmurikoiraa . Riittää minun tarpeiksi.
Leskirouvan rauhaisa joulu
8
244
Vastaukset
- Haeapua
Kuinka kauan vielä jatkuu tämän yksinäisen naisen synkkä yksinpuhelu? Ei täällä ole jokaisen kirjoittajan kuvailla yksityiskohtaisesti surkeaa elämäänsä. Tämä palsta ei mikään psykologin sohva!
Hae
Oi mikä ihana aamu. Neljä astetta pakkasta ja valtava kuu loisti taivaalla. Hurmurikoira paineli lujaa ja minulla oli jääpiikit lenkkareiden alla, joten hyvin kulki. Koululaiset olivat ryhmittyneet portille ja huusivat kuorossa koiran nimeä. Hoitokoira tykkää kun sitä kehutaan ja rapsutetaan. Tuon lenkin kun aamusella tekee ja hiki valuu pitkin selkää on mukava olo kokopäivän. Kerrohan muuten, mistä minun pitäisi hakea apua?Ei minusta hänen elämänsä vaikuta surkealta vaan rauhalliselta.
Itsekin tykkäisin viettää joulua yksin tai korkeintaan kaverini kans. Polttaisi kynttilöitä ja hiljentyisi.
Meillä on hulinaa ja porukkaa jouluisin aika paljon, yleensä stressaan jo siitä lähtien kun alkavat lähettelemään marraskuussa joulumainoksia.
En ole vielä tehnyt mitään joulua ajatellen paitsi sytytellyt mökille jouluvaloja kun on niin pimeä.yksilesken kirjoitti:
Hae
Oi mikä ihana aamu. Neljä astetta pakkasta ja valtava kuu loisti taivaalla. Hurmurikoira paineli lujaa ja minulla oli jääpiikit lenkkareiden alla, joten hyvin kulki. Koululaiset olivat ryhmittyneet portille ja huusivat kuorossa koiran nimeä. Hoitokoira tykkää kun sitä kehutaan ja rapsutetaan. Tuon lenkin kun aamusella tekee ja hiki valuu pitkin selkää on mukava olo kokopäivän. Kerrohan muuten, mistä minun pitäisi hakea apua?Tein eilen rauhallisen sauvakävelylenkin. Pitää ottaa tavaksi muuten lässähtää ja paino nousee.
Minulle annettiin palstalla ohjeita hakea köyhäin ruoka-apua ilmaisjaoista.
En tarvitse lisätankkauksia sillä jääkaapissa on ruokaa. Ei mitään rasvaista karjalanpaistia. Yhden ihmisen taloudessa on edullidta ostaa ruoka annokset valmiina "kaikkien äitien tekemät". P:n kanssa nautiskelemme sapaksia etkoille.
Eilen etsin joulumieltä ensimmäisen adventin perhekirkonmenoista. Tuli hyvä mieli. Kävin ehtoollisella, sain anteeksi syntini, pahat sanomiseni ja turhamaiset tekoni.
Rauhaisaa joulun odotusta.
Kuulostaa mukavalta joulusi, lepoa ja rauhaa, kukaan ei metelöi eikä häiritse.
Hyvää Joulua Sinulle!- Yksinäisenjoulu
Mitenkä leskirouvan joulunvietto eroaa sinkkunaisen joulusta??
Yksi
Ei mitenkään, mutta kun tuossa yöllä valvoin ja luin piikikkäitä vastauksia "sinkkunaiseen", niin kirjoitin sitten tämän toisen. Piikki nikillä on niin paha olo, että hän purkaa oloaan herjaamalla ja ilkeilemällä joka kirjoituksessani. Ehkä hän saa siitä jotain kiksejä itselleen.- nari.nari
yksilesken kirjoitti:
Yksi
Ei mitenkään, mutta kun tuossa yöllä valvoin ja luin piikikkäitä vastauksia "sinkkunaiseen", niin kirjoitin sitten tämän toisen. Piikki nikillä on niin paha olo, että hän purkaa oloaan herjaamalla ja ilkeilemällä joka kirjoituksessani. Ehkä hän saa siitä jotain kiksejä itselleen.Siili piikittelee sinua siitä lähtien kun kerroit sen Lapin romanssijutun. Siili on ikuisen katkera ja kateellinen siitä. Ei oo kivaa että sulla on ollu joskus kivaa kun siili on vaan kiikkustuolissa soutanu ees taas suupielet alaspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902707- 2011044
- 66897
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti149845- 61727
- 55674
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18601- 51565
- 55515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52504