Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Anonyymi-ap

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?

35

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ihmisiä joita rakastaa ei tahallaan satuta toisen hengestä ja terveydestä välittämättä. Aika simppeliä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuka nyt vihastuisi tuollaisesta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tykkäisin jos sanoisi.

• Anonyymi00004
      UUSI

Riippuu kuka sanoo

• Anonyymi00005
      UUSI

Kokeile!

• Anonyymi00033
        UUSI

moin ri shdts rnlä mene jämilleni

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

moin ri shdts rnlä mene jämilleni

eo shists päinvastoin ihastuttaaå

• Anonyymi00006
      UUSI

Menisin varmaan aika hämilleni, kun ajattelen että korkeintaan ihastunut voisit olla. En suutu, en ole vihainen.. mutta voisihan se hieman ahdistavaa olla jos tuollaisen tunnustuksen mulle tekisit. Riippuisi vähän siitäkin missä tilanteessa ja miten tunteesi kertoisit. Itse olen ehkä vähän ihastunut enkä edes sitä uskaltaisi irl kunnolla myöntää.

• Anonyymi00025
        UUSI

Minä kerron rehellisesti, etten ole haaveillut kenestäkään kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00007
      UUSI

En peräänny, saatan kyllä mykistyä hetkeksi.

• Anonyymi00008
      UUSI

Se olisi vaikeaa koska on tunteita myös

• Anonyymi00022
        UUSI

Mikä siinä niin vaikeaa on?

• Anonyymi00009
      UUSI

En tietenkään vihainen olisi, mutta hämmentyisin kyllä. Miettisin miten meidän ystävyyden kävisi, jos molemmilla on tunteita. Saattaisin perääntyä, se on totta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Aika tasapainoton ihminen saa olla, jos tuollaisesta suuttuu tai tulee vihaiseksi. :/

• Anonyymi00011
      UUSI

Riippuu tosiaan siitä kuka sanoo...

• Anonyymi00012
      UUSI

olishan se vähän outoa mut toisaalt oon mäki sanonu hyvin monelle läpällä että rakastan ja kattonu miten he reagoi vaiks enn oo ees tuntenu mitään 🤣🤥

• Anonyymi00019
        UUSI

Tuollaisesta joutuu tilille. Rakkaushuijaus on todella väärin.

• Anonyymi00026
        UUSI

sinut kyllä tunnetaan noista sinun "tempauksistasi! Siksi en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00013
      UUSI

se on just se narsistin pahin puoli ja ku en tykkää vaa rakastan reaktioita ni sit mun elämä on ollu tiedäks näytelmää

• Anonyymi00027
        UUSI

sen olen tiennyt jo kauan..

• Anonyymi00014
      UUSI

särkyny sydämii mut on mun ryhtii karma vähän jo korjaillu;) en huoli ketä vaan vaan pomo käy

• Anonyymi00028
        UUSI

kenet sinä haluat pomoksi, minä en ainakaan sovi siihen rooliin koskaan..

• Anonyymi00015
      UUSI

Ohi. Kukaan ( mies) ei rakasta minua.
      Ei tuollaisesta voi suuttua tai olla vihainen. Säikähtää voi.

• Anonyymi00016
      UUSI

Suutun koska ollut taustalla liian pitkään. Vierelle siitä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Alan pitämään mykkäkoulua tai nalkuttamaan.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ihan sama minulle mitä teet, mutta minua et koskaan saa elämääsi, koska en halua olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Minä haluan vain 70 v miehen ystäväkseni!

• Anonyymi00018
      UUSI

Kuin hänelle:
      En todellakaan suuttuisi enkä olisi vihainen, päinvastoin. Miettisin ehkä vaan, uskallatko jo nyt sanoa niin, kun et tunne minua vielä kovin hyvin. Jos en vastaakaan mielikuviasi...🤔 -S

• Anonyymi00032
        UUSI

Kerron totuuden sinulle, jotta ymmärtäisit miksi en koskaan sanonut sinulle sanaakaan! En ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa. Ja toiseksi minä pidän vain lyhyistä miehistä ja vain ystävyyden merkeissä!

• Anonyymi00020
      UUSI

En tiedä miksi koskaan kenellekään suuttuisin jos minulle tunteita tunnustettaisiin. Ymmärrän tilanteen herkkyyden ja arvostan avoimuutta tunteista.
      Sn -81

• Anonyymi00021
      UUSI

Itse en perääntyisi!

• Anonyymi00023
      UUSI

En tiedä kenelle tämä kirjoitus on tarkoitettu, mutta minä haluan elmnääni vain 70v miehen ystäväksi harrastuksiin ja vaikka matkustamiseen!

• Anonyymi00036
        UUSI

Kelpaako kuka tahansa 70 v mies?

• Anonyymi00024
      UUSI

Jos oikeasti sanoisit rakastavasi minua, suutelisin sinua todennäköisesti.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kysyisin et kuka vttu sä olet?

• Anonyymi00031
      UUSI

molemmonpuolisia minä en pakitanautin koko matkasts

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      663
      2498
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1236
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1073
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      863
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      795
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe