Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

Anonyymi-ap

näit kaivattusi ekaa kertaa?

121

1890

Vastaukset 121

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onpa komea mies! Taivaastako tipahti?

• Anonyymi00002

Et huhhuijakkaa kuin kaunis, mitähän tästä tulee ku en voi ku tuijottaa häntä lumoutuneena, ja samalla tuntui siltä niinku hän ois ollut jo valmiiksi tuttu 💘🤩

• Anonyymi00006

Ja samantien heräsi myös kysymys ett onkohan lesbo, oispa 🤭👩‍❤️‍💋‍👩 en kehdannut kysyä 😂

• Anonyymi00007

Se tuttuus hänessä miehessä hämmästytti. Ja pidin häntä todella hyvännäköisenä. Ristiriitaiset tunteet sitten, kun pääsi juttuihin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja samantien heräsi myös kysymys ett onkohan lesbo, oispa 🤭👩‍❤️‍💋‍👩 en kehdannut kysyä 😂

No oliko ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No oliko ?

Vahvasti luulen mutta hän voisi vielä selventää asian minulle jollain tavoin 😘

• Anonyymi00067
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuinka sen voisi selventää, ellet suoraan voi kysyä?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mut samalla olin melko varma siitäkin että hän on varattu 😔

• Anonyymi00072
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tai kyllähän se sekin jo riittäisi että olis ihan vaan ei hetero mutta paremmat mshikset jos ois lesbo niiii muut vaihtoehdot tippuisi puolella 😁

• Anonyymi00106
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Kuinka sen voisi selventää, ellet suoraan voi kysyä?

Kyllä sinä tiedät 😘

• Anonyymi00003

Mikä ilmestys

• Anonyymi00004

ku L ti on ka La

• Anonyymi00005

Taitaa olla törppö.

• Anonyymi00008

Hyvännäköinen

• Anonyymi00010

En oikeastaan mitään ensimmäisellä kerralla, kun jännitti niin paljon.

• Anonyymi00011

lizaaaard

• Anonyymi00012

sähköä ilmassa jo silloin mutta en ajatellut hänestä mitään (tai antanut mahdollisuutta itselleni) koska luulin etten toista kertaa enää häntä näe..

kun hän koiransa kanssa käveli vastatusten ohi niin ajatukseni varmaan oli : "no ompas siinä, kukapas hän?"

J<3L

• Anonyymi00013

Aattelin, että on kyl kuumin mies jonka oon tavannut ja että voisiko hän oikeasti haluta muuta kuin sitä

• Anonyymi00014

😍🫣😳🥰

• Anonyymi00019

Ja sitten vuosien kuluttua: 😍🫣😳🥰

• Anonyymi00015

🫵🤣🤚

• Anonyymi00017

Kiitos

• Anonyymi00016

Oo ompa kultainen tyyppi.

• Anonyymi00018

Hyi

• Anonyymi00020

paremman puuttees joo käy

• Anonyymi00031

Jaa- ootko päässyt tai joutunut testaamaan tätä teoriaa? Tirsk naiselta

• Anonyymi00021

Varmaan näin. Että onpa lihonut ja epävarma:)

• Anonyymi00026

Ai jos näit kaivattusi ensimmäistä kertaa?
        Heti lihonnut jne🤔

• Anonyymi00049
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ai jos näit kaivattusi ensimmäistä kertaa?
        Heti lihonnut jne🤔

Varmaan lihoi silmissä niinkuin Weird Al Yankovicin musiikkivideolla ”Fat.” 😅

• Anonyymi00057

• Anonyymi00022

Onpa ihana (m)

• Anonyymi00023

Ohoh 😊
      Enkä osannut puhuakaan mitään . Luulen että hän huomasi jotain..
      Jooo, naura vaan.

• Anonyymi00024

En naura koskaan kenellekään hlökohtaisesta asiasta, olen hienotunteinen, toivottavasti. Mutta tämä jallitus ja älykkyystesti saisi jo loppua, myös ilman niitä aurinkolaseja.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En naura koskaan kenellekään hlökohtaisesta asiasta, olen hienotunteinen, toivottavasti. Mutta tämä jallitus ja älykkyystesti saisi jo loppua, myös ilman niitä aurinkolaseja.

Ehkä voit keskustella?

• Anonyymi00025

En ajatellut mitään. En ajatellut edes ulkonäöstä mitään erikoista. Tunteet heräsi vasta noin puolen vuoden päästä. Ja nyt on komein mies ikinä ja kukaan muu ei tunnu yhtään miltään😄Vaikea sanoa, mistä se johtuu. Luonne ja koko olemus sitten varmaan sytyttivät. Joskus on kyllä käynyt niinkin, että joku sytyttänyt heti ensisilmäyksellä. Mutta hän ei. Tiedä mistä se sitten johtuu. Mutta hän on ainoa mies, jonka suutelemisesta olen koskaan haaveillut.

• Anonyymi00050

Olisin voinut kirjoittaa lähestulkoon samat sanat.

• Anonyymi00027

Minulla meni ainakin pää ihan jumiin.....koska näin naisen joka on Jumalattoman Kaunis...ja on sitä edelleen.

• Anonyymi00068

Pää edelleen jumissa?

• Anonyymi00028

Siinä on kyllä sievä nainen.

• Anonyymi00105

Sievä? Kuulostaapa tylsältä.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Sievä? Kuulostaapa tylsältä.

Ensihavainnosta kyse. Sattuneesta syystä en ollut tutkat päällä.

• Anonyymi00029

Ajattelin vain: No huh huh!

• Anonyymi00033

Jaa

• Anonyymi00035

Samat mietteet

• Anonyymi00038

Oikeasti koskaan ennen kukaan ei ole aiheuttanut sellaista ensimmäisellä sekunnilla. Ihan käsittämätön juttu. Se liittyi jotenkin koko sen ihmisen olemukseen.

• Anonyymi00034

Meni ohi niin ajattelin että jaa joku nuori tyttö

• Anonyymi00051

Paljastuiko vanhemmaksi?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Paljastuiko vanhemmaksi?

No joo 👍

• Anonyymi00036

En ole nähnyt ikinä joten.....
      Ei mun mielipiteeni tai tunteeni kyllä muutu mitenkään jos näen joskus.

• Anonyymi00037

Tämän voin kertoa hänelle joskus kahden kesken. Mutta en olisi silloin uskonut, että kirjoitan vuosia myöhemmin tämmöstä ikävä -ketjussa häntä ikävöiden.

• Anonyymi00043

Samoin

• Anonyymi00039

En mitään, mutta oli yksi mullistava hetki..

• Anonyymi00042

Millainen hetki?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Millainen hetki?

Kun otettiin toisiamme kädestä kiinni.

• Anonyymi00040

Onpa ihana pieni nainen.

• Anonyymi00041

Onpa ruma ja pullea nainen

• Anonyymi00044

Älä kattele peiliin.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Älä kattele peiliin.

Eiköhän tuo ole ihan mies kuule kuitenkin valtakunnan loukkaantujafeministi beelsebubin armosta. Naiselta jaksamisia Sulle

• Anonyymi00047

Paikan erikoisin 🤭

• Anonyymi00048

Ja 🤩😘

• Anonyymi00052

Mehän oltiin ensisilmäyksestä luotuja toisillemme, ja se ilta oli historiaa..

• Anonyymi00079

Tää kyllä osuu kun tarkemmin aattelen. Ei riidellä koskaan kun menee niin smoothisti. Toki sit eri tavalla ongelmakohdat tulee esiin ja niit kyl korvataan harmonisesti.

• Anonyymi00054

Syntyi semmonen ajatusten yhteyssynkronisaatioilmiö..

• Anonyymi00055

Ajattelin että onpa siinä taas yksi ylimielinen paskiainen mutta osoittautui ettei pelkästään sitä. Kuinka nopeasti sydän voikaan kääntyä inhosta pitämiseen. Tunteiden aallot vaihtavat suuntaa.

• Anonyymi00056

Varmasti monilla sama, kun kohtaa sen, johon ihastuu. "Wau!"

• Anonyymi00058

Halata kovasti ja suudella🫂💋❤️

• Anonyymi00059

Sama sulle ihana blondi.

• Anonyymi00061

Jaa ei tyhjää poissa.

• Anonyymi00062

Onpa komea mies ja nuori.
      Harmi kun se juttu ei edennyt.

• Anonyymi00081

Mä aattelin kans näin mut juttu eteni ja on syventynyt tärkeäksi ja ainutlaatuiseksi yhteydeksi ajan saatossa joka tuntuu kestävän kaiken. En itsekään ymmärrä miten tää on mahdollista. Tuntuu oikealta.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Mä aattelin kans näin mut juttu eteni ja on syventynyt tärkeäksi ja ainutlaatuiseksi yhteydeksi ajan saatossa joka tuntuu kestävän kaiken. En itsekään ymmärrä miten tää on mahdollista. Tuntuu oikealta.

Mukava kuulla. Itsekkään en ymmärrä miksi välitän sinusta niin paljon. Olet vaan jotenkin niin lumoava nainen. Sinun kanssa on aina helppo ja mukava viettää aikaa vaikka välillä on vähän jännä tunne. Et varmaan näe tuota päällepäin kun olen aika tunteeton ulospäin. Menneisyydessä tiesit että haluan sinua, nyt et välttämättä tiedä? Haluan kuitenkin edelleen.

• Anonyymi00063

"Hmm mielenkiintoista", tein tuttavuutta, ei sen kummempaa. En olisi uskonut, että sieltä löytyy jotain niin mahtavaa. "Kel onni on, sen kätkeköön"..huoh, niinpä..

• Anonyymi00073

Ei tarvitse toisiltamme kätkeä

• Anonyymi00064

Sinä huudat minun sukunimeä vielä.

• Anonyymi00065

😂😂

• Anonyymi00077

Mikä sun sukunimi on??
        Irti? Lopeta? Apua? Poliisi?

• Anonyymi00066

Ajattelin kai, että olen tuttavallinen hänelle.

• Anonyymi00069

Kiinnostuin heti ja katselin varmaan lumoutuneena, kun hän vaikutti niin miehekkäältä ja jotenkin tutulta. Jokainen yksityiskohta viehätti. Yritin peitellä ihastumista, koska olin julkisella paikalla ja sivullisiakin. Nämä sittemmin jarruna kaikelle, mitä olisi voinut tulla.

• Anonyymi00070

Muistan tuon tilanteen siellä hallilla. Juoksit siitä mun ohi. Onkohan joku 4 vuotta aikaa.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Muistan tuon tilanteen siellä hallilla. Juoksit siitä mun ohi. Onkohan joku 4 vuotta aikaa.

ON.

• Anonyymi00074

"Aikamoinen komistus" ja sanoin sen puhelimeen ääneen.
      En muistanut tätä tilannetta heti, kun näimme uudestaan.

• Anonyymi00075

Joku 45 v

• Anonyymi00076

Joku 45 v äijä! (ei ollut)

• Anonyymi00078

Rakastuin eka silmäyksellä. Hoin ittelleni että nyt hoidat vain työsi. Äläkä ihastu. No työt hoitui,jälkimmäiselle en voinut mitään.

• Anonyymi00080

Ihana nainen mutta minulle saavuttamaton. Niin hän sitten lopulta olikin.

• Anonyymi00084

Luulin että olen löytänyt luotettavan ihmisen! Joka ei hylkää

• Anonyymi00085

Kannattiko pettää?

• Anonyymi00086

Muistan ihmetelleeni, että mistäs tämä jumalallisen komea mies tähän tupsahti, koska aamulla en ollut nähnyt häntä. Voi niitä aikoja, siitä on jo kymmenen vuotta.

• Anonyymi00087

No aikaa on siitä 53 v,, sanoin nykyselle vaimolleni,että sinusta otan vaimon,,hän oli erimieltä ,no 53 v oltu yhessä !nyt olemme minä 70 v, vaimo 79v,, siino se on kokoniksi , rakensimme ok talon ,siinä asumme edelleen . jo 37 v kohta rakentamisesta,, ongelmia ei ole vielä ollut! Pyrkikääs siihen ,,jos on tänäpänä mitenkään enää mahollista ihmisillä ???

• Anonyymi00088

Oho, vaimo siis 69 v. painovirhe paholainen tupsahti..

• Anonyymi00089

Mikäs ihme mies tämä on?😅

• Anonyymi00090

Ajattelin, että onhan se vähän pieni, mutta hurmaava ja kaunis, jatkoon.

• Anonyymi00091

aattelin että VAARA on olemassa enkä puhu nyt HARJUISTA vaan toisenlaisesta SUUREMMASTA VAARASTA ongelmat alkoivat kun ensimmäinen vesseli pulpahti kylille säveltämään

• Anonyymi00092

Ainoa jota nuorena kaipasin oli lasteni isä! Ja olimme kauan naimisissa! Sen jälkeen en ole ollut kiinnostunut yhdestäkään muusta miehestä niin, että olisin halunnut suhteen hänen kanssaan! Etsin 70 miestä ja pelkästään ystäväksi!

• Anonyymi00093

Tuossa miehessä on jotain erityistä!

• Anonyymi00095

Joku tuol ihmetteli ? mikäs ihmemies tämä on ? En ole mikään ihmemies, lupasin hänestä vaimon ottaa ja niin tein,miehen pitää olla sanansa mittainen ja huolehtivainen, aika hyvin onnistuin,,,olen kyllä sanonut ironisesti,kuin Juise ! Olen erilainen "nuori",nyt varmaan kun 70 vuotias,mut virtaa riittää !

• Anonyymi00096

Ihana nainen 🥰 Sai lempinimekseen Ihanatar

• Anonyymi00097

Ihanatar ,Avatar,päivänsäde ym ,nimiä riittää! No Menninkäinen ehkä ei välttämäti naiselle oikea, tiiä häntä sitten.

• Anonyymi00098

Mä yleensä en mitään mulla hoitaa alitajunta hyvin pitkälle ajattelun puolestani mä kulutan aikaa jos laskelmani pitävät kutinsa sitä olis vie noin seiskyt vuotta kulutettavaksi mistä siitäkin ois parikyt vuotta vie työikää jälel

• Anonyymi00099

Niin ? laskelmallisesti ? No soon nii monesta asiasta kiin elämässä nuo asiaat. sellasta laineilla luovaamista ns. Tuntemattomas sanottiin ,,,se on korkeemman käres..

• Anonyymi00100

Kun otetaan ä;n pisteet pois niin ajattelin että "onpa tiukka"

• Anonyymi00102

Jokainen taaplaa tyylillään ?

• Anonyymi00103

Ei hän ole koskaan ollut kaivattuni, mutta inhokkini on ollut kauan! Ihmettelin että miksi hän stalkkaa minua, mutta on kuin aave joka perässä kulkee! Hyi inhosin häntä jo kauan sitten!

• Anonyymi00104

Aika söpö.

• Anonyymi00109

Kauniit sanat ja mukava ulkonäkö eivät tarkoita, että joku olisi mukava. Mitä mukavammalta näyttää sitä petollisemmalta vaikuttaa.

• Anonyymi00120

Toisaalta myös mitä ru memmalta näyttää niin sitä ru mempi on myös sielu.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Toisaalta myös mitä ru memmalta näyttää niin sitä ru mempi on myös sielu.

Ai täällä on Jumala ja Jeesus arvioimassa.

• Anonyymi00111

Ensivaikutelmani oli, että hän oli ilo silmälle mutta myös vapaamielinen, nokkela ja hauska. Se osoittautui täysin vääräksi.

• Anonyymi00127

Vapaamielinen = helppo. Harmittaako?

• Anonyymi00130

Semmosia ne vapaamieliset on.

• Anonyymi00112

Pidin häntä jonkinlaisena pellenä. Nyt näen, että hän onkin paholainen.

• Anonyymi00122

Tää maa onkin yls helvetti.

• Anonyymi00116

Tietenkin kaikkea mitä toivoa sopi. Mutta kangastus, se hän oli. Saatanan lahja. Väärennö originaalista.

• Anonyymi00121

Hän oli komea, ja oli huomannut minun katselevan häneen, mutta en katsonut häntä, vaan tarkkailin etäisyyttä, joka erotti minut rakkaudesta.

• Anonyymi00123

En oikein muista.

En ihastunut heti. En ole koskaan ihastunut heti. Varmaan vaatii tottumista ja jotain alitajuista red flagien tarkkailua. Että vaikuttaako henkilö turvalliselta. En tietoisesti mitään tuollaista tee, mutta ehkä alitajuisesti, kun ne harvat ihastumiset menee niin, että aiemmin yhdentekevä tai sellainen, jossa en huomaa mitään ihmeellistä komeutta, vetovoimaa, tai ihanuutta, yhtäkkiä kolahtaa vieden täysin jalat alta.

• Anonyymi00124

Poikkeuksellisen miellyttävä ja uskomattoman viehättävä tapaus. Siinä oli kerrankin yhdessä lihakasassa kaikki todellisuuden ainekset, paitsi itse todellisuus. Valheellinen ohikiitävä toivo. Ohimenevä nolostuttava vaihe.

• Anonyymi00125

Kangastus aavikolla. Musteläikkätesti.

• Anonyymi00126

Että olipa hän mukava minulle. Mutta taisi olla vielä mukavempi toisille...

• Anonyymi00129

Näytti, että hänen katseensa näki väsyneisyyteni läpi.

• Anonyymi00132

Hänkin ehkä näki tai vaistosi jotain minusta.

Kuin muumilaakson näkymättömän Ninnin.

• Anonyymi00133

Miten vitun ekaa kertaa kun ei ole edes mitään kaivattua

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1028
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      301
      952
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe