Kuinka moni haki ja mille varasijalle jäi roikkumaan? Ihmeellinen nopeustesti ja itse jäin varasijalle 1! Suututtaa vaikka mahiksia toki vielä on. Onko täällä joku joka haki avoimen kautta mutta odottaa edelleen mahdollisesti varsinaista opiskelupaikkaa?
Diak Helsinki sh avoin amk.
13
1218
Vastaukset
- Tulevasosionomi
Pääsin polkuopintoihin toiselle alalle. Uskon, että suututtaa, mutta millä tavalla opintoihin pääsevät pitäisi valita jos ei ilmoittautumisjärjestyksessä? Toivottavasti pääset vielä!
- Susseli123
Ei kait mitenkään. Harmituksen purkaus vaan. :D
- moikkur
Minä hain! Ja ilmeisesti pääsin :D Ei ainakaan vahvistussähköpostissa lukenut mitään varasijasta. Yritin viikko sitten päästä metropoliaan, jossa jäin kylmästi varasijoille, kun ilmottautuminen alkoi 12.00 ja ilmottautumisen vahvistusviesti tuli jo klo 12.02 sähköpostiin, en ollut silti tarpeeksi nopea, joten ymmärrän kyllä harmituksesi. Tossa on kuitenkin sulla mahdollisuus vielä päästä, jos joku pääseekin opiskelemaan kun perjantaina pitää vissiin viimeistään nuo yhteishaun paikat ottaa vastaan, niin sitten saattaa vielä joku peruuttaa nuo polkuopinnot. Yhteishaussa oon tällä hetkellä jamkin kätilölinjalle varasijalla 6, mutta en usko tuon tosta liikkuvan niin paljoa, että koulupaikka kuitenkaan aukeisi..
- Susseli123
Vastasi tuo opintotoimisto,että yleensä aina peruutuksi tulee mutta varmaksi ei voi sanoa. Mulla meni aikaa ilmoittautumiseen 6min kun kännykällä tein ja alko joissain kohti herjaa. :D Olisi pitänyt tehdä koneella. No ei auta kuin keväällä hakea yhteishaussa uusiksi tai silloin avoimen kautta jos nyt ei natsaa. :)
- moikkur
Jep :) mäki tein metropolian polkuopinto ilmon kännykällä, kun en ollut ilmottautumisaikaan tietokoneen lähettyvillä, ja vaikka meni vain se pari min nii silti en ollut tarpeeks nopee.. mut toivottavasti saat vielä paikan :)
- PolkuX
Nuo polkuopintojen paikat menee kyllä todella nopeaan. Sain itse Metropoliasta paikan, kun täytin ilmoituksen mahd. nopeasti tietokoneella. Vahvistusviesti tuli klo 12.01.
- Susseli123
Tänään tuli sähköpostia,että joku perui ja sain paikan! Onko kenelläkään kokemusta onko työnantaja antanut opintovapaata polkuopintoihin? Esimieheni sanoi,ettei siihen pitäisi olla estettä mutta hieman.sitä vielä jännitän. :)
- moikkur
Jee onneks olkoon, siellä sit nähdään :)
- tsemptsemp
En ottaisi opintovapaata polkuopintoihin, toimeentulon vuoksi. Vai elättääkö joku sinut polkuopintojen aikana? Polkuopinnot eivät edes takaa varsinaista opiskelupaikkaa, joten ne voivat mennä täysin hukkaan.
Mutta yritä! - Susseli123
Siis mähän saan aikuiskoulutustukea koska olen ollut työsuhteessa jo 10v ja siihen tarvitsen sen opintovapaan töistä. Sillä minä elän plus avomiehen tuloilla.
- Susseli123
moikkur kirjoitti:
Jee onneks olkoon, siellä sit nähdään :)
Nähdään! :)
- hiukkahämmästyny
Susseli123 kirjoitti:
Siis mähän saan aikuiskoulutustukea koska olen ollut työsuhteessa jo 10v ja siihen tarvitsen sen opintovapaan töistä. Sillä minä elän plus avomiehen tuloilla.
Siis saako polkuopintoihin aikuiskoulutustukea tai opintotukea?
- Susseli123
Et ole oikeutettu opintotukeen mutta kyllä,aikuiskoulutustukea saa kunhan olet pääsääntöinen opiskelija. Asian olen varmistanut aikuiskoulutusrahastosta sekä koululta,että tosiaan olen pääsääntöinen opiskelija ja saan todistuksen siitä. Tietyt kriteerit pitää täyttyä mitkä löytyy aikuiskoulutusrahaston sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768