Huonoa toimintaa POSTI otin kuvan todisteeksi.

Kokkola-kokouksessa

Kun olin tänään Kokkolan kaupungilla kävelemässä Aktia pankkiin viemässä rahaa tililleni talteen. Niin huomasin postin ison pakettiauton seisomassa tievieressä lähellä silmälasikauppaa.
Postin suuren pakettiauton ovi oli auki ja ketään postin työntekijää ei ollut lähelläkään ja autossakaan ei ollut ketään. Auton iso ovi oli auki että kuka tahansa olisi voinut sieltä paketteja varastaa helposti näkyivät hyvin lähetykset sieltä ulos asti. Odotin ainakin 5 minuuttia ennen kuin postin työntekijä tuli paikalle ja sulki oven ja lähti ajoon sitten. Auto oli auki ja vartioimatta ainakin noin 5 minuuttia. Tässä ajassa olisi joku helposti voinut sieltä ottaa lähetyksiä ja viedä ne kotiin ja aiheuttaa monta :katoamista; kokous Kokkolan alueella.
Otin kameralla kuvan todisteeksi siitä kun postin auto oli ovi auki vartioimatta.

11

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netti-osoite

Missä se kuva näkyy?

• 123213441232131

Onneksi meillä on täällä Kokkolassa valveutuneita kansalaisia jotka kiinnittävät huomionsa vähäpätöisiinkin asioihin. Selvitä nyt vielä kuskin osoitetiedot ja tee rikosilmoitus niin maailma on taas parempi paikka yhden kyttääjän ansiosta.

• 789373958

Aloittajalta aivan oikea reagointi, eli turha siinä on muiden ulista. Postilta huolimatonta toimintaa ja sillä selvä. Kyllä siinä numerovalittajallekin tulisi itkuparku, jos joku olisi vienyt tuossa tilanteessa tilaamasi jellyjortikan!

• TosirealistiKokkolan

"Kun olin tänään, niin olin tänään, viemässä rahaa pankkiin viemässä tilille rahaa pankkiin, huomasin pakettiauton ison postin pakettiauton, ovi oli auki auki oli ovi, lähellä ei ollut ketään, ei ollut postin työntekijää lähelläkään, sitten tuli postin työntekijä paikalle tuli sitten se työntekijä, auto oli auki ja postin auton ovi oli auki vartioimatta, joku olisi voinut ottaa ja viedä kotiin ja monta katoamista Kokkolan alueella; kokous, otin kuvan kun postin auton ovi oli auki vartioimatta..."
      Että silleen. Taatana voiko sitä selvemmin enää sanoa taatana, hah!!!...

• arvaamaton-ukko

Eikö yhtään reijoa pelota? mitä vanhemmaks tuut sitä hullummaks muutut,pian sulle häämöittää joku hoitokoti!minä en uskaltais asua tuon kans samassa huushollissa!

• PostiRikkoo

Postillehan on yks hailee, miten asiakkaiden arvokkaille paketeille käy.
      Postihan ei korvaa yhtään mitään, jos postin omasta toimesta johtuen asiakkaan paketti katoaa.
      Posti harrastaa yleisesti jalkapalloa ja koripalloa asiakkaden paketeilla potkimalla ja heittämällä niitä varomattomasti.
      Sitten kun paketti maahan tipahtaa ja paketista kuuluu kilinää, niin postin työntekijät vaan toteaa, että mikäs siellä kilahti ja päälle räkänaurut.
      Olisi pitänyt paketoida huolellisemmin, on postin selitys, kun asiakas valittaa, että paketin sisältö on rikki.
      Emme me mitään korvaa, kun me emme ole syyllsiä rikkoutuneeseen lähetykseen, vaan asiakas, joka ei ole paketoinut tarpeeksi huolellisesti lähetystä.

• risu34

kuvaa ihan vapaasti postiautoja ja risun jemmaajia v..,.n kyylä

• postiauton-kuvaaja

Totuus velvoittaa minua kuvamaan vain puhdas totuus ja totuudelliset faktat.

• mitähähku

jospa se oli B luokan postia?

• Anonyymi

Jos sisälsivät rahaa niin varmasti varastivat. Niillä on laitteet joilla rahan voi paljastaa avaamatta kuorta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      524
      6672
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2506
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      1994
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1196
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1122
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1104
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      80
      930
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      909
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      905
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      40
      780
    Aihe