Tarvittaessa lastensuojeluilmoitus

huolenilmaus

Myös Steinerpäiväkodissa ja -koulussa tulee tehdä lastensuojeluilmoitus, jos opettaja havaitsee lasta kaltoin kohdellen. Vaikka kyseessä olisi ystävän lapsi tai oman lapsen ystävän lapsi jota kaltoin kohdellaan, tulee ilmoitus tehdä. Yksityisissä päiväkodeissa on vaara, että niistä muodostuu sisärenkaan paikkoja, jossa katsotaan sormien läpi "omien rikkeitä".

6

367

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai aivan totta.

Toisen aivan eri ongelmana on sitten taas se että nykyään tehdään myös niin hölmöistä ja turhista asioista lastensuojluilmoituksia ikäänkuin vanhempien kiusaksi.

• Raisionkaupunki

Tottakai aivan totta.

Toisen aivan eri ongelmana on sitten taas se että nykyään tehdään myös niin hölmöistä ja turhista asioista perätön
        lausuma tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; Raision kaupungin "lastensuojelun-" vieraannuttaja viranomaisten manipuloidessa, vieraannuttaessa, vainotessa lapsi tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja suvustaan yhteistyössä lapsen "äidin-" kanssa "viranomais-" menettelyssä.

• suojelelasta

On kuitenkin tärkeää, että sosiaaliviranomaisella on tiedossa, jos lasta kohdellaan välinpitämättömästi tai häntä kaltoin kohdellaan. Esim. steinerpäiväkoti / steinerkoulu on niin sisäänpäin lämpiävä, että eräskin lastentarhanopettaja sanoi minulle kerran: "Minulla on niin paljon pelissä..." Hän sanoi olevansa erään ryhmänsä äidin ystävä ja että heidän lapsensa ovat ystäviä jne. teepä siinä sitten lastensuojeluilmoitus ystävästä, jos havaitset kaltoin kohtelua? Tehtävä on, jos on epäily, että lasta kohdellaan huonosti.

• Siis tottakai jos lasta kohdellaan huonosti. Mutta kun nykyään lastensuojeluilmoituksia tehdään suurinpiirtein syystä: "lapsella oli likainen paita päällä". Kun mä olin lapsi niin musta tehtiin lastensuojeluilmoitus että mulla on "pitkät sormenkynnet" :Dd oli siinä silloin nauramista.

• sinuntäytyy

Lastentarhanopettajien ja opettajien "steinerliikkeen" piirissä on asetettava lapsen etu oman turhamaisuuden ja ystävyyssuhteiden edelle. Vaikka olisi kuinka ulospäin "hyvää ihmistä" esittävä vanhempia, tulee LASTENSUOJELUILMOITUS tehdä, jos vähänkin epäilee, että lasta laiminlyödään tai kaltoin kohdellaan. Näin ei ole aina tapahtunut!

• RAISIONKAUPUNGISSA

"lastensuojelun-" vieraannuttaja viranomaisten- ja opettajien,
        päättäjien piirissä on asetettava lapsen etu oman "viranomais-" sairauden, lapsen tarkoitushakuisen vieraannuttamisen, manipulaation, vainoamisen ym turhamaisuuden ja ystävyys- suhteiden edelle "viranomais-" menettelyssä.

Vaikka olisi kuinka ulospäin "hyvää ihmistä" esittävä vieraannuttaja "äiti-" tulee sairaanhoitopiirin LASTENSUOJELU ILMOITUS tutkia lapsen olosuhteista ja kasvaa "viranomais-" menettelyssä aikuiseksi; ottaa vastuu omasta luonnehäiriöisestä "viranomais-" menettelystä perättömin lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista ja suorittaa lapsille- ja isälle vahingonkorvausta perusteettomasta lapsen edun- ja oikeuksien vastaisesta menettelystä. Kun lasta "viranomais-" menettelyssä laiminlyödään- ja muutoin kaltoin kohdellaan, estetään lapsen tapaamisoikeus joka on lapsen henkistä väkivalltaa "viranomais-" menettelyssä ja NÄIN ON RAISION KAUPUNGISSA TOISTUVASTI TAPAHTUNUT !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe