Vein terveen koiran piikille

Jokaisen vastuuntuntoisen ihmisen pitää lopettaa koiransa. Ne kuluttavat maailmaa liikaa ja aiheuttavat nälänhätää.
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Sinun harhaiset mielipiteet ei ole minkään arvoisia.Kannattaa pitää tuommoiset aivopierut ihan omana teitonaan.Antavat vähä-älyisen kuvan kirjoittelijasta.
Tuolla kapasiteetilla ei hoidella, eikä osteta edes mitään lemmikkiä, et vaikuta pystyvän huolehtimaan edes itsestäsi.
Ei kukaan usko älyttömiin aloituksiisi.
Pyydä apuja , yritä seuraavaksi jossain muualla kun suomi24 ssä.
Ilmianna
Jaa
Kerroppa ihan omin sanoin, että miten kuvittelet koirani aiheuttavan sitä nälänhätää ?

Itse maksan koirani ruuat/hoitokulut omista työllä ansaitsemistani rahoistani.Yhteiskunnalta en ole koskaan saanut penniäkään.

Niissä ruuissa ja muissa kuluissa maksan veroa, joten olisikin hyvä ihmisten juurikin hankkia koiria.Jotta ostavat niitä ruokia yms,ja makselevat veroja niistä.Veroillahan tämä maa elätetään!

Ja varsinkin kun ostaa suomalaista koiran ruokaa, ymmärrätkö ,se myös työllistää suomalaisia työntekijöitö.Eli koirilla on työllistävä vaikutus, ja valtiolle niistä hyötyä ja tuloja.Myös koiran käyttäminen rokotuksissa, työllistää eläinlääkäreitä jne.
Niillä minun rahoilla sitten elätettään vähäosaisia, maksellaan heidän vuokriaan, hoidetaan vanhuksia ja maksellaan kouluruokia ja muita julkisen sektorin menoja.Et ompi hyvä vaan ja kiittelee ja kumartelee syvään meikämandoliinia ohituksissa ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Koirasi vie ruoan nälkää kärsivien lasten suusta. Syötät mieluimmin koiraa ja annat lasten kuolla nälkään. Jos koirille ei ostettaisi ruokaa, niin niiden osa ruokateollisuuden tuotannosta ohjattaisiin aliravituille lapsille ja perheille.
Koirille suunnattu ruokatuotanto kuluttaa puhdasta vettä, maaviljelysmaata ja aiheuttaa tuotantoeläimille valtavia kärsimyksiä, jotta koira saa lihansa.

Suomalaista koiranruokaa ei ole. Raaka-aineet tuodaan maahan, kanaa, sikaa, kalaa, perunaa, kauraa, pellavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jokainen joka itse pykää niitä lapsia, niin on velvollinen myös ruokkimaan omat lapsensa. Ehkä ei kannata tehdä lapsia, jos niille ei ole ruokaa tarjota. Jokainen koiranomistaja maksaa itse oman koiransa ruokinnan. Joten turha valittaa asiasta. Mistä tiedät vaikka koiranomistajat laittavat vielä lisäksi rahaa hyväntekeväisyyteen, jotta nämä nälkäiset lapsetki saavat ruokaa.

Miten se on muka koiraihmisen vika, jos joku mambomies haluaa kokoajan tehdä lisää lapsia, eikä välitä vetää kumia mulkkunsa päälle. Jotkut mambomiehet vielä jopa raiskaavat naisia ja lapsia, jotta saisivat lisää jälkeläisiä. Turha syyttää koirien omistajia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
heihaloota kirjoitti:
jokainen joka itse pykää niitä lapsia, niin on velvollinen myös ruokkimaan omat lapsensa. Ehkä ei kannata tehdä lapsia, jos niille ei ole ruokaa tarjota. Jokainen koiranomistaja maksaa itse oman koiransa ruokinnan. Joten turha valittaa asiasta. Mistä tiedät vaikka koiranomistajat laittavat vielä lisäksi rahaa hyväntekeväisyyteen, jotta nämä nälkäiset lapsetki saavat ruokaa.

Miten se on muka koiraihmisen vika, jos joku mambomies haluaa kokoajan tehdä lisää lapsia, eikä välitä vetää kumia mulkkunsa päälle. Jotkut mambomiehet vielä jopa raiskaavat naisia ja lapsia, jotta saisivat lisää jälkeläisiä. Turha syyttää koirien omistajia.
Koiranomistajat ovat pääosin joutilaita loisia sosiaalituilla tai muiden kustantamilla eläkerahoilla. Tai sitten he ovat rääkkääjiä, sillä koira ei kestä yksin kahdeksan tunnin työpäivää + matkat.
Eipä ole ihme, että Suomella menee huonosti, kun koiria ja näitä laiskapaskoja omistajia on niin paljon. Koirattomat nääntyvät työtaakan alle elättäessään tätä roskaporukkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
heihaloota kirjoitti:

Rasistin kommentti sai jäädä, vastaukseni siihen poistettiin. Modena on varmaan joku saastanen maajussi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hdhfh kirjoitti:
Rasistin kommentti sai jäädä, vastaukseni siihen poistettiin. Modena on varmaan joku saastanen maajussi
Suvakin pää hajosi. Mambomies on eläin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
LapsetHuutaaJaKoiraSyö kirjoitti:
Koirasi vie ruoan nälkää kärsivien lasten suusta. Syötät mieluimmin koiraa ja annat lasten kuolla nälkään. Jos koirille ei ostettaisi ruokaa, niin niiden osa ruokateollisuuden tuotannosta ohjattaisiin aliravituille lapsille ja perheille.
Koirille suunnattu ruokatuotanto kuluttaa puhdasta vettä, maaviljelysmaata ja aiheuttaa tuotantoeläimille valtavia kärsimyksiä, jotta koira saa lihansa.

Suomalaista koiranruokaa ei ole. Raaka-aineet tuodaan maahan, kanaa, sikaa, kalaa, perunaa, kauraa, pellavaa.
Oletko vähän typerä?
Jos minä otan lemmikin,ja ostan sille rahoillani ruokaa.Ja kun ennen minulla ei ollut lemmikkiä, niin luuletko että syöttelin niillä rahoillani nälkäisiä lapsia nurkissa aikani kuluksi ennen?
Aika typerä pitää olla, jos kuvittelet noin.

Laitatko sinä ITSE kaikki rahasi vieraiden ihmisten ruokkimiseen? Etkä harrasta omista yhtään mitään,ettet kuluta luonnonvaroja yhtään, et bensaa, vaatemateriaaleja jne.Et osta taloa, et autoa, vaan sijoitat rahasi vieraiden ylläpitoon????

Ei tietenkään pidä hankkia lapsia, jos niillä on edessä nälänhätä! Eikä pidä hankkia niitä muiden elätettäviksi ja hoidettavaksi.Ehkäisy on keksitty!

Ja kyllä, suomessa tehdään suomalaista koiran ruokaa, suomalaisista aineista.

Ne joilla on rahaa hoitaa lemmikkejään ostaa lemmikkejä.Ne joilla on rahaa huolehtia lapsistaan hankkii halutessaan lapsia.Helppoa,ja yksinketaista.Jokainen hulehtii omistaan, tai on ilman, jos varaa ei ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Köyhätkyykkyyn kirjoitti:
Oletko vähän typerä?
Jos minä otan lemmikin,ja ostan sille rahoillani ruokaa.Ja kun ennen minulla ei ollut lemmikkiä, niin luuletko että syöttelin niillä rahoillani nälkäisiä lapsia nurkissa aikani kuluksi ennen?
Aika typerä pitää olla, jos kuvittelet noin.

Laitatko sinä ITSE kaikki rahasi vieraiden ihmisten ruokkimiseen? Etkä harrasta omista yhtään mitään,ettet kuluta luonnonvaroja yhtään, et bensaa, vaatemateriaaleja jne.Et osta taloa, et autoa, vaan sijoitat rahasi vieraiden ylläpitoon????

Ei tietenkään pidä hankkia lapsia, jos niillä on edessä nälänhätä! Eikä pidä hankkia niitä muiden elätettäviksi ja hoidettavaksi.Ehkäisy on keksitty!

Ja kyllä, suomessa tehdään suomalaista koiran ruokaa, suomalaisista aineista.

Ne joilla on rahaa hoitaa lemmikkejään ostaa lemmikkejä.Ne joilla on rahaa huolehtia lapsistaan hankkii halutessaan lapsia.Helppoa,ja yksinketaista.Jokainen hulehtii omistaan, tai on ilman, jos varaa ei ole.
Omituista, että kaltaisellasi heikkoälyisellä sosiaalipummilla on halpoja rakkeja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lemmikkien ekologinen jalanjälki on valtava. Jos esimerkiksi eurooppalaisten lemmikkien ruoka tuotettaisiin Euroopassa, se kuluttaisi yli puoli miljoonaa neliökilometriä maatalousmaata", toteaa Korkeasaaren eläintarhan entinen johtaja ja Helsingin yliopiston eläinfysiologian dosentti Seppo Turunen. Hänen mukaansa lemmikkieläinharrastusta tulisi karsia huomattavasti ja pitkällä tähtäimellä siitä pitäisi luopua kokonaan.

Lemmikkejä pitävät henkilöt ovat tuhoamassa maailmaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Turunen on valitettavasti aivan oikeassa. Suomen heikosti koulutettu väki syrjäseuduilla kuitenkin elää tällä eläinten hyväksikäyttö-bisneksellä. Kaikenmaailman turkistarhaa ja kenneliä on pitkin pitäjää. Huvittavaa on, että ensimmäisiä paheksutaan ja jälkimmäisten asiakkaat kuvittelevat olevansa "eläinrakkaita".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Luuletko,et koiranomistajat luopuu koiristaan,ja antaa sulle niiden hoidosta säästämät rahansa XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
voijärjenköyhyyttä kirjoitti:
Luuletko,et koiranomistajat luopuu koiristaan,ja antaa sulle niiden hoidosta säästämät rahansa XD
Koiranomistajat ovat tilastokeskuksen mukaan pääosin työttömiä tai sairauseläkeläisiä. Pieni osa tekee ruohonjuuritason palvelutöitä. Tietenkin sinulle koiran hoitoon mennyt raha on merkittävä, tavallinen työtä tekevä ihminen ei niin pieniä kuluja huomaa. Nyt kyse oli lemmikkien jättämästä ekologisesta jalanjäljestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oikeassa valitettavasti olet.....koirat pitäis kieltää lailla tai sitten pistää pataan niinkuin Kiinassa. Monessa Aasian kaupungeissa koirat on kiellettyjä. Vieppä "buudeli" lomamatkalle Singaporeen. Koira menee pataan ja sinä linnaan. Loppuis myös joka keväinen kakkakeskustelu lumien sulettua.
1
Ilmianna
Jaa
Juuri teidänkaltaistenne vittupäiden takia olen aina halunnut lemmikin joka ei tuomitse ketään. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
... sanoi yolodjslsl raivoa pidätellen ja lisäsi perään passiivis-aggressiivisen hymuön.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olet tyypillinen kusipää psykopaatti, joka haluaa alistaa kaikkia, varsinkin eläimiä. Lemmikkiä on mukava kohdella huonosti, koska se ei tuomitse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
yolodjslsl:llä tais mennä kuppi nurin kun tuli julkaisujelvotonta tekstiä :D
Ilmianna
Jaa
Olen iloinen että teuraseläimien osat jotka muuten hävitettäisiin, käytetään koiranruokaan. koiran pitäjä voi omilla toimillaan vaikuttaa kuinka paljon kuluttaa turhaan elukkaansa. Itse kun ostan lähiteurastamolta euron kilo lihaa ja luuta kerralaan 60kg ja se on pois kaatopaikalta, voisin sanoa tekeväni ekoteon. Koirani elävät tuolla määrällä vuoden. Jos en hakisi, tuo 60kg vietäisiin isolla autolla hävitykseen. Paskat menee kompostiin, ei muovipussiin. Koirat pitävät liikkeen ja työkyvyn yllä. Maksan verot ja elätän perheeni. Yritetään itse vähentää lihansyöntiä, niillä valinnoilla voi vaikuttaa hieman.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olet itserakas eläinten joukkomurhaaja. Haluat tuotantoeläimille kärsimystä ja kammottavia oloja, jotta sinä ja petosi saatte lihanne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vein terveen koiran piikille

Jokaisen vastuuntuntoisen ihmisen pitää lopettaa koiransa. Ne kuluttavat maailmaa liikaa ja aiheuttavat nälänhätää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta