Minua on vaivannut jo pitkään päässäni soiva lastenohjelmatunnari 90-luvulta. Muistaako kukaan lastenohjelmaa, jonka alkutunnarissa lauletaan suunnilleen näin: "Silloin kun sä kouluun meet, tonttu luonas seikkailee. Leikkii, pelaa, hyppelee, kanssas temppuilee. Tulkaa kaikki katsomaan, kuka kirjasta kurkistaa. Tonttu esiin sukeltaa ja satuun kuljettaa"...?
Mikä ohjelma on kyseessä ja voisiko jossain nähdä tunnarin? Vaivaa....
Tonttu lastenohjelma
3
1351
Vastaukset 3
- PaskojaNimiäVuodesta1995
Itsellä tulee mieleen ainoastaan "Tontut" ohjelma, pistä youtubeen "Tuntut tunnari" onkohan se se?
- ewew
Tuo oli se lastenohjelma mikä tuli joskus yleltä. En muista olisiko nimi ollut joku " pikku tarinoita" tai joku vastaava. Tonttu tosin oli vaan muistaakseni siinä alku introssa, mutta muuten ohjelma kesti jotain tyyliin 5 minuuttia ja siinä oli erilaisia pieniä tarinoita lapsille. Muistaakseni taisi olla vielä että 1 kertoja ääni oli.
- mievaan___
Minäkin oon tuota miettiny kun muistan vaan tuon tunnarin mutten yhtään muuten sitä ohjelmaa. Mielikuva vaan on kun siinä alkuintrossa oli lastenhuone ja justiinsa joku tonttu hyppäsi kirjahyllystä ja rummut siinä taisi olla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410