Terveisiä palstan köyhille

Lerppaa

Olen juuri lähdössä lastaamaan sikoja teurasautoon, kun se tulee noin tunnin kuluttua. 2000 sian erästä on jo mennyt 1200 sikaa myyntiin. Rahaa, haa, haa on taas tulossa ovista ja ikkunoista. Kyllä sikafarmarin kelpaa.

Kaikki tilit on jo siirrytty ensi vuoden puolelle verotuksen takia. On muuten helvetin mukavaa olla rikas.

34

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunhanPuhut

      Ja tämä yhä uskoo, että häntä kadehditaan. Laitapa tilityksen perustiedot, kuten teurastamo ja yksikköhinnat lihakilolle ym, niin katsotaan sitten, onko kadehtimiseen edes teoriassa aihetta.

      • Pahoin--

        Pelkään ettei tuolla kaverilla noista asioista ol minkäänlaist käryy :)


      • nnnniiihhh

        ei sua sannoo et rahhoo tulloo,
        kovasti köyhä on sika-liisa junttilakin,
        9€:n miehet tekee hommat,
        kun ei ole varaa maksaa naapuri yrittäjälle työstä...
        niin se mualaisliitto elvyttää ja kiky loikkaa...


      • Kun laskee kaikki rehut ja muut menot ,eipä paljon kaverille jää. ETTÄ SILEEN,EI JÄÄ KUIN PASKA KÄTEEN.


    • sikala-tyhjä

      Lerppa taas töräyttää aivopierujaan. Ei kai kukaan tosissaan usko tuon hullun juttuja. Sikaloita häviää Suomesta tällä hetkellä kiihtällä vauhdilla. Kun lasketaan sianlihan tuottajahinta, ja vähennetään siitä porsaat ja rehut, niin käteen ei jää kuin se sianpaska. Tämän lisäksi pitää laskea, sähkö, vesi, vakuutukset, lämmitys, ja lääkkeet.

      Ei tarvitse olla ruudinkeksijä kun tietää, että tappio on melkoinen kun lasketaan kaikki menot pois mitä siankasvatuksesta tulee.

      • miksimaalaisliiton

        tukipummit,
        valehtelee aina...?


      • PorskuttavaKepu
        miksimaalaisliiton kirjoitti:

        tukipummit,
        valehtelee aina...?

        No jos totta puhutaan, et usko. Väität , että valehrellaan.


      • valehtelemalla

        pulskat tukijaiset...


      • PorskuttavaKepu
        valehtelemalla kirjoitti:

        pulskat tukijaiset...

        Emmää pärjää sulle,oot paree valehtelija.Kuulemma saikulla,työttömänä ja töis yhtaikaa.


      • vitutPaninPutiikinKiini

        myönsin itselleni eläkkeen, (osa-aikaisen),
        heittäydyin työttömäks,
        aloin tukipummix, (hai sie virkaveli),

        kyllä kela maksaa sähkölaskusta, polttopuista, kiinteistöveroon,
        ei tarvitse kusettaa, eikä vinkua, siinä meillä ero,

        vähemmä viitsii enää töitä tehdä,
        on noita vapaa ajan kiireitä ja ikää 61,

        voi sitä jotakin tehdä,
        jos oikein nätisti pyytävät,
        2-3 kymppitonnin viikkoa vuodessa näyttää riittävän,
        tietenkin pimeenä,

        kun ei tarvii pullistella, eikä ryypätä,
        kuten sinun,
        niin oikein mukavasti pärjää,
        tuntuu mukavalta, mikään ei ahista...:)


        oon tukipummi,
        tiedän sen,
        mut ylpeä sellainen...


    • Lerppaa

      Aamulla lähti viimeiset siat teurastamoon. Tämän viikon pesen sikalaa, ja uudet siat tulevat helmikuussa. Ensi viikolla lähdemme vaimon kanssa Thaimaan lämpöön, ja palaamme Suomeen vasta tammikuun lopulla.

      On mahtavaa olla rikas.

      • Tosiaankin--

    • kannustaja

      hienoa. toivottavasti on vapaa-aikaakin.

    • Lerppaa

      Sikala on nyt pesty. Ei muuta kuin että, Thaimaa kutsuu maanantaina rahamies Lerppaa. Rahhaa, haa, haa, haa, haa on niin ettei paskalle taivu.

      • kannustaja

        hienoa. huomaa, että olet onnellinen:-))


      • Lopetavalheet

        Jos sikala on tyhjillään helmikuuhun asti, ja häivyt Thaimaaseen niin Suomessa osuu sille jaksolle yleensä aina jonkinlainen pakkasjakso. Eli sikalasi jäätyy sillä aikaa jos se jätetään lämmittämättä.


    • MaijaMeduusaa

      Minä olen se ainoa ja oikea trollimeduusa. Olen ulottanut lonkeroni jo vuosien ajan viestiketjuihin ja sairastuttanut kaikki kirjoittajat. Mitään torjuntakeinoa minun hyökkäyksilleni ei ole kukaan vielä keksinyt. Tulen jatkamaan saastuttamista hamaan maailman tappiin saakka.

      • kannustaja

        hienoa


    • TiedustelenVain

      Onko mukavaa olla myös idiootti?

    • Lerppaa

      Terveisiä köyhille täältä Thaimaasta. Rahamies Lerppa nauttii elämästä, ja viettää ansaittua lomaa kaukana Suomen pimeästä talvesta. Rah, haa, haa, haa on, eikä se lopu. HAHAHAHAAAA.

      • kannustaja

        kaikesta huomaa, että nautit lomastasi ja suomen huolet ovat jääneet taakse.


    • Lerppaa

      Mitä palstan köyhät? Minä olen edelleen Thaimaassa kun te kurjat köyhät värjöttelette Suomen kylmyydessä. Kyllä kelpaa olla rikas. HAHAHAHAHAHAAAAA.

      • kannustaja-

        hienoa, että muistat meitäkin. Ei saa ajautua liian syvälle lomafiilikseen.
        Jotkut asiat menevät loman edelle.


      • pena-vaan

        Lerpan sikala on umpijäässä jos vielä jatkaa lomaansa. Pakkaset ovat jäädyttäneet vesijohdot jäähän, ja sen jälkeen putket halkeavat.


      • arvaaja.-
        pena-vaan kirjoitti:

        Lerpan sikala on umpijäässä jos vielä jatkaa lomaansa. Pakkaset ovat jäädyttäneet vesijohdot jäähän, ja sen jälkeen putket halkeavat.

        lerpahtaa vähemmästäkin


      • pena-vaan

        -15 asteen pakkaset ovat tehneet Lerpan sikalasta selvää. Ei ole enää yhtään vesijohtoa mikä ei olisi sikalassa jäätynyt jos ei sitä lämmitä, kun sikala kerran on tyhjänä.

        Tai sitten Lerppa onkin trolli, joka tulee valehtelemaan tänne aina kun muistaa, ja kun on hiukan selvinnyt viinasta.


      • päällysmies
        pena-vaan kirjoitti:

        -15 asteen pakkaset ovat tehneet Lerpan sikalasta selvää. Ei ole enää yhtään vesijohtoa mikä ei olisi sikalassa jäätynyt jos ei sitä lämmitä, kun sikala kerran on tyhjänä.

        Tai sitten Lerppa onkin trolli, joka tulee valehtelemaan tänne aina kun muistaa, ja kun on hiukan selvinnyt viinasta.

        jos ihminen oikeasti nauttii elämästään, ei edes juolahda mieleen, että pitäisi tulla suomi24 palstalle sitä mainostamaan.....näin ainakin luulisin.....ja luultavasti olen taas väärässä.
        ja kyllä lerpan sikalassa varmasti on tyhjänäkin peruslämpö päällä


    • Nöösipossu
      • Lerppaa

        Minulla ei ole yhtään emakkoa kuten tuossa Vampulassa myytävässä sikalassa on. Sori, jos aiheuitin Sinulle pettymyksen.


    • Lerppaa

      Onko köyhät kuulolla? Ollaan tulossa vaimon kanssa ensi viikolla Suomeen. Mukavaa olla rikas.

    • Lerppaa

      Nyt on saavuttu Suomen pakkasiin. Terveisiä vaan Thaimaasta. Uudet porsaat tulevat viikon päästä. Rikkaana on mahtavaa olla.

      • kannustaja

        uskotaan, uskotaan. ei tarvi toistaa.


      • sikaporsas

        pääset taas 11 kuukauden päästä Thaimaaseen. Mahtavaa:-)))


    • Henkinenrikkaus

      Niin on minustakin. Saan huomenna 590, 35 euroa kansaneläkettä, josta maksan 420,00 vuokraa. Loppu on kuukauden ruokarahaa. Minä olen ajatellut tehdä näin. Ostan ruokaa neljä kertaa viikossa kympillä kerta. On yhteensä 160,00 euroina. Saan jotenkuten säästöön ruokarahaa tällä kuulla 200,00, joten olen rikas pohatta ja voin hymyillä. Minulla on ruokaa ostaa koiralle ja itselleni. Ei ole joustoluottoa eikä luottokorttia eikä jää mitään säästöönkään. Näinkin elää kituuttaa vieläkin pienemmillä tuloilla 500 000 ihmistä rikkaassa Suomessa. Mitäs me rikkaat. Henkisesti köyhät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe