Uimahallissa

Miss

Meillä kummallakin oli pitkästä aikaa vapaapäivä ja pähkäilimme mitä kivaa voisimme tehdä. Olin vasta eronnut pitkäaikaisesta poikaystävästäni, ja mielialani oli muutenkin aika alhaalla.
Lopulta päätimme lähteä rentoutumaan paikalliseen uimahalliin, kirpeää pakkasta pakoon.

Olimme olleet ystäviä jo monta vuotta, ja tunsimme toisemma todella hyvin. Niin sinäkin tiesit että itsetuntoni oli hyvin alhaalla exäni kipeiden sanojen jälkeen. Niinpä kun makoilimme saunan lauteilla sinä yritit hellästi vakuuttaa minulle että olin yhä todella kaunis ja seksikäs. Liikutuin sanoistasi, ja mielessäni mietin ettet itsekkään ollut hassumpi. Tummat pitkät hiuksesi valuivat kosteinä selkääsi, ja urheilullinen kroppasi oli kadehtimisen arvoinen. Olimme lähes samanpituisia, mutta minä olin ehkä hieman uhkeampi kuin sinä ja vaaleat kutrini kihartuivat hieman.
Keskustelumme piristi minua hieman, ja nauroin ja vapautuneesti jutuillesi. Kävimme loikoilemassa porealtaassa ja tulimme takaisin saunaan, emmekä ollenkaan huomanneet ajan kulua. Pienen paikkakunnan uimahallissa ei muutenkaan ollut vilskettä, joten yllätyimme kun kuulimme kuulutuksen että paikka suljetaan puolen tunnin kuluttua. Huomasimme myös että viimeiset naiset poistuivat suihkutiloista pukukopeille.

Kikattelimme ja ampaisimme suihkuun, jottemme jäisi lukkojen taa. Huokaisit nautinnollisesti kun suihkun viileä vesi norui hikisen ruskettuneen ihosi päälle, enkä voinut olla ihailematta sinua. Pyysit minulta shampoota lainaan, olit kuulemma unohtanut omasi. Olin yhtäkkiä niin kummallisen vaivautunut kun ojensin pullon sinulle. Katsoit minua syvälle silmiin kun levitit saippuaa pullosta kämmennellesi, ja ryhdyit levittämään sitä vartalollesi. En voinut kuin seurata sivusta, kuinka hyväilit rintojasi ja vatsaasi saippuaisilla käsilläsi. Kostea suusi oli hiukan raollaan kun silmäilit minua.
Suihkujen höyry kietoi meidät sisäänsä ja tuntui kuin olisin toisessa maailmassa. Tulit lähemmäs minua ja tartuit käsistäni kiinni, ja varovaisesti kosketit huulillasi huuliani. Voihkaisin ja suudelma syventyi. Leikit kielelläsi huulillani ja kielläni, ja tuntui kuin jalakani pettäisivät. Vedin sinut lähemmäs itseäni vasten, ja kosteat nännimme hankautuivat tosiaan vasten. Kiihko otti minusta vallan ja haukoimme kumpikin henkeääme suudelman yhä pitkittyessä ja muuttuessa rajummaksi.
Kätesi tarttuivat pulleisiin rintoihini ja puristelit ja nipistelit nännejäni. Tunsin kuinka märkä pilluni jo oli, ja veri kohisi päässäni suihkujen lailla. Tartuin pakaroistasi kiinni ja puristelin niitä, antaen yhden sormen hipaista hieman pyllynreikkäsi. Lopetimme suutelemisen ja katsoit minua sumeilla silmilläsi, ja samantien tunsin ihanat huulesi nännini ympärillä. Voihkaisin kun näykit ja nuolit kivikovia nännejäni. Siiryit yhä alemmas litteälle vatsalleni, ja pyörittelit kieltäsi navassani. Naurahdin kielesi kutittaessa minua, mutta kun siirryit yhä alemmas, värisin jo kiihkosta.

Nousit ylös ja yhdessä laskeuduimme alas lattialle. Ryhdyin makaamaan selälleni ja sinä levitit sääriäni nuollen sisäreisiäni. Irrotit suihkun tolpastaan ja otit sen käteesi. Pilluni huusi kosketusta, ja liikuttelin lantiotani kärsimättömästi. Hymyilit hieman ja viimein kosketit häpyhuuliani. Voihkaisin ja levitit huuleni aivan auki. Vedit pitkän vedon kielelläsi pilluni läpi, ja kiljaisin nautinnosta. Sitten otit suihkun ja suuntasit sen kohti klitoristani. Värisin ja kiemurtelin nautinnosta, kun suihkun rummutuksen lisäksi tunsin pillullani kiimaisen kielesi. Nuolit ja imeskelit ja orgasmi oli jo todella lähellä. Puristelin rintojani ja kun työnsit kielesi sisääni, laukesin huutaen.

Katsoit minuun hymyillen ja yhtäkkiä suihktilojen ovi aukesi. Säpsähdimme molemmat ja sumuverhon takaa ilmestyi henkilökunnan t-paitaan pukeutunut mies. Hän katsoi meitä ihmetyksen vallassa ja kysyi tiukkaan sävyyn mitä teimme vielä siellä.
Nousimme ylös lattialta noloina, mutta en voinut olla huomaamatta miten mies estottomasti mies silmäili meitä. Hän oli hyvin raamikas ja tummahiuksinen. Vihreät silmät tuikkivat yhä ilkikurisemmin. Mies sanoi että halli on jo suljettu, ja hän luuli ettei naisten puolellakaan ole enää ketään.
Ystäväni vilkaisi minua pieni hymy huulilaan, ja sitten hän käveli lanteitaan keinuttaen miehen luo. Hän paintui miestä vasten ja supetti jotain tämän korvaan. Mies näytti ensin yllättyneeltä mutta hymyili sitten. Hän tarttui ystävääni tiukasti lantesita kiinni ja suuteli tätä intohimoisesti. Tunsin kostuvani jälleen uudesta ja kiihottavasta tilanteesta... Mies kouri ystäväni rintoja ja huomasin että ystäväni käsi oli suhjahtanut miehen shortseihin.
Huokaisin tuskin kuuluvasti, mutta he lopettivat leikkinsä ja tulivat luokseni. Ystäväni riisui miehen paidan ja housut ja kostuin yhä lisää kun näin miehen suuren juhlakunnossa olevan kalun. Se kiilteli ja sykki niin ihanasti. Laskeuduimme ystäväni kanssa miehen eteen polvilleen ja kuin yhteisestä sopimuksesta ryhdyimme nuolemaan ja suukottelemaan tuota ihanaa kalua ja palleja. Mies huohotti ja tarttui meitä kumpaakin hiuksista. Tunsin kuinka kalu sykki jo orgasmin edellä. Niinpä lopetimme ajoissa, ja mies huokaisi hieman pettyneenä.

Ystäväni asettui nojamaan käsillään seinään, niin että hänen tiukka pyllynsä oli herkullisesti tarjolla. Menin hänen ja seinän väliin puristellen hänen rintojaan ja viimein maistoin kielläni hänen kuumaa ja valuvaa pilluansa. Ystäväni levitti vielä enemmän jalkojaan, jotta mahduin kunnolla hänen allensa. Niinpä kiihdytin nuolemistani ja levitin sormillani hänen pilluaan.
Mies tuli ystäväni taakse ja tartui käsillään ystäväni pakaroista kiinni. Minulla oli mielettömän kiihottava näky suoraan silmieni edessä, kun mies upotti kullinsa ystäväni pyllyvakoon ja ryhtyi nussimaan tätä. Ystäväni huusi ja vaikeroi kiihkosta, ja minä upotin vielä sormen hänen pillunreikäänsä ja nappasin klittan suuheni imien sitä. Mies takoi suurta kulliaan ystävääni huohottaen raskaasti. Lopulta ystäväni värähteli kauttaaltaan ja kiljahti innoissaan kun orgasmi vyöryi hänen ylitseen. Mieskin värisi ja irrotti kullinsa pepusta, ohjasi lämpimät roiskeensa odottaville kasvoilleni.

Olimme kaikki raukeita ja menimme suihkujen alle pesemään toisiamme...





JATKOA?

3

19665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiirulainen

      ja vielä lisää tuota ryhmäjuttua!

      • pervo

        Jatka jatka oli hyvä tarina! nam :P


    • mie vaan

      Aika hyvää matskua työpäivän lomassa nautittavaksi...Taitaa tulla tälle tytölle vessaan kohta lähtö..=)))Panettaa ihan sikana..Nyt alkaa katse kiinnittyy vierus toverin rintoihin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe