Palstan alussa on ohje:
"Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja."
Minä kysyn, mitä ihmeen apua aloittelijoille on siitä, että Sodat-palstan louskuttajat ovat siirtyneet tänne. Olisiko valvojien syytä ryhtyä valvomaan.
Mitä iloa aloittelijoille tästä
8
533
Vastaukset
- Vanhakoiraeiopikuitesk
Niin ja windows palstakin varmaan tänne.
Asioita ei pitäisi ottaa niin kiivaasti, vaan puhu niistä, kysytyistä ongelmista ja olla trollaamatta.
Mutta täällä on ianaikainen trolli! Mitäs tehdä hänelle?- soturixx
Sodat palstalla kävijöitä ei ole. Kukapa viitsisi mennä lukemaan alaikäisten alatyylistä turhanaikaista joutavointia. Apua palstaa luetaan siksi he tuppautuvat tänne
- enoleropotti
Muistuipa mieleeni tuollainen rallatus
"Painu pois Jack, sä tänne et tulla saa
Mä vielä jos yrittää oikein saan
Pian kaikki on asiani kohdallaan"
mutta siitä ei taida olla nyt apua. - Ei-sitä-missään-näy
Palstan alussa on ohje:
Kysy rohkeasti apua ongelmiisi tietokoneen ja ohjelmien kanssa. Kokeneemmat käyttäjät jakavat mielellään neuvoja.
________________________________________________________________________________________________________
Missä lie tuo ohje, kun ei näy, minulla lukee näin:
Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta- hanki.silmälasit
Sitä ei ole valitettavasti kirjoitettu sokeainkirjoiteuksella.
Mutta optikko auttaa sinuakin, toivottavasti. - Vitunvatipäää
hanki.silmälasit kirjoitti:
Sitä ei ole valitettavasti kirjoitettu sokeainkirjoiteuksella.
Mutta optikko auttaa sinuakin, toivottavasti.Juuri tollasta ei kaivattaisi!
- Sauhukorvistavai
Paljon iloa! Paljon saanut apua moneen asiaan!
Ja paljon vittuiluakin! - eip.ihme
Taidat olla itse Sodat -palstan trolli tahi lukija...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 881508
- 211431
- 411103