Väyrysellä. Vielä vähän epäilyttää, josko korteista löytyy kelpaamattomia. Mielenkiintoiset vaalikeskustelut tulossa. Hyvä, tylsyyttä olikin tähän asti.
Ne on kortit kasassa nyt
32
412
Vastaukset
- ö-Öö
Hyvä asia
Presidentinvaalien lopputulokseen asialla ei ole oikein mitään merkitystä. Mutta kansandemokratian kannalta ja etenkin vaalikeskustelujen ja kampanjoiden kannalta paljonkin. Paavon ehdokkuus tuo monenlaisiakiintoisia asioita esiin, pitkä valtiomieskokemus, omanlaisensa mielipiteet, ihme kyllä huumorintajunsakin edesauttaa vaalien kiinnostavuutta.
Vaalien viihdearvo nousee huomattavasti, se lisää politiikan kiinnostavuutta kanalaisten keskuudessa. Sillä puolestaan on muita vaikutuksia. Etenkin muihin tuleviin vaaleihin. SLP nyt muutenkin rypee pohjamudissa, Väyrysen ehdokkuus vie tietenkin Vanhaselta kannatusta, joka taas edesauttaa SLP. suosion laskua, joka taas voi jopa edesauttaa Sipilän toimia ja mahdollisesti aiheuttaa hallituksen kaatumisen.
Joka tapauksessa piristysruiske tylsähkösti alkaneisiin vaalikeskusteluihin. Politiikka kuitenkin parasta viihdettä, vakavuudestaan huolimatta. Kunnon realityä.
Pitäis melkein ostaa Väyrysmuki. Sen vois lahjoittaa hikiän rauhanyhdistykselle :D
=DW= - hyvä-Väyrynen-
Heti äänestän Väyrystä ,
ihan siitä syystä kun kunnioitan hänen älykkyyttä politiikassa
joka rumasti syrjäytettiin silloin kun se olisi pitäny suomen kansan saada hyväksyä,
Lioppnen esti Väyrysen ideologian
itsekkäästi öykkäröiden vastoin kansan tahtoa,
Lipponen ei uskaltanu kysyä kansan mielipidettä,
omapäisesti teiki tyhmiä päätöksiä koko suomen suureksi vahingoksi,
kuten nyt tidämme totuuden,- Taikuritässä
Väyrystä en äänestä. Mutta hän kestää pilsaattorikonepesunkin.
Tulee mielenkiintoa asioihin. Arvostan hänen tietämystään.
Kelpasihan hänelle mepin pestikin.
Minusta on jotenkin hassua, että jos vastustaa EU:ta, niin työt sen palveluksessa käy. - ö-Öö
Nojoo
Mä kannatan Väyrysen ehdokkuutta, em. syistä. Se, ketä äänestän, eri asia.
Mä muuten kampanjoin omalta vaatimattomalta osaltani aikanaan Päivi Räsäsen eu- parlamenttaariin pääsyn puolesta. Koitin jopa ottaa yhteyttä puoluetoimistoonkin, materiaaleja saadakseni. Mulla oli pirun hyvä peruste kannatukselleni, mun mielestä ois sen parempi, mitä kauemmas se saatais suomesta jänkyttämästä ja asioita sotkemasta. Ääni tosin meni jollekulle muulle :D
Politiikka on omanlaistaan peliä, Väyrynen kokenut sotaratsu, ilman Paavoa pressanvaalit ois olleet tylsät. Ja sitten tietenkin noit muut mahdolliset vaikutukset merkitsee paljon.
=DW= - Taikuritässä
Hyvä haastaja Paavo on.
Mua vähän ikäänkuin nauratti tuo meppaustaktikointi. Pirun .....
Teki hallaa kirkolle. Jäseniä katosi. - Jos.ymmärtää
" hyvä väyrynen "
Olisimme täysin ulkona euroopasta ilman eu:uta, olisimme siinä ilman Lippostakin. Taikuritässä kirjoitti:
Väyrystä en äänestä. Mutta hän kestää pilsaattorikonepesunkin.
Tulee mielenkiintoa asioihin. Arvostan hänen tietämystään.
Kelpasihan hänelle mepin pestikin.
Minusta on jotenkin hassua, että jos vastustaa EU:ta, niin työt sen palveluksessa käy.En minäkään Paavoa äänestä, mutta kannatuskortin postitin. Ehdokkaaksi häntä kannatan, mutta ehkä Haavistoa äänestän.
- Taikuritässä
Haavisto on fiksu ja maltillinen. (Kuten istuvakin)
- Järkivalinnat
Meidän suvussa ei oo Väyrystä äänestetty eikä nytkään mene hänelle ääniä. On äänestetty aina voittajaa ja oikein on voittaja valittu. Nyt on Niinistön toisen kauden vuoro. Ei meidän kannata monia presidenttejä ylläpitää vaan kuka on valittu ja haluaa toiselle kaudelle hän saa jatkaa. Eikä ole ollut valittamista. Presidentin valta on se mikä on.
- ö-Öö
Hyvinkö on tullut rahaa raveista ja potkupalloveikkauksesta?
=DW= - Taikuritässä
Aika hyvä pointti tuo monen pressan ylläpito pieneltä maalta.
Taikuritässä kirjoitti:
Aika hyvä pointti tuo monen pressan ylläpito pieneltä maalta.
Parempi sekin kuin hovi.
- Järkivalinnat
ö-Öö kirjoitti:
Hyvinkö on tullut rahaa raveista ja potkupalloveikkauksesta?
=DW=Kiitos kysymästä. Emme ole yleisesti pelimiehiä tai naisia. Yksi veljistä on voittanut raveista muutaman kerran isomman summan, mutta hänen pelaamisintonsa on laantunut.
- Voihurjaa
Minäkään en uskalla koskaan oikeastaan olla mitään omaa mieltä, kyttään vain kuka on ennakkoon suosituin ja sitä sitten äänestän. Olisi se kauheata joutua itse päättämään ja valitsemaan ehdokkaansa....
Väyrynen on, vanha, ovela kettu.
Kyllä varmaan vanhan maalaisliiton kannattajilta (Alkiolaisilta) ääniä heruu.- KaikenlaisiaEhdokkaita
Luuletko, että vieläkin on sellaisia hupsuja, jotka äänestäisivät Väyrystä.
Kun edes omaa puoluetta ei mies kiinnosta kylliksi, että haluttaisiin laittaa ehdokkaaksi, mies ryhtyy perustamaan uutta ikiomaa puoluetta. On tuo uskomaton tyyppi. Onneksi iku8nen häviäjä myös,. - Terve.vaanmenoa
Väyrysen parasta ennen meni 6v sitten. Ei ukkoparka jaksa enää
- olet-naurettava
KaikenlaisiaEhdokkaita kirjoitti:
Kun edes omaa puoluetta ei mies kiinnosta kylliksi, että haluttaisiin laittaa ehdokkaaksi, mies ryhtyy perustamaan uutta ikiomaa puoluetta. On tuo uskomaton tyyppi. Onneksi iku8nen häviäjä myös,.Oletko noin kateellinen hah hah,
vai pelossasi
jos sittenki Väyrynen saa yllättävän paljon kansalaisten ääniä,
pikkusen naurattaa sun komentti,
hah hah haaa, - 1eero
Muutaman prosentin josta ei voi olla kateellinen mutta kivakun on mukana.
- ö-Öö
KaikenlaisiaEhdokkaita kirjoitti:
Kun edes omaa puoluetta ei mies kiinnosta kylliksi, että haluttaisiin laittaa ehdokkaaksi, mies ryhtyy perustamaan uutta ikiomaa puoluetta. On tuo uskomaton tyyppi. Onneksi iku8nen häviäjä myös,.Mnaah
SLP on jakaantunut, kahtis, kuten persut ennen hajaantumistaan. SLP:ssä on voimakas Alkiolainen perusjengi ja sitten Sipilän edustama lestaatijengi. Net ei oikein tule keskenään toimeen ja puolueen sisällä on valtava valtataistelu. Väyrysestä voi sanoa melkein vaikka mitä, ei stä ikinä voi kuitenkaan lestaatiolaiseksi haukkua. Mainiten, viimeks vaalit hävittuään, se syytti asiasta mediaa, sekä "liberaaleja lestaateja". Kandee hokata, Sipilä on nimenomaan liberaali-, ei vanhoillislestaati..
Ääni Väyryselle on ääni pois lestaateilta!
=DW= KaikenlaisiaEhdokkaita kirjoitti:
Kun edes omaa puoluetta ei mies kiinnosta kylliksi, että haluttaisiin laittaa ehdokkaaksi, mies ryhtyy perustamaan uutta ikiomaa puoluetta. On tuo uskomaton tyyppi. Onneksi iku8nen häviäjä myös,.En minä mitään luule, kunkan aprikoin asioita. Ei se kenenkään äänestäjistä hupsuja tee, jos on eri mieltä jostakin.
Eihän Paavo tietenkään nykyisen johdon suosiossa olekaan, mutta kentältä on kuulunut aika lailla mutinaa nykyjohtoa vastaan.
Vanhanenko keskustan äänet saa? Vaiko Niinistö?- ei-Vanhanen-
eppu2 kirjoitti:
En minä mitään luule, kunkan aprikoin asioita. Ei se kenenkään äänestäjistä hupsuja tee, jos on eri mieltä jostakin.
Eihän Paavo tietenkään nykyisen johdon suosiossa olekaan, mutta kentältä on kuulunut aika lailla mutinaa nykyjohtoa vastaan.
Vanhanenko keskustan äänet saa? Vaiko Niinistö?Vanhasta ei äänestä kukaan, se on saletti,
Vanhaselle käy samoin kuin Lipposelle viime pressa vaaleissa,
sai muutaman äänen vainoltaan ja joilta lähisukulaisiltaan, hah - ö-Öö
eppu2 kirjoitti:
En minä mitään luule, kunkan aprikoin asioita. Ei se kenenkään äänestäjistä hupsuja tee, jos on eri mieltä jostakin.
Vanhanenko keskustan äänet saa? Vaiko Niinistö?En ennusta
Kun ei ole kristallipalloakaan. Mulla kutina, Vanhanen menettää ääniä Väyryselle Sipilän takia. Alkioliet ei pidä kundista ja kummallisen käänteisesti, VAnhanen on Alkiolainen, joten net sitä ja Alkiolaisuutta kannattaakeen osittain antaa äänensä just Väyryselle.
Öf, kai tajusit, nyt ei kyse Vanhasesta eikä Väyrysestä, kyse Sipilästä. Ääni Väyryselle on ääni pois lestaateilta.
SLP rypee pohjamudissaan, ei se suureksi puolueeksi oikein kai ikinä enää pääse, mutta ihan ok keskikokoinen- tai pienpuolue, kunhan pääsevät eroon lestaateista. Lestaatit paskaraossa, net ei suosittuja SLP.ssa, muutkaan puolueet ei erityisen kiinnostuneet niistä. Tietenkin äänet kelpaa kaikille, mutta voi tulla eteen, net joutuis perustaan oman puolueensa. Kyllä net kannattajakorttinsa sais kasaan, mutta mitäs sitten?
Mielenkiintoisia tulevaisuudennäkemyksiä olemassa. Mun mielestä Väyrynen tavallaan teki kaheliuttaan erittäinkin kiintoisan valtiomiestyön sekoilesssaan puolueittensa ja kaiken muun mahdollisen kanssa. Kundi ehkä dorkapyrkyri ja puoluekoneiston kasvatti, mutta se vaan on jotenkin niin ihqu :DDD Ja kai kokenein valtiomies nykysuomessa. Mun ääni tosin menee muualle Väykkää en väheksy, päinvastoin arvostan. Tolokun jäärä ja jäänyt jo monesti suomen historiaan..
=DW= ei-Vanhanen- kirjoitti:
Vanhasta ei äänestä kukaan, se on saletti,
Vanhaselle käy samoin kuin Lipposelle viime pressa vaaleissa,
sai muutaman äänen vainoltaan ja joilta lähisukulaisiltaan, hahEn minäkään usko, että kovin suurta saalista saa, on jotenkin väritön tyyppi.
Vaan mistäpä sitä tietää, ennenkuin näkee.ö-Öö kirjoitti:
En ennusta
Kun ei ole kristallipalloakaan. Mulla kutina, Vanhanen menettää ääniä Väyryselle Sipilän takia. Alkioliet ei pidä kundista ja kummallisen käänteisesti, VAnhanen on Alkiolainen, joten net sitä ja Alkiolaisuutta kannattaakeen osittain antaa äänensä just Väyryselle.
Öf, kai tajusit, nyt ei kyse Vanhasesta eikä Väyrysestä, kyse Sipilästä. Ääni Väyryselle on ääni pois lestaateilta.
SLP rypee pohjamudissaan, ei se suureksi puolueeksi oikein kai ikinä enää pääse, mutta ihan ok keskikokoinen- tai pienpuolue, kunhan pääsevät eroon lestaateista. Lestaatit paskaraossa, net ei suosittuja SLP.ssa, muutkaan puolueet ei erityisen kiinnostuneet niistä. Tietenkin äänet kelpaa kaikille, mutta voi tulla eteen, net joutuis perustaan oman puolueensa. Kyllä net kannattajakorttinsa sais kasaan, mutta mitäs sitten?
Mielenkiintoisia tulevaisuudennäkemyksiä olemassa. Mun mielestä Väyrynen tavallaan teki kaheliuttaan erittäinkin kiintoisan valtiomiestyön sekoilesssaan puolueittensa ja kaiken muun mahdollisen kanssa. Kundi ehkä dorkapyrkyri ja puoluekoneiston kasvatti, mutta se vaan on jotenkin niin ihqu :DDD Ja kai kokenein valtiomies nykysuomessa. Mun ääni tosin menee muualle Väykkää en väheksy, päinvastoin arvostan. Tolokun jäärä ja jäänyt jo monesti suomen historiaan..
=DW=Joo, samaan suuntaan mun ajatukseni kulkee tuossa asiassa.
Voipi tulla mielenkiintoista.
Netistä en ole katsonut noita keskusteluja, mutta, kun alkavat TV:ssä, sitten katson.- Taikuritässä
ö-Öö kirjoitti:
En ennusta
=DW=Mä myös veikkaan, että Väyrynen saa ääniä.
Mä toivon, että toimittajat osaavat paneelissa kohdella hänkin kunnioittavasti. Joskus mä en ole pitänyt siitä, että toimittajien asenteet paistavat lävitse ja suhtautuvat alentuvasti, asia edellä mieluusti.
En tarkkaan tiedä, miten nämä kannattajakortit tarkastetaan.
Se vaan tuntuu oudolta,että niitä pitkin toreja kerätään, ja lehtien välissä olevillalipuilla.
Parempi olisi, kun kerran parlamenttaarinen järjestelmä on, niin puolueet asettaisivat ehdokkaat. Niinistökin turhaan kursailee, kerran on Kokoomuksesta lähtöisin.
Väyryselle jäänyt päähänpiintymä. Tosiasiat olisi hyvä tunnustaa, varmaan tunnustaakin, mutta ei osaa asettua siihen rooliin, mikä tuon ikäisen, jo pitkään poliikassa olleelle kuuluu. Aika vaan on mennyt ohi. Presidentin virkaan Väyrysen haaveet ei ole olleet realistisiakaan.Oikeusministeriöön kortit jätettävä viimeistään 12.12.
Ehkä tuon keräystavan ajatellaan tavoittavan useimmat.
Kyllä kai sen kaikki tietää, että Niinistö tuon kisan voittaa, silti näyttää intoa olevan, kun 8 ehdokasta on.eppu2 kirjoitti:
Oikeusministeriöön kortit jätettävä viimeistään 12.12.
Ehkä tuon keräystavan ajatellaan tavoittavan useimmat.
Kyllä kai sen kaikki tietää, että Niinistö tuon kisan voittaa, silti näyttää intoa olevan, kun 8 ehdokasta on.En oikein ymmärrä, mitä virkaa kannattajakorteilla, kun ei siellä äänestyskopissa kuitenkaan kukaan ole katsomassa.
Minun mielestä näissä kannattajakorteissa pitäisi olla järjestely, joka niihin on nimensä laittanut, niin hänen katsottaiiin jo äänestäneeksi, eikä vaalipäivänä mitään asiaa uurnille.
En ymmärrä, mikä kiinnostus on presidentinvaalissa kilpailla kakkossijasta.
Urakkahommissa ei kakkossijasta paljon kilpaluja käydä.k-kotton kirjoitti:
En oikein ymmärrä, mitä virkaa kannattajakorteilla, kun ei siellä äänestyskopissa kuitenkaan kukaan ole katsomassa.
Minun mielestä näissä kannattajakorteissa pitäisi olla järjestely, joka niihin on nimensä laittanut, niin hänen katsottaiiin jo äänestäneeksi, eikä vaalipäivänä mitään asiaa uurnille.
En ymmärrä, mikä kiinnostus on presidentinvaalissa kilpailla kakkossijasta.
Urakkahommissa ei kakkossijasta paljon kilpaluja käydä.Onko se sitten niin, että, jos tulee varsinaisen puolueen ulkopuolelta, silloin tarvitaan nuo kortit. Eihän se Väyrysenkään puolue ole tavanomainen puolue.
Tuntuu olevan tärkeää, että pääsee toiselle kierrokselle, sen ymmärtäisi, jos sillä valittaisiin varapresidentti, mutta kun sellaista ei ole.- Taikuritässä
Voip olla, että haluaa osallistua julkiseen poliittiseen keskusteluun parhaalta paikalta, kun on työnnetty sivuun.
eppu2 kirjoitti:
Onko se sitten niin, että, jos tulee varsinaisen puolueen ulkopuolelta, silloin tarvitaan nuo kortit. Eihän se Väyrysenkään puolue ole tavanomainen puolue.
Tuntuu olevan tärkeää, että pääsee toiselle kierrokselle, sen ymmärtäisi, jos sillä valittaisiin varapresidentti, mutta kun sellaista ei ole.Niin kai se on, mutta ei ne kannattajakortit sido mitään. Sen vuoksi minä suhtaudun toreilla ja lehtien välissä, sanomalehtipaperilla olevilla lappusilla kerättyyn nimiluetteloon, jota sanotaan kannattajakorteiksi, enemmän kun varauksellisesti.
Niin se Niiinistökin yrittää olla puolueesta irrallaan.
Tiedotusvälineet ne kuolaa näissä, kun tonkiva jokaisen sananpuolikkaan, ja etsivät vastakohtaisuutta.
Puolueilla on kakkoskaarti Niinistöä vastassa. Mitä turhaa selvään tilanteeseen on ruutia tuhlata. Väyrysellä tämä pakkomielle, jaksaa turhan takia riekkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924