Tyttöystävälle joululahja

Apuatarvitseva55555

Eli mun pitäs hommaa mun tyttöystäväl joku joululahj a mut en tiiä mitä hommaisin ku se ei käytä muutaku nenäkoruu eikä haluu käyttää mitää kaula/käsikorui ja hajuvesi ja tällässeet on aika vaikee ostaa, nii ja se viel et se on 14 ja mä 15. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

12

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miätiiän

Jokaisen tytyn unelma on saada iso kasa ruokaa.

• Ihastuksenkaverittiedost

Oon kyl poika mut uskoisin et lahjakortti johki vaatekauppaa vois olla iha hyvä ja suklaata tietenki :)

• Tyttö16vee

Ei lahjakortteja!!! Jos et keksi muuta niin analysoi vaikka rahaa et voi ite ostaa jotain mistä tykkää. Suklaata ja joku kiva kortti vaikka:) t:16v. tyttö

• Tyttö16vee

Siis anna vaikka rahaa eikä analysoi😂

• Abc000

Haluuyko analysoida sun snäpin mulle

• Apuatarvitseva55555

Kehtaanko ostaa sille hieromasauvan?

• Apuatarvitseva55555

Kyllä silt semmone löytyy, varmasti kiva tulla trollina kirjottelee tän toise nimimerkil. -AP

• naisvastaaja

Miten olis joku nätti kynttilälyhty? Tytöt yleensä tykkää sellasista ja se on jouluinen lahja josta on iloa joulun jälkeenkin.

• 14veee

Isot nallet on parhaita. Kynttilöitä ja suklaata? Kynsilakat, helppoja ostaa.

• Apuatarvitseva55555

Kynttilä onkin hyvä idea. Mitä paksumpi, sen parempi.

• miksu15v

Osta tyttöystävällesi farkut? Millaisia käyttää?

• Janneylis2

Geisha kuulat olisivat erittäin omaperäinen ja luova ratkaisu joten suosittelen niitä suuresti. Nautinto on varmasti taattu kun sinä tai tyttöysätäväsi käytätte niitä ensimmäisen kerran. Useamman käyttökerran jälkeen saattaa olla hyvä piettää pieni tauko jotta paikat palautuu takaisin ennalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe