Tyttöystävälle joululahja

Eli mun pitäs hommaa mun tyttöystäväl joku joululahj a mut en tiiä mitä hommaisin ku se ei käytä muutaku nenäkoruu eikä haluu käyttää mitää kaula/käsikorui ja hajuvesi ja tällässeet on aika vaikee ostaa, nii ja se viel et se on 14 ja mä 15. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Jokaisen tytyn unelma on saada iso kasa ruokaa.
Ilmianna
Jaa
Oon kyl poika mut uskoisin et lahjakortti johki vaatekauppaa vois olla iha hyvä ja suklaata tietenki :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei lahjakortteja!!! Jos et keksi muuta niin analysoi vaikka rahaa et voi ite ostaa jotain mistä tykkää. Suklaata ja joku kiva kortti vaikka:) t:16v. tyttö
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Siis anna vaikka rahaa eikä analysoi😂
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Haluuyko analysoida sun snäpin mulle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kehtaanko ostaa sille hieromasauvan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyllä silt semmone löytyy, varmasti kiva tulla trollina kirjottelee tän toise nimimerkil. -AP
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten olis joku nätti kynttilälyhty? Tytöt yleensä tykkää sellasista ja se on jouluinen lahja josta on iloa joulun jälkeenkin.
Ilmianna
Jaa
Isot nallet on parhaita. Kynttilöitä ja suklaata? Kynsilakat, helppoja ostaa.
Ilmianna
Jaa
Kynttilä onkin hyvä idea. Mitä paksumpi, sen parempi.
Ilmianna
Jaa
Osta tyttöystävällesi farkut? Millaisia käyttää?
Ilmianna
Jaa
Geisha kuulat olisivat erittäin omaperäinen ja luova ratkaisu joten suosittelen niitä suuresti. Nautinto on varmasti taattu kun sinä tai tyttöysätäväsi käytätte niitä ensimmäisen kerran. Useamman käyttökerran jälkeen saattaa olla hyvä piettää pieni tauko jotta paikat palautuu takaisin ennalleen.
1
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tyttöystävälle joululahja

Eli mun pitäs hommaa mun tyttöystäväl joku joululahj a mut en tiiä mitä hommaisin ku se ei käytä muutaku nenäkoruu eikä haluu käyttää mitää kaula/käsikorui ja hajuvesi ja tällässeet on aika vaikee ostaa, nii ja se viel et se on 14 ja mä 15. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta