Tyttöystävälle joululahja

Apuatarvitseva55555

Eli mun pitäs hommaa mun tyttöystäväl joku joululahj a mut en tiiä mitä hommaisin ku se ei käytä muutaku nenäkoruu eikä haluu käyttää mitää kaula/käsikorui ja hajuvesi ja tällässeet on aika vaikee ostaa, nii ja se viel et se on 14 ja mä 15. Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

12

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miätiiän

Jokaisen tytyn unelma on saada iso kasa ruokaa.

• Ihastuksenkaverittiedost

Oon kyl poika mut uskoisin et lahjakortti johki vaatekauppaa vois olla iha hyvä ja suklaata tietenki :)

• Tyttö16vee

Ei lahjakortteja!!! Jos et keksi muuta niin analysoi vaikka rahaa et voi ite ostaa jotain mistä tykkää. Suklaata ja joku kiva kortti vaikka:) t:16v. tyttö

• Tyttö16vee

Siis anna vaikka rahaa eikä analysoi😂

• Abc000

Haluuyko analysoida sun snäpin mulle

• Apuatarvitseva55555

Kehtaanko ostaa sille hieromasauvan?

• Apuatarvitseva55555

Kyllä silt semmone löytyy, varmasti kiva tulla trollina kirjottelee tän toise nimimerkil. -AP

• naisvastaaja

Miten olis joku nätti kynttilälyhty? Tytöt yleensä tykkää sellasista ja se on jouluinen lahja josta on iloa joulun jälkeenkin.

• 14veee

Isot nallet on parhaita. Kynttilöitä ja suklaata? Kynsilakat, helppoja ostaa.

• Apuatarvitseva55555

Kynttilä onkin hyvä idea. Mitä paksumpi, sen parempi.

• miksu15v

Osta tyttöystävällesi farkut? Millaisia käyttää?

• Janneylis2

Geisha kuulat olisivat erittäin omaperäinen ja luova ratkaisu joten suosittelen niitä suuresti. Nautinto on varmasti taattu kun sinä tai tyttöysätäväsi käytätte niitä ensimmäisen kerran. Useamman käyttökerran jälkeen saattaa olla hyvä piettää pieni tauko jotta paikat palautuu takaisin ennalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1073
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      509
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe