Klamydia on hyvä tauti, siis Klamydia-yhtye lol. Hyvää huumetta on Klamydian musa.
Sanoitukset täyttä filosofiaa ja yhteiskuntakritiikkiä!
Olen samaa mieltä usein teijä kaa arvon musakriitikot , mut koittakaa ottaa järki käteen Klamyn kohdalla,jooko lol?
Klamydian joka levyllä on ne 3-4 höntimpää biisiä, mutta Klamy on maineensa vanki.
Saa silti aina höntin bändin leiman otsaansa.
Ah tuo typeryys!
2 soinnun punkkia, aina digannu punkista.
Diggaan myös vaihtoehtorokista, taiderokista ja vaikkapa progesta ja sopii pop-rock myös hyvin ja moni muuki genre.
Klamydiaa kuuntelee kai maajussit ja juoppohullut.
Vain nostradmus tietää sen heko hehhe!
Joo siis Klamun kohdalla kriitikot väärässä.
Mielipide on yhtä heikko kuin heikko jää, jonka päällä kävelee raskas äijä. Mielipide on yhtä heikolla jäällä oleva siis.
Klamy painii aika raskaassa luokassa, onha ne äijätkin aika raskaita.
KLamydia, tauti leviää jne(VITSAILUA)
KANTTORIRUUMISARKKU
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762