Hieronta avuksi erektiohäiriöihin

Suomessa vielä melko tuntematon miehille suunnattu hieronta tuo helpotusta potenssi ym ongelmiin. Tällä en nyt tarkoita mitään thai - hierontaa tms.
Hieronnassa aktivoidaan genitaalialueen verenkiertoa sekä lihaksia. Tämä vaikuttaa peniksen ja myös eturauhasen verenkiertoon. Plussana myös se että penis saa myös hieman lisää pituutta kun sitä kannattelevat lihakset rentoutuvat.
Itse olin puoli vuotta ulkomailla opiskelemassa kyseisistä hoitomuotoa ja meitä koulutuksen saaneita löytyy muutamia jo Suomestakin. Hieronnan pohja on aasialaisessa ja kiinalaisessa lääketieteessä.

Tämä siis vaihtoehdoiksi lääkkeille!

13

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaaaa

      Onko sinulla mitään todisteita asiasta vai onko tämä taas uskomus hihhulointeja että minusta tuntuu että sinusta tuntuu??

    • Perustana ihmisen fysiologia. Impotenssiin hieronnalla ei ole vaikutusta, mutta hyviä tuloksia saatu lieviin potenssivaivoihin. Esim Ranskassa tehdyssä tutkimuksessa ko hoitomuoto on auttanut 7/10 tapauksessa. Ongelma pitää siis olla fysiologinen eikä psyykkinen.
      Tuota voi tietenkin kutsua hihuloinniksi, jos katsoo hoidon alkuperää eli kiinalaista lääketiedettä. Samaista hoitoa ovat käyttäneet myös Afrikan heimojen parantajat....mutta siis taustalla on lantio ja nivusalueen verenkierron elvyttäminen sekä lantion alueen lihasten stimulointi. Kyse ei ole mistään ”ihmeparantantamisesta” vaan ihan normaalista hieronnasta.

    • Termospillu

      Tuntuu aika vaikealta ajatella menevänsä toisen miehen hierottavaksi ja saada siellä sitten erektio. Minkälaisesta rahallista korvausta tämä hieroja saisi tästä?

    • Tiedän että ko koulutuksen on käynyt myös naishierojia, vaikka ainakin itse minulle on sama onko hierottavana nainen tai mies.
      Ja niinkuin sanoin en nyt tarkoita mitään eroottistahierontaa tai vastaavaa!

    • M45-06

      Kiinnostaisi ihan kokeilumielessä. Ei tästä Seinäjoen seudulta löytyisi ko. osajaa.
      Kiinnostisi myös kokeilla ultraäänihoitoa, mutta on pirun kallista noilla yksityisillä lääkäriasemilla, olisikohan täällä lähistöllä fysioterapeuttia jolla olisi laitteet ja perehtynyt asiaan?

      • Moikka
        Voin tsekata, mielestäni sielläkään on ainakin yksi ko koulutuksen saanut hieroja, taisi olla paikkakunnalla jossa urheiluopisto. Katson jos mulla jossain lisää tietoa


    • Kysyjä

      Onko tähän tullut mitään uutta tietoa tai kokemusta ?

    • Tietoajanoava

      Onko pääkaupunkiseudulla naishierojaa jolla olisi taitoa kyseiseen hierontaan?

      • vainnaistavailla

        Eiköhän sieltäkin löydy thaihierojia.


    • Nivuset

      Ennen olivat thaihierojat enempi sivelijöitä harva heistä osasi hieroa. Täytyisi olla tieto kuka osaa, muuten hakuammuntaa mutta voi sitä ajankuluksi etsiäkin.

      • kokeileuudelleen

        Jospa ovat oppineet ajan myötä paremmiksi hierojiksi siitä, mitä olivat aiemmin, kun heidän taitojaan testasit.


      • kokeileuudelleen kirjoitti:

        Jospa ovat oppineet ajan myötä paremmiksi hierojiksi siitä, mitä olivat aiemmin, kun heidän taitojaan testasit.

        Kävin tänään sivulla ( www.lennitiikeri.fi ) jossa esiteltiin hierontaa avuksi erktio-ongelmaan sekä ennenaikaiseen siemensyöksyyn.
        Kerokaa kokemuksistanne kysisestä palvelusta.
        Gullervo19


    • Anonyymi

      teetkö itse hierontahoitoja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe