Suomessa vielä melko tuntematon miehille suunnattu hieronta tuo helpotusta potenssi ym ongelmiin. Tällä en nyt tarkoita mitään thai - hierontaa tms.
Hieronnassa aktivoidaan genitaalialueen verenkiertoa sekä lihaksia. Tämä vaikuttaa peniksen ja myös eturauhasen verenkiertoon. Plussana myös se että penis saa myös hieman lisää pituutta kun sitä kannattelevat lihakset rentoutuvat.
Itse olin puoli vuotta ulkomailla opiskelemassa kyseisistä hoitomuotoa ja meitä koulutuksen saaneita löytyy muutamia jo Suomestakin. Hieronnan pohja on aasialaisessa ja kiinalaisessa lääketieteessä.
Tämä siis vaihtoehdoiksi lääkkeille!
Hieronta avuksi erektiohäiriöihin
13
3418
Vastaukset
- huuhaaaa
Onko sinulla mitään todisteita asiasta vai onko tämä taas uskomus hihhulointeja että minusta tuntuu että sinusta tuntuu??
Perustana ihmisen fysiologia. Impotenssiin hieronnalla ei ole vaikutusta, mutta hyviä tuloksia saatu lieviin potenssivaivoihin. Esim Ranskassa tehdyssä tutkimuksessa ko hoitomuoto on auttanut 7/10 tapauksessa. Ongelma pitää siis olla fysiologinen eikä psyykkinen.
Tuota voi tietenkin kutsua hihuloinniksi, jos katsoo hoidon alkuperää eli kiinalaista lääketiedettä. Samaista hoitoa ovat käyttäneet myös Afrikan heimojen parantajat....mutta siis taustalla on lantio ja nivusalueen verenkierron elvyttäminen sekä lantion alueen lihasten stimulointi. Kyse ei ole mistään ”ihmeparantantamisesta” vaan ihan normaalista hieronnasta.- Termospillu
Tuntuu aika vaikealta ajatella menevänsä toisen miehen hierottavaksi ja saada siellä sitten erektio. Minkälaisesta rahallista korvausta tämä hieroja saisi tästä?
Tiedän että ko koulutuksen on käynyt myös naishierojia, vaikka ainakin itse minulle on sama onko hierottavana nainen tai mies.
Ja niinkuin sanoin en nyt tarkoita mitään eroottistahierontaa tai vastaavaa!- M45-06
Kiinnostaisi ihan kokeilumielessä. Ei tästä Seinäjoen seudulta löytyisi ko. osajaa.
Kiinnostisi myös kokeilla ultraäänihoitoa, mutta on pirun kallista noilla yksityisillä lääkäriasemilla, olisikohan täällä lähistöllä fysioterapeuttia jolla olisi laitteet ja perehtynyt asiaan?Moikka
Voin tsekata, mielestäni sielläkään on ainakin yksi ko koulutuksen saanut hieroja, taisi olla paikkakunnalla jossa urheiluopisto. Katson jos mulla jossain lisää tietoa
- Kysyjä
Onko tähän tullut mitään uutta tietoa tai kokemusta ?
- Tietoajanoava
Onko pääkaupunkiseudulla naishierojaa jolla olisi taitoa kyseiseen hierontaan?
- vainnaistavailla
Eiköhän sieltäkin löydy thaihierojia.
- Nivuset
Ennen olivat thaihierojat enempi sivelijöitä harva heistä osasi hieroa. Täytyisi olla tieto kuka osaa, muuten hakuammuntaa mutta voi sitä ajankuluksi etsiäkin.
- kokeileuudelleen
Jospa ovat oppineet ajan myötä paremmiksi hierojiksi siitä, mitä olivat aiemmin, kun heidän taitojaan testasit.
kokeileuudelleen kirjoitti:
Jospa ovat oppineet ajan myötä paremmiksi hierojiksi siitä, mitä olivat aiemmin, kun heidän taitojaan testasit.
Kävin tänään sivulla ( www.lennitiikeri.fi ) jossa esiteltiin hierontaa avuksi erktio-ongelmaan sekä ennenaikaiseen siemensyöksyyn.
Kerokaa kokemuksistanne kysisestä palvelusta.
Gullervo19
- Anonyymi
teetkö itse hierontahoitoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2612894Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit232244- 1271745
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.191648Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun981464Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71290Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e231150Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91043Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21023- 61998