Miten te luopiot eli porilaiset vihervassarianarkistit aijotte kunnioittaa tänään 100 vuotista kotimaatanne ja eläviä sekä jo edesmenneitä sotiemme veteraaneja. Lähtemällä Helsinkiin mellakoimaan väkivaltaisesti isänmaallisia vastaan vai viemällä kynttilöitä ja hiljentymällä nöyrään kiitokseen Keski-Porin kirkon pihassa olevalla sotiemme sankarien haudalla.
Miten osoitatte kunniotuksenne maallenne?
16
203
Vastaukset
- Veteraani-itsekin
Menen sankarihaudoille katsomaan kynttilöitä ja hiljentymään.
- RauliMoi
Itsekkin menen taas viemään kynttilän tuolle muistomerkille, vielä elossa olevat ja nuo henkensä meidän kaikkien puolesta antaneet veteraanit ansaisevat nöyrän kunnioituksemme. Tehkööt nuo henkisesti sairaat vihervasemmistoanarkistit omasta puolestaan mitä lystäävät, kyllä heidänkin hymynsä ja öykkäröintinsä vielä loppuu.
- 2qwwwww3
Minä lähden mellakoimaan Hesaan.
- muistansinutaina
Itsenäisyys meni 1995.Olemme EU:n liittovaltio ja herman van rompuyn sekä jean claude von runccarin talutusnuorassa.
En juhlista, vaan juon itsenäisyyden muistolle paukun. Vihervasemmistolaisena kunniavartiossa.
- ViikkarinKiukuttelijalle
"...aijotte",,,
opettele nyt äijä paha edes kirjoitustaito
alkaa muutoinkin kyllästyttää kohelluksesi (kuin ala asteikäisellä) palstalla,
olisiko sulla kuukkarin urpolla aika jo aikuistua! - haistakaa_huilu
En ole porilainen enkä anarkisti, mutta vastaanpa kuitenkin kun saan aiheen vittuilla.
Olen keskisuuressa kaupungissa asuva vihersuvakkitäti, sotaveteraanin tytär ja muutenkin suhtaudun suopeasti maanpuolustukseen. Seisoin nuoren pojan haudalla naisena kunniavartiossa, kun tämän kaupungin persuista ei löydy tarpeeksi miestä ilmoittautua kunniavartioihin jotta sinne saataisiin samanikäinen nuori mies kunnioittamaan maamme puolesta kaatuneen ihmisen muistoa.
Laskujeni (mm. kuntavaalikannatus) mukaan näitä isäm maallisia olisi pitänyt löytyä runsain mitoin. Missä he olivat? Oliko krapula? Vai olivatko vetämässä piriä vapaassa Suomessa? Isänmaallisuus taitaa olla vain tekosyy rasismiin?
Onneksi vartiossa oli paljon nuoria naisia, ja kuitenkin sen verran ihmisiä että aukkopaikat eivät häirinneet.
Mutta kuitenkin, HÄVETKÄÄ. - Hianoo
Illalla klo 6 laitan Ameriikan lipun ikkunahan ja Suavee päähä, vaimolla jenkkikampaus
- vasemmistoliittolainen-
Minä kunnioitan maatani työnteolla ja en pimitä tulojani, vaan maksan aina verot tuloistani.
- IIkkiikkiik
Ainut kotimaa on "kynnsien"alla sekin ei ole omaa.
Meinaan senkin saunassa pestä ja lähettää oikeille omistajilleen
viemärin kautta.Kunnioitan kyllä "Valtiota" jossa elän,maksamalla veroni
ja viemällä työlläni eteenpäin.Verot maksan kuukausittain ja lisä verot vuoden
lopulla. Voivat sitten kotimaaliset juhlia vähäosaisten kustannuksella "kotimaataan".
Veteraanit olivat ja menivät historiaan,Sankar-poikia ei ole,teitä hyvä uskoisia
vetenaarien-poikia kyllä piisaa/hyötyjiä. - NestoriLuodosta
Palstakyylä, voi olla että piiloutuisin äitini hameen alle mutta en touhuisi siellä niitä sopimattomia leikkejä mitä sinä vanhan äitisi ja tyttäresi hameen alla olet puuhaillut, eli kieli ja sormileikkejä. Vinkki sinulle, säännöllisellä mielialalääkityksellä sinustakin saadaan vielä lähes normaali ihminen.
- Mites_ittelläs
" säännöllisellä mielialalääkityksellä sinustakin saadaan vielä lähes normaali ihminen"
- Intaani
Pöyristyttävää idiotismia, Kuopiossa oli Air Forge Band! Eikö nyt olla menty jo liian pitkälle noiden Intiaanien Tappajien kulttuurin kanssa?! Vai itsenäinen Suomi
- SivustaSeuraava
Voisiko tuo herra Palstakyylä vähän valottaa meitä millaisia ne leikit siellä hameiden alla oikein ovat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221