ja Toyota Suomen ostetuin auto ja Laatutilaston ykkönen 2017. olisiko Suomen kansa parempaa lahjaa voinut saadakkaan!
Suomi 100v
6
242
Vastaukset
- Kiqu
Toyota on luotettava työkaveri, mukana menossa jo 5 vuotta ongelmitta.
- että.silleen_
Vai että jo 5 vuotta! Minulla on vuoden 2000 Corolla. Kallein korjaus on ollut pakokaasuantureiden vaihto. Muuten Saksan katsastustilastoissa 9 - 11 vuoden ikäisten automallien kärjessä oli kymmenen parhaan listassa 4 Toyotaa. Mikään muu merkki ei ollut mukana kuin yhdellä mallilla. Ykkönen oli Porsche 911.
- Laatueioleennallaan
Ikävä kyllä 2-3 vuotiaissa näkyy Toyotan selvä laadun pudotus. Katsastustilastossa oikein huomautettiin asiasta: japanilaisista vain Mazda on enää vähävikainen. Kestotestitkin parin viime vuoden ajalta on ollut ihan kuraa.
- ToyotaaVässyköille
Laatu on mennyt ja mitään muuta hyvää ei Toyotassa ole koskaan ollut ja siksi Toyotan omistaja sedät ovat pakotettuja selittelemään ja vääntämään vaikka millaisia selityksiä surkean valintansa johdosta. Tuollaista selittelyä ei esiinny minkään muun merkin kohdalla, noloa touhua.
- Ocu1.8TSI.132kWWebasto
toyota se vaan pysyy laadun esikuvana. todisteena on kestotestit joissa ei ole toyotissa koskaan mitään ongelmia. saksalaisissa siitäkin edestä vikoja. uskomatonta vaikka toyotilla ajetaan eniten mersun kanssa niin miten paljon vähemmän vikoja toyotissa on siitä huolimatta. kertoo kyllä tinkimättömästä laadusta. onhan vanha sanontakin että kun toyotaan tulee ensimmäiset ruostepilkut niin sakemanni merkki vw ja venäläinen skoda on ollut jo 20 vuotta paalattuna. tämä totuus pitää edelleenkin paikkaansa.
- 426HEMI
kyllä se vaan näin on. myö ameeriikan miehetkin tykätään tojotista, tojota tekee kunnon v8 muskeliautojakin. vw hömpötyksillä ei viittis kukaan ajella julkisilla paikoilla ja se venäläis valmisteinen skoda on todella karu kulkine. se on lekentaarista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776