Kansalaisneuvonta nro

kokemuksiakellään

Paljonko maksaa soittaa 0295 000 nroon tietoa ei löydä

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaustoimisto

Kansalaisneuvonta ei ota itselleen mitään palvelumaksua.

http://www.kansalaisneuvonta.fi/fi-FI/Tietoa_Kansalaisneuvonnasta

"Puhelusta tai tekstiviestistä maksetaan vain operaattorin paikallisverkko-, matkapuhelin- tai tekstiviestimaksu. Itse palvelu on maksuton."

Siis laskulle tulee se hinta, minkä operaattorille maksaisit muistakin puheluista. Kannattaa huomioida se, että tuo 0295000 on sellainen numero, että puhelut ei kuulu mihinkään puhepaketteihin.

• kokemuksiakellään

Eli ainakaan tavallisia liittymiä ja prepaid/lataus ei haittaa, on operaattorit ovelia noitten puhepakettien kanssa, kyllähän virastoihin soitellaan paljon

• Arvaustoimisto

Monilla yrityksillä on myös erimittaisia 010-, 020-, 030-alkuisia numeroita. Näissäkään edes se mpm ei mene puhepaketteihin.

Joku salaliittoteoreetikko voi tietysti olla sitä mieltä, että teleoperaattorit tekevät yritysten kanssa mielellään diilejä tällaisten numerosarjojen käytöstä. Jos paljon soittelee "tavallisiin" numeroihin, niin puhepaketti kannattaa. Jos suurin osa ajasta kuluu näissä eri sarjaan kuuluvissa numeroissa, niin sitten ei. Katsokaa joskus puhelinlaskulta, paljonko on pakettiin kuuluvia puheluita ja minkä verran jää ulkopuolelle.

• Anonyymi

Suomi joka vain poliitikkoja teettää Suomi fi sivut, isoja yritys infoa jakaa, hae sitä ja miljoona avioero avustusta jota et saa, sähköposti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe