Pyöräytetään palstat ja pirtit

miilukissa

Ympäri ämpäri kupperiskeikkaa
kellä jos leikkaa
pantais jo juuttuneet uomat
askelten tuomat
uuteen kuosiin
sitä nähty ei vuosiin!
Mikä hiivatin pakko
ois raiteita kulkea ?
en kai oo julkea
sulkea kun en sanan mahtia
voisi, en todella koisi
kun pelkkää pintaa en
hivellä halua,
kiukunvedet antaa vaan valua
kuin katti vallaton raapaisen!

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupuhelikukkakuuli

      Säpäleiksi vaan muurit, aidat, pilttuut ja looshit
      sekoitetaan monella kauhalla vellit, sopat ja soosit
      leivotaan kakkuun eksoottiset hedelmät ja kotimaan piimä
      maustetaan huumorin muskottikukalla , ilohunajalla, se on siinä.

      Vallaton ilkikurinen kujeileva luovankokeileva katti
      on paljon kivempi kuin tosikosti vahtiva haukkuva rakki
      kunnon uskolliset koirat tyhjänhaukkujien laumasta erottuu
      nyt ulos talvimaisemaa valloittamaan, mennäänpä halaamaan puu.

      • kattikarvalakki

        Tää nauroi ja riemuitsi juu, ja Skillanille huuteli tuu,
        jo tuu !


    • Mikä hinku on palastan Pirttä sulkea,
      koska siellä on sopuisa kahvi pöytä,
      tarjolla on monen moista,
      kuten ihmisten arkista askarointa.

      Jos joku haluaa riitaa tähän,
      voi mennä ketjuun toiseen,
      mutta syytökset Kahvipirttiin,
      voi jättää toiseen korttiin.

      • toenperästä

        Kuvakielikö uutta on aivan ? , abstrakti ajatus maksaia ain' vaivan. Ajatuskuviot pyyhkii kuin tuuli, kissa se vetää palstaa kuin muuli, kääk


    • näinymmärsin

      Höh, ei kai alottajakaan haluu pirttii sulkee
      nuo rajat ja loosit ymmärrän ihan muuksi, ihmisten riitaisuudeksi jota on juuri muualla kuin pirtissä. En osaarunomuotoon kirjottaa, mutta saahan raikkaat tuulet nyt puhaltaa.

    • a.la.kotiliesi

      Malalandoliinillä julujuustoa ralalaastan parmelasaanissa

      pyöräytän perunat tilkassa öljyä
      rosmariini pussissa tekee följyä
      ripotan suolaa, voita en vuolaa
      pakko on kertoa, ei ole vertoa
      tuoksulle parmesanjuuston.
      Ei siinä suuria tarvita muuta
      broiskun palanen ilman luuta.
      Babypinaatit rapeanlaiset
      täyttää mun unelmat ihan maiset.
      🙃
      Syöty kun on koko keko
      seuraa rauhallinen lepo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe