Hyvä kissahoitola keskisessä Suomessa?

Kissakehrääjä

Missä olisi hyvä kissahoitola useammaksi viikoksi kissoille kesällä? Onko kokemusta jostain hyvästä paikasta ja jos oli hyvä, niin voisitko kertoa miksi?

5

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homeonhome

      Kissaa ottaessa pitäisi tietää, että kissa rakastaa kotiaan ja sen tuttuja tyyppejä. Mulla on kokemuksia vain kahdesta eri viikosta, jolloin vein kissan hoitolaan, enkä enää vie!! Molemmilla kerroilla kissa muuttui säikyksi, pelkäsi valojen sammuttamista, sai toisella kerralla pissitulehduksen, laihtui ym. Koiran kansa ihan eri juttu. Jumalattoman kallista vielä!!

    • Kissakehrääjä

      Tiedän kyllä kissojen rakastavan kotia, mutta silti..:tarvittaisiin HYVÄ hoitopaikka kesällä muutamaksi viikoksi. Huonoista kokemuksista en tähän ketjuun kokemuksi kaipaa, pitenee vain turhan takia eikä asia selviä.

      • tottaon

        Se vaan on totta, ettei kissan ole hyvä olla missään muualla kuin kotonaan!!!


      • kesäinenloma

        Kannattaa käydä itse tutustumassa alueen eläinhoitoloihin, jotta näkee millaisissa oloissa kissat asuvat ja minllaisia tyyppejä hoitolan omistajat ja työntekijät ovat. Paras olisi paikka jossa kissoilla olisi omat pikku "yksiöt" jossa tilaa liikkua eri tasoilla kuin myös ulkoilumahdollisuus. Pahimpia ovat hoitolat joissa kissat kököttävät pienessä häkissä hiekkalaatikon viedessä suurimman osan tilasta. Viimeksi mainittujakin kun on tullut nähdyksi.

        Kissan kannalta paras ratkaisu olisi jos joku luotettava ihminen tulisi teille asumaan ja kissasta huolta pitämään. Sekin olisi vielä ok jos kissa asuisi kotona, ja joku kävisi ainakin 2, mieluummin 3 kertaa päivässä sen ruokkimassa, vaihtamassa veden, seurustelemassa, leikittämässä, käyttämässä ulkona ja tyhjentämässä hiekkalaatikon. Vaikka kissa ei ole laumaeläin, ei se myöskään ole yksineläjä vaan kaipaa seuraa. Off topic, kaksi kissaa on aina parempi kuin yksi.

        Itse aikoinaan vein kissani tuttavani luo hoitoon, mutta paikan ja ihmisen on oltava kissalle ennalta tuttu jotta ongelmilta vältytään. Tosin aika harvassa lienevät sellaiset ihmiset jotka ottavat vieraan kissan "riesakseen" ja asuntoonsa temmeltämään, sillä kyllähän kissoissa työtä riittää, eikä paikat aina tiptop kestä.


    • Tassuttelija78

      Olisi kiva kuulla, onko jossain hyviä hoitoloita kissoille. Ei kai kaikilla ole mahdollisuutta hoidattaa kotonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe