Kierot ja sairaat ajatukset päässä. Koska ilmenee?

Hiomahuone6

Tuleeko Pattayan boisseilla jo Suomessa vaiko vasta Pattayalla se sellainen aatos päässä että pitää saada leidipoikaa ja että kikkeli kiinnostaa?

22

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markki_9

      Pattayalla kun touhua katselee niin vanhemmilla äijillä alkaa kiinnostus pippeleihin

    • ArtoKempeleeltä

      Kun heräsin aamulla kuukauden kestäneestä juopotteluputkestani niin huomasin anukseni venyneen kohtuuttomasti ja olin rakastellut kuukauden leidipoikien kanssa. Mietiskelin lääkäriin menoa, jotta anukseni kursittaisiin taas kasaan.

    • Totuuden_hetki

      Lerppa. Lue tämä tekemäsi otsikko. Lue sitten nämä yksinpuhelusi kahteen kertaan, jotka pursuaa kikkeleitä, anuksia, hajuja, mahoja ja leidipoikia.
      Katsele sitten vielä muita vastaavia tuhansia luomuksiasi ja aloituksiasi.
      Mene sitten peilin eteen ja kysy ääneen itseltäsi että olenko terve ja onnellinen naimisissa oleva heteromies. Yritä vastata itsellesi rehellisesti.

      • 35NumBall

        Vahvistaa vaan sen minkä olen täällä useasti kertonut, pattayan poikien päät eivät ole ne terveimmät...


      • Aviojaavio

        Se vaan on näin, että jos joku pelle alkaa rehentelemään onnellisuudellaan tuntemattomana tuntemattomille?? Niin kestäköön arvostelun.

        Nälvit itsekkin mm 2010 nimimerkille päivittäin. Oletko huomannu itse?


      • Aviomies8356
        Aviojaavio kirjoitti:

        Se vaan on näin, että jos joku pelle alkaa rehentelemään onnellisuudellaan tuntemattomana tuntemattomille?? Niin kestäköön arvostelun.

        Nälvit itsekkin mm 2010 nimimerkille päivittäin. Oletko huomannu itse?

        Hei vuodesta kaksnollakymopin Perskärpänen.
        Olen huomannut nälviväni mm. nimimerkille 2010, kyllä olen ja nälvintäni perustuu vastavuoroisuuteen.

        Suosittelen varovaisuuteen sanankäytössäsi Maija, koska väärä sananen aiheuttaa valmiiksi kirjoitetun ravintola-arvosteluni kaksnollakympin kaverin Helmi-ravintolasta, joka vuorenvarmasti ei miellytä Petri Repoa.


      • aivansejasama

        Se on ihan sama kuka kuvittelet tai toivot milloinkin olevasi mutta tämänkaltaiset aloitukset eivät tule terveen ihmisen päästä. Teissä on se ero että 2010 tietää mistä puhuu mutta sinulta ei ole tullut sanaakaan Thaimaasta, Chiang Maista eikä Pattayasta. Räävit vain typerää turpaasi kerjäten huomiota ja verta nenästäsi ja sitten luikit piiloon. Se on helppo laitoksesta käsin huudella.


      • 6655443366
        Aviomies8356 kirjoitti:

        Hei vuodesta kaksnollakymopin Perskärpänen.
        Olen huomannut nälviväni mm. nimimerkille 2010, kyllä olen ja nälvintäni perustuu vastavuoroisuuteen.

        Suosittelen varovaisuuteen sanankäytössäsi Maija, koska väärä sananen aiheuttaa valmiiksi kirjoitetun ravintola-arvosteluni kaksnollakympin kaverin Helmi-ravintolasta, joka vuorenvarmasti ei miellytä Petri Repoa.

        Persläpilerppa aina itse aloittaa nämä nälvimiset ja uhkailee toisia, mikäli nämä aloittaisivat.
        Raasulla loppuisi ainoa ajanvietteensä, mikäli joutuisi aivan yksin palstalle kirjoittelemaan.
        Jotenkin riita saatava aina toimestaan aikaiseksi, että ainoa ilonsa elämässä ei loppuisi.
        Perskärpäseksi nytkin nimitteli toista kirjoittajaa, vanhaan tapaansa...


      • 35NumBall
        aivansejasama kirjoitti:

        Se on ihan sama kuka kuvittelet tai toivot milloinkin olevasi mutta tämänkaltaiset aloitukset eivät tule terveen ihmisen päästä. Teissä on se ero että 2010 tietää mistä puhuu mutta sinulta ei ole tullut sanaakaan Thaimaasta, Chiang Maista eikä Pattayasta. Räävit vain typerää turpaasi kerjäten huomiota ja verta nenästäsi ja sitten luikit piiloon. Se on helppo laitoksesta käsin huudella.

        No no poju, mitäs itse olet tänne tuottanut, muutakin roikkunut perskärpäsenä... 2010 jutut on kanssa hieman originellejä kertoen porsaanluista, keskisormestaan oikein valokuvien kera, mutta nämä lienee ihan rottakaupungin pojujen vakiokamaaika... Kerrohan sinä rohkeasti mitä olet kirjoittanut, josta on jollekin jotain hyötyä, resuperse


      • Aviomies6287
        aivansejasama kirjoitti:

        Se on ihan sama kuka kuvittelet tai toivot milloinkin olevasi mutta tämänkaltaiset aloitukset eivät tule terveen ihmisen päästä. Teissä on se ero että 2010 tietää mistä puhuu mutta sinulta ei ole tullut sanaakaan Thaimaasta, Chiang Maista eikä Pattayasta. Räävit vain typerää turpaasi kerjäten huomiota ja verta nenästäsi ja sitten luikit piiloon. Se on helppo laitoksesta käsin huudella.

        En ota kantaa tähän aloitukseen enkä siihen liittyviin vastauksiin, koska en ole osallinen.

        Olen samaa mieltä, ei ole terveen ihmisen päästä tämäkään aloitus.

        Mitä tulee sinun sanasiin thaimaasta ym. en ole havainnut niitä.

        Mainintaasi lukit katkuun, on nimenomaan sinun toimintamallisi alati muuttuvin nimimerkein.

        Sinua pidän Perskärpäsenä sivustahuutelijan roolin ottaessasi.

        EDELLEEN..... VALITSE SANASI MIKÄLI ET TAHDO RAVINTOLA-ARVOSTELUANI PETRI REVON RAVINTOLASTA.
        EN UUDISTA TÄTÄ KEHOTUSTANI.


      • complexinasukas
        Aviomies6287 kirjoitti:

        En ota kantaa tähän aloitukseen enkä siihen liittyviin vastauksiin, koska en ole osallinen.

        Olen samaa mieltä, ei ole terveen ihmisen päästä tämäkään aloitus.

        Mitä tulee sinun sanasiin thaimaasta ym. en ole havainnut niitä.

        Mainintaasi lukit katkuun, on nimenomaan sinun toimintamallisi alati muuttuvin nimimerkein.

        Sinua pidän Perskärpäsenä sivustahuutelijan roolin ottaessasi.

        EDELLEEN..... VALITSE SANASI MIKÄLI ET TAHDO RAVINTOLA-ARVOSTELUANI PETRI REVON RAVINTOLASTA.
        EN UUDISTA TÄTÄ KEHOTUSTANI.

        Juu et osallistunut tähän ketjuun kuin kahdeksalla kirjoituksella aloitus mukaan lukien. Se on sinun asiasi kenen legimiteetin henkilön haluat tekevän sinusta rikosilmoituksen. Se on täysin sinun asiasi. Turhaan sitä julistelet ja uhkailet. Anna palaa vaan jos pokka riittää. Lupaan toimittaa kaikki kirjoituksesi asianosaisen luettavaksi ja hän saa tehdä siitä sitten omat johtopäätöksensä. Se on sitten sinun ja hänen välinen asia. Minua ei asia kiinnosta sen enempää.


      • Aviomies6345
        complexinasukas kirjoitti:

        Juu et osallistunut tähän ketjuun kuin kahdeksalla kirjoituksella aloitus mukaan lukien. Se on sinun asiasi kenen legimiteetin henkilön haluat tekevän sinusta rikosilmoituksen. Se on täysin sinun asiasi. Turhaan sitä julistelet ja uhkailet. Anna palaa vaan jos pokka riittää. Lupaan toimittaa kaikki kirjoituksesi asianosaisen luettavaksi ja hän saa tehdä siitä sitten omat johtopäätöksensä. Se on sitten sinun ja hänen välinen asia. Minua ei asia kiinnosta sen enempää.

        Teit juuri tilauksen ravintola-arvostelulle.


      • perseiCMonpersläpilerppa
        Aviomies6345 kirjoitti:

        Teit juuri tilauksen ravintola-arvostelulle.

        Persläpilerppa ei pärjää ilman palstaa, siksi haastaa jatkuvasti riitaa, mitä tekisi, jos ei pääse kirjoittamaan aamusta iltaan?


      • Aviojaavio
        Aviomies8356 kirjoitti:

        Hei vuodesta kaksnollakymopin Perskärpänen.
        Olen huomannut nälviväni mm. nimimerkille 2010, kyllä olen ja nälvintäni perustuu vastavuoroisuuteen.

        Suosittelen varovaisuuteen sanankäytössäsi Maija, koska väärä sananen aiheuttaa valmiiksi kirjoitetun ravintola-arvosteluni kaksnollakympin kaverin Helmi-ravintolasta, joka vuorenvarmasti ei miellytä Petri Repoa.

        Hei chiangmain henneri, se mitä kirjoitat tai alat kirjoittelemaan, jostain sinulle tuntemattomasta pattayan ravintolasta tai ravintolan omistajasta hänen nimellään...... Kiinnostaa mua yhtä paljon kun kilo paskaa??

        Katso kuitenkin, ettet haittaa tai mustamaalaa nimeämääsi henkilöä ja hänen liiketoimintaa liikaa, Siitä voi olla juridistisia seurauksia sinulle, mikä sekään ei varsinaisesti minua liikuta.

        Miksi haluat dissata jotain tuntematonta " kolleegaasi?

        Olethan ymmärtänyt, että kukaan ei koskaan ole maininnut täällä sinun tai hammaslääkäri vaimosi nimeä, ei myöskään rahoittamasi puutarhanhoito yhtiönne tai hienostoliivirikollisjengin suosimaa viiniravintolanne nimeä?
        Bistron edusta on täynnä laatupyöriä, bistron jossa liivimiehet istuvat iltaa viiniä naukkaillen PIKKUSORMI PYSTYSSÄ?

        Yöllä liivimiehet sitten hyppäävät hajareisin HarleyDaavitsoniensa selkään ja poistuvat koteihinsa, maassa jossa on nollatoleranssi?? Katso nyt, etteivät vammauta tai tapa ketään kun hönössä siellä chiangmain yössä ajelevat??

        TUOLLAISELLA "MIEHELLÄ"KÖ ON VARAA NASSUTTAA jotain Pattayan rattijuoppo ongelmasta?? No Niin niin, Ystäväsi eli veljesihän on pelkkiä tankojuoppoja.


      • strömsöönmies
        Aviomies6345 kirjoitti:

        Teit juuri tilauksen ravintola-arvostelulle.

        Pelottaa niin perkeleesti, mitähän sieltä tulee..... HAH HAH HAH


    • Tauskin_keikalla

      mitä on kierossa että alkaa Pattayan poisseja miehet kiinnostamaan.

      • Oikeavastaus-olet

        Vain lerppaa ne kiinnostavat, mieluisin aiheensa palstoilla on juurikin kertomasi, oletko ihan itse lerppa, koska taas mielitekojasi kirjoittelit?


    • PervoPattayaläskit

      Saisko liika kaljan juonti kasvamaan tissit periksille ja samalla alkaa tekemään mieli munaa.

    • pervopäät

      Pattaya täynnä upeita naisia jotka kaikki lähtee sun mukaan jos et ole törkeä lihapulla savosta tai perseaukinen ja silti PattayaPoissit leikki miesten pippeleillä. Sairasta!

      • PattayanPeräkammariTours

        Pattayan perispojat on sairaita!


    • Menuetin_tangontaikaa

      Pattayan suomiukkojen pervoilusta poikien kanssa ei paljoa huudella mutta paljon on niitä kieroja ja pervoja ukkoja jotka leikkii leidareilla ja pojilla

    • valitettavasti

      Aloittajan alkuperäiseen kysymykseen vastaan:
      Joka ikinen kerta, kun aloittaja on kirjoittanut tälle palstalle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe