Yksimielisyyden ihme

Hastalavistababyes

Seurakunnassa kun kaikki ovat yhtä ja samaa mieltä siitä että Jeesus on sovittanut ihmiskunnan synnit niin sen jälkeen tulevat asiat ovat toissijaisia ja merkityksettömiä.
Ei muuta kun ristisaatossa eteenpäin, kohti uusia koitoksia sano mummo kun kuoli.

15

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta011

      Niin eteenpäin se on, kun nenälleen kaatuu...
      -

      • Luoksespompin

        Kiitti, Teuta, toi oli hyvä.


    • Vallanhimoissaan

      Silti.vain pittää.perustaa mitäihmeellisempiä uusia eriseura yhdistyksiä vallanhimoissaan

      • Eriseuranseuraus

        Eriseuralainen ihmettelee juuriaan jotka eriseurasta ovat rakentuneet.


      • karille-ajo
        Eriseuranseuraus kirjoitti:

        Eriseuralainen ihmettelee juuriaan jotka eriseurasta ovat rakentuneet.

        Eriseuraan eksynyt ei edes ymmärrä olevansa eriseuraa maailman rakkaus sokaisee ja elämä pakenee


    • oikiasa_oletten

      Jeesuksen seurassa synnteistään sovitettuna on ihanaa elää. Ei ole orjapiiskureita Suomessa eikä Ruotsissa.

      • teuta011

        Äläpä muuta sano, kun asiaa.
        -


      • VainTEvainTE

        Ainoat , Esikoiset. Ei ollut v.2016 yhtäkään kirkkoa eikä yhdistystä joiden kanssa olisi oltu heitä, vaan perustettiin oma me yhdistys. Vain me, joilla ei ole yhteyttä Ruotsiin eikä Suomeen, vaan nimittelemme muita orjapiiskureiksi.


      • näin_haluamme_toimia
        VainTEvainTE kirjoitti:

        Ainoat , Esikoiset. Ei ollut v.2016 yhtäkään kirkkoa eikä yhdistystä joiden kanssa olisi oltu heitä, vaan perustettiin oma me yhdistys. Vain me, joilla ei ole yhteyttä Ruotsiin eikä Suomeen, vaan nimittelemme muita orjapiiskureiksi.

        Esikoiset ry:llä on hyvät yhteydet ev.lut kirkkoon, toimimme ev.lut kirkon herätysliikkeenä, valona ja suolana. Lisäksi toimimme ev.lut kirkon yhteydessä ja yhteistyössä myös muiden maiden ev.lut kirkkojen lähetystyössä. Ruotsiinkin olisi varmasti hyvä aloittaa evankeliumin ilosanoman lähetystyö. Siellä on näet monenlainen lahkolaisuus, maallistuminen ja vääräuskoisuus nostanut päätään.


      • JatkakaaHerättelyä
        näin_haluamme_toimia kirjoitti:

        Esikoiset ry:llä on hyvät yhteydet ev.lut kirkkoon, toimimme ev.lut kirkon herätysliikkeenä, valona ja suolana. Lisäksi toimimme ev.lut kirkon yhteydessä ja yhteistyössä myös muiden maiden ev.lut kirkkojen lähetystyössä. Ruotsiinkin olisi varmasti hyvä aloittaa evankeliumin ilosanoman lähetystyö. Siellä on näet monenlainen lahkolaisuus, maallistuminen ja vääräuskoisuus nostanut päätään.

        Kirkko tarviikin herättäjänä, onko liikkeenne jo saanut kirkkoa heräämään?
        Mitä erilaista annettavaa teillä on , miksi ette ole kirkon sisällä ilman herätysliikettä?


    • Täällä nimitellään esikoisia jatkuvasti eriseuraksi joidenkin esikoislestadiolaisten taholta.
      Väitän, että niin vanhoillisissa kuin esikoislestadiolaisuudessakin on paljon eriseuran piirteitä jos opetusta peilataan Lutherin oppiin.
      Vai oletteko esikoislestadiolaiset mielestänne Lutherin opetuksen kanssa samoilla linjoilla?

      • eriseuraakarta

        Vain ja ainoastaan me


      • teutatess

        esikoisetko herätysliike,unetusliike se on


      • unimyssypäässä
        teutatess kirjoitti:

        esikoisetko herätysliike,unetusliike se on

        Nimenomaan juuri sitä


    • Keskustele nyt sitten näiden kanssa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe