Seurakunnassa kun kaikki ovat yhtä ja samaa mieltä siitä että Jeesus on sovittanut ihmiskunnan synnit niin sen jälkeen tulevat asiat ovat toissijaisia ja merkityksettömiä.
Ei muuta kun ristisaatossa eteenpäin, kohti uusia koitoksia sano mummo kun kuoli.
Yksimielisyyden ihme
15
372
Vastaukset
- teuta011
Niin eteenpäin se on, kun nenälleen kaatuu...
-- Luoksespompin
Kiitti, Teuta, toi oli hyvä.
- Vallanhimoissaan
Silti.vain pittää.perustaa mitäihmeellisempiä uusia eriseura yhdistyksiä vallanhimoissaan
- Eriseuranseuraus
Eriseuralainen ihmettelee juuriaan jotka eriseurasta ovat rakentuneet.
- karille-ajo
Eriseuranseuraus kirjoitti:
Eriseuralainen ihmettelee juuriaan jotka eriseurasta ovat rakentuneet.
Eriseuraan eksynyt ei edes ymmärrä olevansa eriseuraa maailman rakkaus sokaisee ja elämä pakenee
- oikiasa_oletten
Jeesuksen seurassa synnteistään sovitettuna on ihanaa elää. Ei ole orjapiiskureita Suomessa eikä Ruotsissa.
- teuta011
Äläpä muuta sano, kun asiaa.
- - VainTEvainTE
Ainoat , Esikoiset. Ei ollut v.2016 yhtäkään kirkkoa eikä yhdistystä joiden kanssa olisi oltu heitä, vaan perustettiin oma me yhdistys. Vain me, joilla ei ole yhteyttä Ruotsiin eikä Suomeen, vaan nimittelemme muita orjapiiskureiksi.
- näin_haluamme_toimia
VainTEvainTE kirjoitti:
Ainoat , Esikoiset. Ei ollut v.2016 yhtäkään kirkkoa eikä yhdistystä joiden kanssa olisi oltu heitä, vaan perustettiin oma me yhdistys. Vain me, joilla ei ole yhteyttä Ruotsiin eikä Suomeen, vaan nimittelemme muita orjapiiskureiksi.
Esikoiset ry:llä on hyvät yhteydet ev.lut kirkkoon, toimimme ev.lut kirkon herätysliikkeenä, valona ja suolana. Lisäksi toimimme ev.lut kirkon yhteydessä ja yhteistyössä myös muiden maiden ev.lut kirkkojen lähetystyössä. Ruotsiinkin olisi varmasti hyvä aloittaa evankeliumin ilosanoman lähetystyö. Siellä on näet monenlainen lahkolaisuus, maallistuminen ja vääräuskoisuus nostanut päätään.
- JatkakaaHerättelyä
näin_haluamme_toimia kirjoitti:
Esikoiset ry:llä on hyvät yhteydet ev.lut kirkkoon, toimimme ev.lut kirkon herätysliikkeenä, valona ja suolana. Lisäksi toimimme ev.lut kirkon yhteydessä ja yhteistyössä myös muiden maiden ev.lut kirkkojen lähetystyössä. Ruotsiinkin olisi varmasti hyvä aloittaa evankeliumin ilosanoman lähetystyö. Siellä on näet monenlainen lahkolaisuus, maallistuminen ja vääräuskoisuus nostanut päätään.
Kirkko tarviikin herättäjänä, onko liikkeenne jo saanut kirkkoa heräämään?
Mitä erilaista annettavaa teillä on , miksi ette ole kirkon sisällä ilman herätysliikettä?
Täällä nimitellään esikoisia jatkuvasti eriseuraksi joidenkin esikoislestadiolaisten taholta.
Väitän, että niin vanhoillisissa kuin esikoislestadiolaisuudessakin on paljon eriseuran piirteitä jos opetusta peilataan Lutherin oppiin.
Vai oletteko esikoislestadiolaiset mielestänne Lutherin opetuksen kanssa samoilla linjoilla?- eriseuraakarta
Vain ja ainoastaan me
- teutatess
esikoisetko herätysliike,unetusliike se on
- unimyssypäässä
teutatess kirjoitti:
esikoisetko herätysliike,unetusliike se on
Nimenomaan juuri sitä
Keskustele nyt sitten näiden kanssa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592