Juhlat on juhlittu... :P

Nyt on nähty, kun isommat herrat on juonu kakkukaffeet. Herkutellu monilla herkuilla ja kitannu linnan juhlaboolia :P
Me tavikset seurattiin vierestä ja juotin omat sumpit tortun kera.

Kaikista mielekkäin linnanjuhlissa ja vieraissa on se alku, kun sotaveteraanit ja lotat tulee kättelemään pressaa. Siinä tämmönen koviskin herkistyy :(

Nyt odotetaan joulua...kuka milläkin mielellä, mutta toivottavasti jokaisella on edes pieni ilonkipinä sydämmessä jouluna <3

Kadut ja pikkutietkin tuprusi viime yönä lunta täyteen. On siinä ollut taas urakkaa lumiauroille. Onneks on hekin olemassa :)

Tämmösiä mietteitä palstan pahimmalta pahikselta...Mukavaa viikonloppua :)

29

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea_sitä

      Heräsikö porukat maanjäristykseen viime yönä, oli vallan kovaa tärinää?

      • Minä en ole ainakaan heränny.... En olis varmaan huomannu, vaikka olis talo lähteny alta.


      • asiallinen_kysymys
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minä en ole ainakaan heränny.... En olis varmaan huomannu, vaikka olis talo lähteny alta.

        Miksi avaat samasta aiheesta uuden yksinpuhelun vaikka yli sadan kommentin palstasi on vielä kesken? Sillä palstalla on tilaa 500 kommentille. Sitten tuolla lue myös nämä näkyy taas yksi poistetuista palstoistasi niin etkö nyt voi pyytää ylläpitoa tekemään asialle jo jotain, koska asiattomia palstojasi on poistettu useita peräjälkeen?


      • asiallinen_kysymys kirjoitti:

        Miksi avaat samasta aiheesta uuden yksinpuhelun vaikka yli sadan kommentin palstasi on vielä kesken? Sillä palstalla on tilaa 500 kommentille. Sitten tuolla lue myös nämä näkyy taas yksi poistetuista palstoistasi niin etkö nyt voi pyytää ylläpitoa tekemään asialle jo jotain, koska asiattomia palstojasi on poistettu useita peräjälkeen?

        En tiiä miks vaivaudun vastaamaan tyhmiin kysymyksiisi, mutta teenpä nyt sen että sinäkin viisastut...
        Ensinnäkin ei kuulu sinulle miks tein aloituksen, koska sinä et omista tätä sivustoa. Toisekseen nuo poistetut aloitukset olen ITSE PYYTÄNYT poistoon. Nuo mitä näkyy tuossa ylhäällä, niin kysy ylläpidolta miksei nuo jutut vaihdu siellä, minä en ole vastuussa siitä asiasta. Tuliko nyt selväksi?


        Ai niin tää vielä..miksi itse avaat uusia juttuja, kun voisit höpötellä yksinäs vain siinä yhdessä?


      • asiallinen_vastaus
        asiallinen_kysymys kirjoitti:

        Miksi avaat samasta aiheesta uuden yksinpuhelun vaikka yli sadan kommentin palstasi on vielä kesken? Sillä palstalla on tilaa 500 kommentille. Sitten tuolla lue myös nämä näkyy taas yksi poistetuista palstoistasi niin etkö nyt voi pyytää ylläpitoa tekemään asialle jo jotain, koska asiattomia palstojasi on poistettu useita peräjälkeen?

        Huomaatko että jankkaat yhtä ja samaa? Mikä sinua estää avaamasta vaikka koko etusivun täydeltä palstoja? Anna ihmisille rauha kirjoittaa mistä tykkäävät.


      • uteliaisuus_iski
        asiallinen_kysymys kirjoitti:

        Miksi avaat samasta aiheesta uuden yksinpuhelun vaikka yli sadan kommentin palstasi on vielä kesken? Sillä palstalla on tilaa 500 kommentille. Sitten tuolla lue myös nämä näkyy taas yksi poistetuista palstoistasi niin etkö nyt voi pyytää ylläpitoa tekemään asialle jo jotain, koska asiattomia palstojasi on poistettu useita peräjälkeen?

        Oletko mies vai nainen? Ikä?


      • asillinen_vastaus
        tinttu-liina kirjoitti:

        En tiiä miks vaivaudun vastaamaan tyhmiin kysymyksiisi, mutta teenpä nyt sen että sinäkin viisastut...
        Ensinnäkin ei kuulu sinulle miks tein aloituksen, koska sinä et omista tätä sivustoa. Toisekseen nuo poistetut aloitukset olen ITSE PYYTÄNYT poistoon. Nuo mitä näkyy tuossa ylhäällä, niin kysy ylläpidolta miksei nuo jutut vaihdu siellä, minä en ole vastuussa siitä asiasta. Tuliko nyt selväksi?


        Ai niin tää vielä..miksi itse avaat uusia juttuja, kun voisit höpötellä yksinäs vain siinä yhdessä?

        Ai oikeinko itse poistat sadat viestisi no en ole hullumpaa kuullut ja miksi muuten vastailet minulle siinä välissä anonyymipainikkeella yritätkö päteä jotenkin enemmän? Voi kuule sinä nyt tietysti luulet, että avaan täällä kaikki palstat joten tuohon luulotautisuuten sinun pitää hankkia apua, koska minä vain vastailen palstoilla enkä suinkaan availe niitä, mutta sinun tapasi ja tyylisi häiriköidä täällä tuntee koko meidän täällä harvakseltaan keskusteleva perhe.


      • asiallinen_vastaus

        Huomaa kyllä siitä, kun ihmiset saivat tietää, että poistat palstat, niin kaikilla muilla palstoilla keskustelu pysähtyi kuin seinään ja sitäpaitsi kiroiletkin kuin mies. Hei nyt sinun juttusi menivät niin korkealentoisiksi, että luehan tämä uutinen ja käy juttelemassa noiden auttajien kanssa eihän tuonne ole kuin alle sadan kilometrin matka.

        https://kp24.fi/uutiset/523077/mielen-sairaus-ei-ole-hapea


      • asiallinen_vastaus kirjoitti:

        Huomaa kyllä siitä, kun ihmiset saivat tietää, että poistat palstat, niin kaikilla muilla palstoilla keskustelu pysähtyi kuin seinään ja sitäpaitsi kiroiletkin kuin mies. Hei nyt sinun juttusi menivät niin korkealentoisiksi, että luehan tämä uutinen ja käy juttelemassa noiden auttajien kanssa eihän tuonne ole kuin alle sadan kilometrin matka.

        https://kp24.fi/uutiset/523077/mielen-sairaus-ei-ole-hapea

        Olet kyllä todella sairas, itse sekoilet ja syytät muita. Hanki elämä ja mene hoitoon!


      • asiallinen_vastaus kirjoitti:

        Huomaa kyllä siitä, kun ihmiset saivat tietää, että poistat palstat, niin kaikilla muilla palstoilla keskustelu pysähtyi kuin seinään ja sitäpaitsi kiroiletkin kuin mies. Hei nyt sinun juttusi menivät niin korkealentoisiksi, että luehan tämä uutinen ja käy juttelemassa noiden auttajien kanssa eihän tuonne ole kuin alle sadan kilometrin matka.

        https://kp24.fi/uutiset/523077/mielen-sairaus-ei-ole-hapea

        Juu..mene ihmeessä käymään, ku oot kipeästi sen tarpeessa.


      • Uteliaskysyvä

        Niin kuka?


    • kansan-puolesta

      Seuraaville itsenäisyyspäiville myydään arpoja a 10€ kpl ja arvotaan 100 henkilöä viettämään veronmaksajien rahoilla itsenäisyysjuhlia, arpoja voi kukin ostaa niin paljon kuin haluaa silloin potti kasvaa.
      Arpajaisista saadut rahat lahjoitetaan nuorten vammaisten tarpeisiin.

      Miksi vanhoilla meriiteillä samat naamat ovat näytillä joka vuosi?
      Pitääkö ehdotukselleni kerätä nimilistaa, koska huutamalla sadaan enemmän kuin pyytämällä.

      • Pahoin pelkään ettei tavikset sinne pääse millään keinoin. Jostain luin ehdotuksen, että noille kutsuvieraille voisi laittaa jonkinmoinen tarjoilumaksu. Ne kerääntyneet rahat voisivat mennä johonkin hyvään kohteeseen.


    • Mukavaa viikonloppua! Laitoin itsenäisyyspäivänä kuusen pystyyn.😊

      • Mä oon nyt niin kiukkuuntunu, että on mukavuudet kaukana ://

        Mut mukavaa ku saat nauttia kuusen loisteesta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon nyt niin kiukkuuntunu, että on mukavuudet kaukana ://

        Mut mukavaa ku saat nauttia kuusen loisteesta.

        Tuo häirikkökö kiukuttaa?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tuo häirikkökö kiukuttaa?

        No toivottavasti ehit lukemaan tuon mun viestin..Se lähti näköjään.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tuo häirikkökö kiukuttaa?

        En ymmärrä millään, että miksi joittenki ihmisten pitää purkaa omaa pahaa oloaan syyttömiin ihmisiin? Kaikilla on omat murheensa ja ongelmansa, mutta ne ei häviä vaikka kuinka syytää vihoja viattomiin ihmisiin.

        Sitä yrittää arkielämän vastapainoksi vain hakea mukavaa jutustelua, mutta jos se menee sellaiseksi, että pahan mielen vain saa, niin on vakavan harkinnan paikka että kannattaako edes tulla.


      • Typeryyspitäisikieltää
        tinttu-liina kirjoitti:

        En ymmärrä millään, että miksi joittenki ihmisten pitää purkaa omaa pahaa oloaan syyttömiin ihmisiin? Kaikilla on omat murheensa ja ongelmansa, mutta ne ei häviä vaikka kuinka syytää vihoja viattomiin ihmisiin.

        Sitä yrittää arkielämän vastapainoksi vain hakea mukavaa jutustelua, mutta jos se menee sellaiseksi, että pahan mielen vain saa, niin on vakavan harkinnan paikka että kannattaako edes tulla.

        Olet itse pinteesi aiheuttanut postaamalla turhia juttujasi.
        Sait omiltasikin nurjaa palautetta haukkumisistasi, mutta vaan jatkat ja jatkat.


      • Typeryyspitäisikieltää kirjoitti:

        Olet itse pinteesi aiheuttanut postaamalla turhia juttujasi.
        Sait omiltasikin nurjaa palautetta haukkumisistasi, mutta vaan jatkat ja jatkat.

        Ja miten sinä olet sen parempi? Itse tulet rekattujen ketjuun haukkumaan syyttää?! Sinä olet haukut ansainnut ja sillä sipuli. Menisit hoitoon.


      • Moikka kittie mitä kuuluu?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon nyt niin kiukkuuntunu, että on mukavuudet kaukana ://

        Mut mukavaa ku saat nauttia kuusen loisteesta.

        Tsemppiä. Älä lannistu.


      • Itkupitkästäilosta
        Typeryyspitäisikieltää kirjoitti:

        Olet itse pinteesi aiheuttanut postaamalla turhia juttujasi.
        Sait omiltasikin nurjaa palautetta haukkumisistasi, mutta vaan jatkat ja jatkat.

        Kuka olis uskonu että rekattu häätää toisen rekatun? Sillä siitä helposti päästiin :D


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Moikka kittie mitä kuuluu?

        Ihan ok, on ollut vähän pirteämpi olo. Mitäs sinne?


      • Itkupitkästäilosta kirjoitti:

        Kuka olis uskonu että rekattu häätää toisen rekatun? Sillä siitä helposti päästiin :D

        Olet kuin mikäkin pikku kakara lapsellista ilkeilyä. Mitä jos rauhoittuisit joulunviettoon? Ja jättäisit palstan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En ymmärrä millään, että miksi joittenki ihmisten pitää purkaa omaa pahaa oloaan syyttömiin ihmisiin? Kaikilla on omat murheensa ja ongelmansa, mutta ne ei häviä vaikka kuinka syytää vihoja viattomiin ihmisiin.

        Sitä yrittää arkielämän vastapainoksi vain hakea mukavaa jutustelua, mutta jos se menee sellaiseksi, että pahan mielen vain saa, niin on vakavan harkinnan paikka että kannattaako edes tulla.

        Älä välitä. En murehdi tätä palstaa. Elämässä on muutakin Murheita


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ihan ok, on ollut vähän pirteämpi olo. Mitäs sinne?

        Ihan ok vaikka parempaakin on kuulunut. Väsyttää. Nukun kyllä hyvin.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ihan ok, on ollut vähän pirteämpi olo. Mitäs sinne?

        Parempaan menossa


    • Ihan typerää että rekatut ja ei rekatut kinastelee... Kyllähän tänne kaikki mahtuvat. Eikä minua haittaa jos joku ei juttele minun kanssani...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe