Mitä toivoisit joululahjaksi kaivatultasi ja mitä haluaisit vastaavasti antaa hänelle? Nyt 🎅 pukki kuuntelee ja tontut auttaa! Edellyttää tietysti, että sitä on oltu kilttinä. Valtaosa on tainnut olla ainakin melkein..
Onko sinulla joululahjatoivomusta?
55
1208
Vastaukset
- Varautuapittää
Eipä kyllä, mä oon ollu tuhmana välillä, joten oon päättäny olla vaatimaton :)
- Varautuapittää
Ja on sinä sekin, että tuhma on ollut hänkin. Lahjat jää nyt välistä. Pukki ei ehdi joka ovelle :)
- fgfdhg
On kyl huono omatunto kun laitoin taas (edellisistä onkin aikaa) muutaman ilkeän viestin kun ensin omin "selvästi" sun vinoiluja. Voi olla ettet tullut lukeneeksi niitä vaikka aika haukankatse sulla aina onkin (näet siis sellaistakin mitä ei olekaan :)) Mut juu, en oo ollu erityisen kiltti tänä vuonna, pakko myöntää.
- Varautuapittää
fgfdhg kirjoitti:
On kyl huono omatunto kun laitoin taas (edellisistä onkin aikaa) muutaman ilkeän viestin kun ensin omin "selvästi" sun vinoiluja. Voi olla ettet tullut lukeneeksi niitä vaikka aika haukankatse sulla aina onkin (näet siis sellaistakin mitä ei olekaan :)) Mut juu, en oo ollu erityisen kiltti tänä vuonna, pakko myöntää.
Se voi olla, että melko tuhmana saa silti poikkeuslahjan :D
- fgfdhg
Varautuapittää kirjoitti:
Se voi olla, että melko tuhmana saa silti poikkeuslahjan :D
Kiva kuulla :) Olis salainen toivekin mut sen verta iso paketti ettei taida yksikään pukki säkkiinsä ottaa... Tai sit vaatis ainakin raskaan/ vittumaisen työn lisää rimpuilevasta paketista kun lahjapaperitkin hajoilee kokoajan :DD
- Varautuapittää
fgfdhg kirjoitti:
Kiva kuulla :) Olis salainen toivekin mut sen verta iso paketti ettei taida yksikään pukki säkkiinsä ottaa... Tai sit vaatis ainakin raskaan/ vittumaisen työn lisää rimpuilevasta paketista kun lahjapaperitkin hajoilee kokoajan :DD
Joo, mut minkäs virtahevon sä oot pakettiis toivonu ;DD
- fgfdhg
Joo, mut minkäs virtahevon sä oot pakettiis toivonu ;DD
Ei ole virtahepo ei :D Nätti ja hoikka nuorempi... Mut olishan siinä toiveessa silti paketoitavaa. Itse en muuten oo vieläkään mitenkään erityisen kätevä pakkaamisessa vaikkakin paljon kehittynyt (olen myynyt romujani Huutonetissä ja Torissa muutaman viime vuoden aikana) eli sikäli jo tullut paketteja tehtyä aikalailla. Tän toivepaketin voisin paketoida ihan piruuttaan uudestaankin ja vinguttaa teippikonetta sit oikein urakalla :D Vitsi, vitsi mun huumorintaju on aikas omalaatuinen kuten ehkä jo tiedätkin...
- Varautuapittää
fgfdhg kirjoitti:
Ei ole virtahepo ei :D Nätti ja hoikka nuorempi... Mut olishan siinä toiveessa silti paketoitavaa. Itse en muuten oo vieläkään mitenkään erityisen kätevä pakkaamisessa vaikkakin paljon kehittynyt (olen myynyt romujani Huutonetissä ja Torissa muutaman viime vuoden aikana) eli sikäli jo tullut paketteja tehtyä aikalailla. Tän toivepaketin voisin paketoida ihan piruuttaan uudestaankin ja vinguttaa teippikonetta sit oikein urakalla :D Vitsi, vitsi mun huumorintaju on aikas omalaatuinen kuten ehkä jo tiedätkin...
Mistäs mä sen tietäisin hopo ;D
Nätti on sana, joka on pannassa ns. hyikkis-kategoriaa. Mieti, miten häntä nimität, ei voi tykkää nainen tuommosesta. Oma on ongelmanne.
Mielipide vain. : — ) - fgfdhg
Mistäs mä sen tietäisin hopo ;D
Nätti on sana, joka on pannassa ns. hyikkis-kategoriaa. Mieti, miten häntä nimität, ei voi tykkää nainen tuommosesta. Oma on ongelmanne.
Mielipide vain. : — )Miten vaan, jos joku "nätti" sanastakin herneen nenään vetää niin ihan siitä vaan! Vittuako mä teitä enää edes vähimmässäkään määrin koitan miellyttää, teen niin tai näin aina väärinpäin!
- Varautuapittää
fgfdhg kirjoitti:
Miten vaan, jos joku "nätti" sanastakin herneen nenään vetää niin ihan siitä vaan! Vittuako mä teitä enää edes vähimmässäkään määrin koitan miellyttää, teen niin tai näin aina väärinpäin!
Olihan se sentään tosi nätisti sanottu ;D
Älä kiihdy jooko 👹💩☠️ - fgfdhg
Olihan se sentään tosi nätisti sanottu ;D
Älä kiihdy jooko 👹💩☠️Siinäpä se, edes samaa kieltä puhuta....
- Näillämennäännyt
Nyt kuulostaa siltä, että aloittajalla on materiaa, joten pyydän ihan pokkana 10% varallisuudestasi! Kiitokset saat, ja ehkä aikaani keskustella mistä tahansa. 🤗
- investointienennakointia
Star Wars -partakone, olisi hyvä lahja jollekin jolla on pukinparta/osamaparta :) Joulupukillekin ehkä.
Minä ohitin joululahja-stressin ostamalla ajoissa jo kaikki lahjat, ei ole kuin jotain aivan pieniä juttuja enää hankittavana. Vain ja ainoastaan pitkän ja hyvän elämän.
- arvokkaampialahjoja
Juurikin olet asian ytimessä, joululahjaksi sellaista mitä rahalla ei saa.
Vaikka mukavaa yhteistä aikaa.
Mutta kun niin vahvana perinteenä ostella lahjoja, niin minä yritän aina keksiä jotain hauskoja lahjoja, arvaamattomia juttuja toisten piristeeksi.
- ihanvaanjos
Yhteystiedot olis kiva
- bnvngv
Niinpä, tuli mieleen et kiinnostaisko jos koittaisin keksiä jonkin laskukaavan joka ei ulkopuolisille kerro mitään ja laitan sen tänne (eli siis mun num. vähän niinkuin koodattuna)?
Esim. numeroita joita vois käyttää olis vaikka sun syntymäaika (löysin netistä) ja mun (jotenkin mul on käsitys et tiedät mun syntymäpäivän ja vuodenkin), ehkä väärässä olen? - nytnumerotkehiin
Hyvä juttu! Kiinnostaa, laita just noi numerot, niin voin jännittää natsaako.
- onnellisestiyhdessä
Minä toivoisin että molemmat antaisimme toisillemme lahjaksi tämän jutun selvittämisen. Elikä kerrottais tunteemme toisillemme ja pyydettäis sekä annettaisiin toisillemme anteeksi ja uusi mahdollisuus <3
- lhgög
Söpöä, sopii mulle!
- JmiehenToivekkin
Tämä on hyvä toive. Toivon aivan samaa m->n.
- juurisamatajatukset
Olipa hyvin kirjoitettu juuri se mitä minäkin oikeasti toivon. Tuo olisi aivan täydellistä! Jos molemmat vain ajattelisivatkin noin....
- onnellisestiyhdessä
Ja tämä meni T miehelle. Mutta harmi minä olen tässä tilanteessa aika "kädetön" tekemään mitään enää
- ihanajoululahja
Tuo olisi paras lahja ikinä!
- Pukinmuoritäällä
Saan häneltä uuden kannettavan ja itse ostan hänelle samsungin älykellon.
Pukki antaa kyll muutaki jouluna, ainakin muutamaan otteeseen pussinsa tyhjiks 😛😝 - Sellanentoive
Vois toimittaa ittensä mulle joululahjaks❤️😌
- entarvitsemitään
Hän voi antaa ne rahat hyväntekeväisyyteen, ostaa vaikka vuohen köyhälle perheelle.
- toivonvaanniin
Puhetta haluaisin kuulla.
- Tyhjäsydänlyö
Vastaanottaisin mielummin rakkautta kuin materiaa
se on lopulta ainut asia tässä maailmassa
joka pitää ihmiset koossa
ehkä siksi kaikki on sekaisin kun esineitä rakastetaan ja ihmisiä käytetään - JoskusToivoteltu
Ihan jouluntoivotukset riittäisi jossain muodossa. Halausta en tohdi edes toivoa, mutta ehkä kuitenkin olisin ansainnut sen...
- mitäpäsitätoivomaan
Häntä en saa ja se on ainoa mitä haluaisin.
- toivonoikeastipäinvastoi
Kunpa en kuulisi siitä henkilöstä enää koskaan mitään, enkä näkisi enää ikinä missään.
- Miullahan
On ollut tuhmat mielessä, joten ei taida pukki muistaa :D
Voishan mies jottain antaakin.. Hmmmm.. - jotainitsetehtyä
Ehkä se kertoisi parhaiten siitä, että on ollut toisen mielessä.
- kuuleeko.pukki
Erinäisiä toimistotarvikkeita.
- muttahauskojakysymyksiä
Toimistotarvikkeita, eli nitoja jne?
Et tarvitse mitään ikivanhaa jo jotain Intelin X-sarjan Itanium-prosessoreita tietokoneeseen kai.
- KyllästynytKaikkeen
Niin kliseiseltä kuin kuulostaakin, suorastaan falskilta, mutta toivon rauhaa ja rakkautta :D Ihan oikeasti, koko sydämestäni. Kaikki jouluhössötys ja lahjakääreett sun muut tuntuu jotenkin "ihan sama", ei vois vähempää kiinnostaa.
Onko pukilla karvaise kassitpussit? ei voi tietää- varmaluulo
Ainakin pukin porolla on.. Karvaiset.. Pussit..
- eimuitalahjatoiveita
Hyvä työpaikka, koska se on tärkein asia mikä vaikuttaa suoraan siihen miten voin henkisesti.
- eituollainenhaittaa
Olen varmasti ihastunut noihin kysymys-tyttöihin, jaa-ah... en tiedä...
- joohauskojajuttujakin
Numerot ja laskukaavat, joo noniin, kysymystyttöjen juttuja, 1 idea minkä joskus toteutinkin graafisestikin, eli tehdään sellainen äärettömällä zoomilla oleva teleskooppi, kaikkeen tähdistöön, ja sitten zoomata sillä peräti planettojenkin pinnalle, että mille siellä voisi näyttää.
Tietokoneohjelmana tuollainen, mutta eräs planeetta, jonka nimeksi tuli "Coma", oli jännä, kun tietokone teki nimiäkin niille, planeetta "Coma" oli pinkin ja purppuran sekoitusväriä :D - niinmaailmaakin
Olen aika iloinen, kun luulen tai ainakin toivoisin että olen kavereita noiden arvaustyttöjen ja pelityttöjen kanssa, kun omia suunnitelmiakin oli jo.
Intel-prosessori ja piirisarjojen valmistajan datoja tulee luettua, aivan vain omaksi huviksikin, niillä nämä X-prosessorit jo tuotannossa, mutta uudempaa suunnittelua tulossa.
Kysymystytöt ja tuollaiset, pidän, koska niissä kysymyksissä on aina jotain haastetta miettiä vastauksia. - melkovaatimotonta
Selvyyden siemenemme voisimme jakaa, mahdollisesti kylvää, mahdollisesti ties mitä ilman mahdottomuuksien ajatelmia, jotain mistä pääsisimme kiinni toisista ja sopivalla tavalla jatkaisimme suuntaan mikä olisi kummallekin mieluinen. Vaikka kiirettäkään tarvitse pitää, en tahtoisi luopuakkaan mutten liikaa hoputtaakaan <3 m>n valmis olenko itsekkään
- eipablosentäänole
Tiedätköhän yhtään minun lempinimistä tai no koodinimistä puhumattakaan? ;D
Paljastan yhden, on "babyface".
- Elämäänihänethaluaisin
Toivoisin kuulevani tunteiden kohtaavan, sydänten lyövän samaan tahtiin. Rakkautta ja halua/tahtoa jäädä vierelleni kulkemaan pidemmäksi aikaa.
- Elämäänihänethaluaisin
Toivoisin myös kuulevani, jos sydämet eivät lyö samaan tahtiin eikä hän vierelleni halua.
ei yksipuoleinen halu ja tahto ole mistään kotoisin, mutta ei ole myöskään epätietoisuudessa pitäminenkään. Sellaisen olen läpikäynyt ja se on raastavaa. Tunnepelejä, kieroilua ja valheita en kaipaa elämääni. Enkä sellaista toivo muillekkaan.
- tuplakoo
Yhteinen aika olisi ihanaa.
- Peruskamaa
Mielen tasapainoa, siis mielenterveyttä ja fyysistäkin, itselle ja läheisille.
- tylsä_täti-ihminen
Hänelle antaisin heijastinlankaa sisältävän kaulahuivin ja hanskat, jotta näkyisi pimeässä kulkiessaan ja olisi turvassa.
Jos häneltä suukon saisin, niin siinä toivetta riittämiin.- ajattelevainenlahja
Kiva lahja tuollainen omin kätösin tehty.
- Paraslahja
Haluan alkaa seurustelemaan. Olisi paras lahja häneltä mieheltä.
- Toivomustoivomus
Yksi halaus vuoden jokaiselle päivälle riittäisi, ja jos oikein siltä tuntuu niin saisi antaa useammankin.
- kaipauksellahänelle
Jokapäiväinen halaus olisi minullekin mieleinen lahja. Ehkä sen olisi mahdollista toteutua jossain vaiheessa jos asuttaisiin yhdessä.
- Toivomustoivomus
Niin sen täytyykin tapahtua eli siihen pienempään toivomukseen sisältyy vähän isoakin.
- vaintämän
Toivoisin hänet lähelleni, juuri nyt. Katsoa silmiin ja silitellä hänen kasvojaan. Haluaisin antaa kaivatulleni kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä933213Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991787Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4091354Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21270Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946