Tv:stä tuli ohjelma, missä kerrottiin, että kiivin syönnillä on tutkitusti vaikutusta uneen. Unensaanti helpottuu, uni paranee.
Ohjelmassa oli jopa nainen, joka oli 30 vuotta kärsinyt pahasta unettomuudesta. Söi jatkuvasti unilääkkeitä. Pienillä ruokavaliomuutoksilla pääsi unilääkkeistä ja uni parani. Proteiinin syönti aamuun ja päivään. Hiilihydraatit iltaan. Ja kaksi kiiviä illalla ennen nukkumaan menoa.
Kooklaamalla löysin juttuja, mitkä viittaavat muutaman vuoden takaiseen tutkimukseen, missä on saatu vastaavan kaltaisia kokemuksia pienellä otannalla. Sen jälkeen ei ole kuulunut lisätutkimuksista.
Onko jollakulla omakohtaisia kokemuksia?
Ajattelin itse kokeilla. Tosin aika kallis dieetti popsia päivittäin pari kiiviä. Eikä taida ihan läpi vuoden edes olla saatavilla?
Kiivi auttaa unettomuuteen - ihan tosi?
sesonkihedelmä
2
202
Vastaukset
- Uusintaohjelmasta
Nyt 10.12. Frii Syömällä terveeksi.
- Toivoaonyhä
Kiviä söin, nyt on raskas olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984