Nainen voisin soittaa sulle kitaraa

Heipäheis

Mitä biisejä sais olla?

36

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänsaisilaulaa

      Joka päivä ja joka ikinen yö.

    • Tiina60

      En muista biisin nimeä mut menee joteski näin: kun mä olin pikkuinen isoäiti sanoi näin, mun pippeli mun pippeli mun leikkikaluna on mun pippeli...

    • soitahanvaan

      Ei sillä niin väliä, kunhan on suomalaista. Tai voi olla ulkolaistakii mut se ei oo sit niin kivaa ku en ymärrä sanoja

    • Jotain_olavi

      Uusivirran kappaleita.

      • Tykkäsinkovasti

        Tätä kyllä komppaan, komeeta ja herttaistakin! Hawaijan style..


      • YksK.Nainen

    • Oletniinkaunis

      You are so beautiful but

      • samakuined

        James Blunt siis: https://g.co/kgs/KjfZdw


    • korkeakulttuuria
    • Soitteleppatää

      Tähän tilanteeseen vois sopia Uniklubin/ kylmää.

    • nainentästä

      Soita ihmeessä :) minne voin tulla kuuntelemaan....anna joku lista,niin valitsen siitä :)

    • IkävästäHuokaan

      Jesse kaikurannan Vielä yksi laulu...

    • SoinnuistaSen

      Surujen kitara.

      • JokuUrposivustaHuutelijA

        Miks tää vastaus kiinnitti huomion... voisiko vastaaja kertoa?


      • SoinnuistaSen

        Oletko koskaan menettänyt läheistäsi?
        Kappale on kaunis ja minulle merkityksellinen, siihen kätkeytyy kaksikin viestiä.


    • tämä.tämä

      Linnunradan laidalla

    • ImGonnaGive

      Whole Lotta Love

    • laulamyös

      pohjoistuuli vaik joskus puhaltaa..

    • sepikumpulaisen

      Armotonta menoa.

    • KirjoitanNyt

      Eric claptonin Tears in heaven kiitos :)

    • hehhhehheeeee

      Ilmakitaralla vai?

    • Tahdonlaulaalaulaalaulaa

      Laulatko myös? Vai saanko minä laulaa?

    • keskity_sanoihin

      Peto on irti, kiitos. Niin syvälliset ja kauniin koskettavat sanat ettei toista samanlaista biisiä ole tehtykään, todellinen mestariteos.

      • aikasemmin

        Hauska totta tosiaan, en oo tarkemmin kuunnellukkaan.


      • Analtude

        Pitääkö kitaraan hieroa paskaista persettä ja voidella kaula liukuvoiteella, että irtoaa oikeanlainen petosoundi?


    • vaikka.på
      • Tuokertoo

        juuri Hänestä ketä sydämeni ikävöi,,,


    • onkoakustinen

      joo vaikka
      jotain 50- 60- lukulaista tai
      uudemmasta tuotannosta Ed Sheeran, Beautiful ?

      voin laulaa samalla
      tai jos laulat myös, katotaan miten äänet menee yksiin

      olis aika paljokin biisejä ja niitähän vois vähän sovittaa

      • onkoaskustinen

        korjaus, se Edin biisi on Perfect (melkein sama)

        eikä Beyonce olis saanut mennä ronkkimaan sitä.
        ei tullut hyvä duetto


    • kaunis_laulu

      Celine Dionin My heart will go on.
      Joidenkin inhokki mutta oma ikuinen suosikkini.

      • Ikuisuutesi

    • höpsähtänyt_sinuun

      Olisin onnessani, jos hän soittaisi minulle. Kappaleen ei niin väliä, saa itse valita. Ukko Nooakin kelpaa....

    • kaunistaaamua

      tänä aamuna vois vetää jotain TS ja Agentsien biisejä
      ja jatkaa swengillä...



      mun pitää tehdä tänään töitä, joten ei voi keskittyä musiikkiin
      joku Chilipeppers on sopivaa taustamölyä työntekoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe