Jouduin keväällä rikoksen uhriksi.
Sillä seurauksella,että vasen solisluu irtosi olkapään puolelta.
Kuvissa näkyy,että se on koholla 2,5 cm,sama tilanne oli vielä puolen vuoden jälkeen.
Ortopedi väitti että haitta-astetta ei määritä lääkäri vaan vakuutusyhtiö.
Vakuutusyhtiöiden lääkärit ovat tosi "osaavia",pystyvät potilasta näkemättä sanomaan,että haitta ei oikeuta korvauksiin.
Ortopedin näkemyksen mukaan,leikkausta ei kannata tehdä kuin vasta vuoden kuluttua tapahtuneesta.
Silloin leikkaus pitää tehdä jalasta otettavilla,jännesiirteillä.
Poistuuko kivut?
Kauanko kestää parameninen?
Olen tyypin 2 diabeetikko.
Ikää 60
Jos leikkausta ei tehdä,niin onko kyseessä pysyvä haitta ?
Solisluu irti
1
197
Vastaukset 1
- Kyynisrealisti
Nämä ovat asioita, joita kannattaisi kysyä lääkäriltä, eikä Suomi24:stä.
En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta oman murtumani perusteella sanoisin että alkuperäisen vertaista siitä ei todennäköisesti tule koskaan. Kipuilu voi helpottaa aika myöten tai pahentua, riippuen monesta asiasta. Fysioterapeutin kanssa kannattaa puhua siitä, mitä liikkeitä kannattaa tehdä kipujen ja toiminnallisuuden parantamiseksi tai edes ylläpitämiseksi. Jos olkapäästä on merkittävää vaivaa ja lääkäri suosittelee leikkaushoitoa, sitä kannattaa varmaan kuunnella. Leikkauksen suorittavalta lääkäriltä voi myös ennen leikkaukseen suostumista kysyä hänen arviotaan siitä, millaiseen tulokseen päästään. Olkapään käyttämättömyys esimerkiksi kipujen takia todennäköisesti pahentaa tilannetta varsinkin pitkällä aikavälillä lihasten heikentyessä käyttämättömyyden takia - tämänkin takia fysioterapeutti olisi tärkeä.
Haitta-asteen haluaa päättää vakuutusyhtiö, mutta joskus se voi muuttua oikeussalissa. Soten myötä vakuutusyhtiöt saavatkin sitten päättää jo aivan kaikesta ja kansalainen itkea ilosta, jos joskus saa jotain korvauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061364Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö186523Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 61510