Mulla on uudempi Philips tv:n kaukosäädin, jossa on päällä tv:n käyttötoiminnat ja kotelon alapuolella qwerty-näppäimistö. Olisinnkin kysynyt, millä periaatteella se toimii, kun tuntuu, ettei se toimi lainkaan. Siinä ei siis enää ole perinteistä IR-lediä päässä, vaan kuoret ovat umpinaiset eikä esim. digikameralla näy mitään välkettä. Avasinkin vehkeen ja piirilevyn toisessa päässä keskellä on jokin keraaminen smd-komponentti, josta lähtee kolme foliota ja sen vieressä lukee AN1. Siinä on 2 piirilevyä päällisin ja 3 prosessoria ja kuplakytkimet painikkeissa.
Kaukosäätimestä kysymys
13
6195
Vastaukset
- samataas
Säätimen tyyppi on YKF319-007-
https://www.amazon.de/Original-Philips-Fernbedienung-YKF319-007-242254990642/dp/B01N2GUX8Z- Anonyymi
ÄLÄ OSTA PHILIPS-TELEVISIOTA - SUSI!!
- tutkinut
Siitä ei muuten kannata maksaa liikaa, jos meinaa tilata.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xykf319-007.TRS0&_nkw=ykf319-007&_sacat=0 - Bluetooth_ehkä
Villi veikkaus on Bluetooth yhteys kakesta telkkariin. Korjatkaa jos olen väärässä.
- Anonyymi
Keksitkö aikanaan ongelmaan ratkaisua? Mulla nimittäin uudehko Philipsin smartTv, jonka kaukosäätimessä toisella puolella on tuo qwerty-näppäimistö, mutta se taisi toimia tasan ensimmäisenä päivänä..
- Anonyymi
Onko paritus tehty , ensiasennuksessa on pyydetty painamaan PAIR-painiketta. Yhteys toimii bluethuuttilla. Katso käyttöohje.
- Anonyymi
Missä tuollainen pair-painike sitten sijaitsee? Ei ole näkynyt missään?
- Anonyymi
Tämä toimi minulla! Kiitos😊
- Anonyymi
Se toimii Bluetoothilla. Täytyy parittaa tv:hen.
- Anonyymi
Mulla sama kapula. Mikä siellä sisällä heiluu ja kolisee. Niinkuin olisi toiset paristot parist okotelon takana, onko näppäimistölle omat paristot. Kun irrottaa paristot niin painavahko osa kolisee vielä sisällä.
- Anonyymi
Siihen on ilmeisesti laitettu joku raudankappale painoksi, ettei tekele tuntuisi liian kevyeltä, mutta rimpulahan se on silti.
- Anonyymi
Missä on philips tv kapulan pair nappula?
- Anonyymi
Katso esim. sohvan tyynyjen välistä, josko olisi sinne pudonnut. Vaikea näin etänä ilman kristallipalloa arvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362436- 372421
- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2691042- 53989
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747