Aihe

Kaukosäätimestä kysymys

eiymmärräyhtään

Mulla on uudempi Philips tv:n kaukosäädin, jossa on päällä tv:n käyttötoiminnat ja kotelon alapuolella qwerty-näppäimistö. Olisinnkin kysynyt, millä periaatteella se toimii, kun tuntuu, ettei se toimi lainkaan. Siinä ei siis enää ole perinteistä IR-lediä päässä, vaan kuoret ovat umpinaiset eikä esim. digikameralla näy mitään välkettä. Avasinkin vehkeen ja piirilevyn toisessa päässä keskellä on jokin keraaminen smd-komponentti, josta lähtee kolme foliota ja sen vieressä lukee AN1. Siinä on 2 piirilevyä päällisin ja 3 prosessoria ja kuplakytkimet painikkeissa.

10

466

Vastaukset

• ÄLÄ OSTA PHILIPS-TELEVISIOTA - SUSI!!

• Villi veikkaus on Bluetooth yhteys kakesta telkkariin. Korjatkaa jos olen väärässä.

• Keksitkö aikanaan ongelmaan ratkaisua? Mulla nimittäin uudehko Philipsin smartTv, jonka kaukosäätimessä toisella puolella on tuo qwerty-näppäimistö, mutta se taisi toimia tasan ensimmäisenä päivänä..

• Onko paritus tehty , ensiasennuksessa on pyydetty painamaan PAIR-painiketta. Yhteys toimii bluethuuttilla. Katso käyttöohje.

• Missä tuollainen pair-painike sitten sijaitsee? Ei ole näkynyt missään?

• Se toimii Bluetoothilla. Täytyy parittaa tv:hen.

• Mulla sama kapula. Mikä siellä sisällä heiluu ja kolisee. Niinkuin olisi toiset paristot parist okotelon takana, onko näppäimistölle omat paristot. Kun irrottaa paristot niin painavahko osa kolisee vielä sisällä.

• Siihen on ilmeisesti laitettu joku raudankappale painoksi, ettei tekele tuntuisi liian kevyeltä, mutta rimpulahan se on silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      32
      1564