Hei !
Olisiko sinulle tarjota minulle työtä. Olen kiinnostunut eniten kotoa tehtävästä työstä, sähköpostittelu, viestit yms. (voit ehdottaa, olen avoin kaikelle) Olen valmis myös tulemaan auttamaan esim kotiavussa/kaupankäynnissä, koiranhoidossa, ruuanlaitossa, seuranpidoss & voin tehdä kanssasi jotain. Olen luonteeltani mukava, huumorintatuinen, spontaani ja iloinen ihminen jonka kanssa tulee helposti toimeen. Olen helsingin alueelta.
Otahan yhteyttä vaikka heti.
[email protected]
Hei nuori 18 v mies etsii töitä.
18Helsinki
1
368
Vastaukset 1
- eihätää
Kaikenlaista työtä voi hakea http://bit.ly/tyonpikahaku . Monenlaista työtä monenlaiseen tarpeeseen voi löytää, kun hakee netistä työnhakukoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591