Pikku-siskoni Salla ei ollut koskaan rahaasioissaan täsmällinen.Yleensä laskut jäi tai unohtui maksamatta.Salla pyyti lainaa,että olisi välttänyt perinnän.Lupasin hoitaa Sallan rästit pois,jos hän pääsisi käymään."Todella hyvä,jos sä autat mua.Pääsen kyllä illalla tuleen.Terv.Salla.Tekstiviesti ei muuta.Salla käytti usein korkokenkiä ja kuulin jo tutun korkojen kopinan rappukäytävässä.Sallalla oli tapana aina soittaa ensin,ennen kuin tuli sisään.
"Salla täällä moi ! Joko olet odottanut minua ?Saanko tulla ?"
Kieltämättä olin odottanut hänen tuloaan,vaikka tiesin että se tietää menoja joita ei koskaan saa takaisin.En kuitenkaan osannut edes haaveilla mitä ilta toi tullessaan.
"Tässä näitä laskuja on taas kerääntynyt"Aika hyvä kasa.Ei kuitenkaan kuin muutama satanen.
"Mä voisin sillä aikaa laittaa kahvia tulemaan,kun sä katot niitä laskuja"
"Laita vaan .Ei tässä kauan mene"
Laskut oli maksettu ja huoli perinnästä oli ainakin kuukadella siirtynyt,kunnes koitti taas uusi kuukausi.
"Kiitos.Mä kyllä korvaan tämän kaiken sulle vielä"Lupaus,joka oli kuultu usein ennenkin.Istuin keittiön pöydän ääreen ja Salla tarjosi kahvit.Kello oli jo lähes yhdeksän,kun Sallan piti lähteä.Saatoin hänet eteiseen ja sanoin,että jos jatkossa tulee vaikeuksia.Tule käymään,elä anna mennä perintään.
"Mutta miten minä pystyn koskaan korvaamaan sinulle.Sä olet todella kiltti minulle"
Salla tahtoi vielä halata,ennen lähtöä.En saanut peitettyä erektiota,vaan painoin kullin Sallan vatsaa vasten.
"Onko sun pakko lähteä ?"Kysyin ja katsoin Sallaa silmiin.
"Ei.Haluut sä että mä jään ? Mun pitää soittaa kotiin,että mä jään likkakaverin luo yöksi"
Haluatko että jään ?
Ölby
1
4902
Vastaukset
no jäikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745129Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025941SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32115629Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110772Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229687Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369041Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla808445Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2386808Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri566068