Miten voi rakastaa ihmistä näkemättä, rakkauden hehkutuksia kirjoitetaan chatissa.
Chattirakkaus
16
447
Vastaukset
- OnLyLoVe2
Mistä tiedät, että eivät ole tavanneet?
- höpsiss
Jos olisivat tavannet ja oikeasti suhteessa, kenelle he haluavat näyttää rakkauttaan? Kait silloin on jo toisenlaiset foorumit olemassa ja livessä tapaamiset.
- roolihahmo
virtuaalipersoona siinä on rakastunut toiseen mielikuvitushenkilöön. Se on osa tarinaa. Kaksoiselämää, jota eletään päiväunissa. Irti synkästä todellisuudesta.
- mitenonn
Onneksi on vaan yksi elämä ja se todellisuudessa ei chatin virtuaalissa . Eikö chat ole keskustelupaikka eikä treffipalsta?
- mielipiteitä.-
rakkauden voi ymmärtää monella tavalla. Luulisin, ettei ihastuminen ei ole rakkautta
- kaikkimuuttunut
Kurkkasin eilen illalla vanhempiin pitkästä aikaa. Pääaihe oli kirjoituksissa seksi. Siitä puhe mistä puute. Vonkamiehiä paljon liikkeellä. Seksikö on sekoittanut ihmiset ?
- torjuja
Olin itsekin 11.12. iltasella vanhimpien sätissä ja keskustelu sivusi siististi ja aikuismaisesti seksiä hetkisen muttei ollut pääaihe. Vonkamiehiä ei näkynyt. Olimmeko samassa sätissä?
- ettäsillee
Vanhemmissa minäkin olin hetken. Minusta ne jutut eivät olleet siistejä juttuja. Kyllä ymmärrän seksin ja siitä oikein puhumisen. En mitään rumia revityksiä. Kait puhujat on jo aikuisia jopa isovanhempia. Asiasta voi keskustella niin monella tapaa. Chatista on helppo tulla pois tai olla menemättä. Ei minulle ole ongelma sitä tehdä ... Onneksi on elämä livessä.
- leijonanosa
Kukapa tietää immeisten sänkykamariasiat ja siten sen mitä se seksi jokaiselle tykönänsä on?
Elekää heittäkö ensimmäistä kiveä ja syytä on olla tarkkana sen toisenkin kanssa kyllä. Netissä on myös porukkaa joka hakee seuraa hauskanpitoon. Mekin haetaan etupäässä miehiä tutustumaan vaimooni kimpaseksin merkeissä.
- Seksiongelmaiset
Miten teillä on mennytkin se kahdenkeskinen seksi niin surkeaksi, että tarvitsette apua muilta? Sanot vielä tota "hauskanpidoksi" En kestäisi, jos omassa suhteessa menis seksi noin huonosti.
- 3-some
Seksiongelmaiset kirjoitti:
Miten teillä on mennytkin se kahdenkeskinen seksi niin surkeaksi, että tarvitsette apua muilta? Sanot vielä tota "hauskanpidoksi" En kestäisi, jos omassa suhteessa menis seksi noin huonosti.
Ahdasmielisyys on suvaitsemattomuutta, ennakkoluuloisuutta ja tuomitsevuutta.
Ahdasmielinen ihminen, kuten sinä, koet koko elämän siitä tuntemuksesta käsin, että ainoastaan sinun ajatuksesi ja sinun tapasi nähdä asiat ovat päteviä ja paikkansapitäviä.
- kulkusetkilisee
Chatissa osa valittaan kylmistä liitoistaan , joku etsii monen kanssa seksiä samaan aikaan.. Kait vaihtelu virkistää. Joulu tulee jokaisella:)
- sometusta
Chatissa on suurin osa varattuja miehiä , niin olen huomannut. Siellä on helppoa lirkutella mitä vaan. Oma maailma virtuaalissa , kaikki ei sitä vaan huomaa. Ehkä aviossa olevat saavat joitain virikettä tylsään liittoonsa. Harvoin enään tulee vastaan asiallista keskustelua. Ei varmaan naiset ole sen parempia kuin miehetkään, mutta paikka on vapaa kaikille ja jokainen vastaa vaan omista puheistaan ja teostaan.
- totuudenselkäpuoli
ihminen rakastaa omaa unelmaansa rakkaudesta?
- hiljaisuuss
Minä rakastan muistojani ,siitä ajasta kun sain kokea oikeaa rakkautta niin kauan kun hän meni enkelten luokse. Chat on kaukana oikeasta elämästä, höpötyspaikka jossa osa kertoo kaiken mitä tekee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446