Mitä kuuluu?

mikämeno

Kerro kaikki, nyt on aikaa kuunnella kuulumisia.

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ääliött

      Mee takas nukkuu avokkis viekkuun, mikään muu ei kuulu sulle. Pakko työntää sitten nenäänsä joka paikkaan.

    • Kiitos kysymästä ;), ihan kevyesti kulkee, ja aina vaan paranee kun tuonne maailmalle lähden, sillä siellä se elämän on, ei täällä höpöpalstalla.
      Kuinkas sinulla itsellä?

    • Kukkuluuruu-

      Kuunnella? Ethän sinä kuule mitään.

    • höpöäonosattavanääs

      Ei mikään. Ole kulunut. Pieni asia sulostuttaa tämänkin sunnuntaiharmikin.

    • portaillasikerran

      Kai nyt olet jo nähnyt etten jaksa tätä leikkiä sun kanssa. Vai ihan kuulumisia haluat. Mitähän silläkin teet? Olen sievästi vähentänyt viestittelyn määrää. Ettet taas suutu. Toisaalta en enään välitä vaikka suutut. Kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa vielä. Lopeta ja hoida se ex asia ensin kuntoon mietitään sitten voinko ja pystynkö tekemään jotain. Kun sen saat hoidettua katson sitten alanko enään millekään. Vai nyt sulla aikaa olisi. Haista vittu ja häviä.

    • juuri_nyt

      Kuuluu lentokoneen ääntä .

    • Toivottavastisinullaok

      Kiitos tarjouksesta, mutta en voi kertoa enempää täällä. Ei oikein hyvää. Läheisen vaikeudet koskettavat syvästi tällä hetkellä. Kuitenkin toivon parasta.

    • kahvia_naamariin

      Yläkerrassa käynnissä aamujumppa....

    • ja_taas

      Jos rehellisiä ollaan niin ei oikein hyvin mene, alkaa käydä aika raskaaksi tämä ikävöinti pikku hiljaa. Miksi haluat roikottaa ja kiusata tahallaan sitä en ymmärrä??!

      • Herää-todellisuuteen

        Yritä nyt ymmärtää että sinua ei roikota mikään muu kuin mielikuvituksesi.

        Kuvittelet hänen kaipaavan sinua
        Kuvittelet hänen kiinnostuksen
        Kuvittelet kaiken js ne mielikuvat sinua hänessä roikottaa

        EI HÄN ITSE

        Lopeta kuvittelu niin ei enää roikota


      • merkithuomataan
        Herää-todellisuuteen kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää että sinua ei roikota mikään muu kuin mielikuvituksesi.

        Kuvittelet hänen kaipaavan sinua
        Kuvittelet hänen kiinnostuksen
        Kuvittelet kaiken js ne mielikuvat sinua hänessä roikottaa

        EI HÄN ITSE

        Lopeta kuvittelu niin ei enää roikota

        Juuri näin, tällä palstalla on ihmisillä hyvin harhaisia kuvitelmia ja aloitukset omitaan itselle noin vaan. Ei taida olla ihan tervettä?


    • lyllerökreisi

      Kylttyyrinen sunnuntai. :) Voi tuntea itsensä paremmaksi kuin onkaan. :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe