10e/h on maksimi mitä maksan

menestyvätyönantaja

En keksi ainuttakaan syytä miksi yksikään palkkaamani idiootti ansaitsisi enempää. Tulijoita on ovista ja ikkunoista.

11

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9euroo

      Hienoa että menee noin hyvin! Voit olla ylpeä itsestäsi kun onnistut! Kippis!

    • Kympillä et saa ammattitaitoa, tunareita ja puolivalmiita harjoittelijoita kyllä riittää pilvin pimein.

      Vastasimpahan vaan vaikka selvä trollihan tämä aloitus on.

    • vammane-olet

      Trollipelle huutelee puskista pahaa oloaan, ota lääkkeesi ja mene lekuriin terapiaan, jookosta?

    • IhmettelenSyvästi

      Kuka hullu metallihommiin lähtee 10 e / h ? 1600 e brutto kuukaudessa, netto ehkä 1200 e ? Siitä maksat vuokran, liikkumisen, safkan, laskut jne. Työttömänäkin pärjää paremmin, no näihin palkkoihin ammattiliitot päättäjät Suomea ajavat, eikä siellä työpaikoillakaan yhteishenkeä ole asian estämiseksi.

      • Minä tein sorvarin hommia joskus vuonna 2003 palkalla 10.20/h. Minä olin tuohon aikaa juuri sellainen hiljattain kurssikeskukselta valmistunut puolivalmis harjoittelijatunari.

        Ei sillä taustalla olisi varmaan parempaa liksaa saanut mistään firmasta.

        Onneksi asuin pikkupaikkakunnalla edullisessa kunnan vuokra asunnossa, työmatka taittui fillarilla tai kävellen. Ruokittavia suitakaan ei ollut pöydässä niin kyllä sillä palkalla pärjäsi vaikkei juuri säästöön jäänytkään.


      • IhmettelenSyvästi
        hullu_ukko kirjoitti:

        Minä tein sorvarin hommia joskus vuonna 2003 palkalla 10.20/h. Minä olin tuohon aikaa juuri sellainen hiljattain kurssikeskukselta valmistunut puolivalmis harjoittelijatunari.

        Ei sillä taustalla olisi varmaan parempaa liksaa saanut mistään firmasta.

        Onneksi asuin pikkupaikkakunnalla edullisessa kunnan vuokra asunnossa, työmatka taittui fillarilla tai kävellen. Ruokittavia suitakaan ei ollut pöydässä niin kyllä sillä palkalla pärjäsi vaikkei juuri säästöön jäänytkään.

        Kyllä tuon palkan aloittelijalle jotenkin ymmärtää, mutta olemme tulleet aika pitkälle vuodesta 2003! Kyllähän sillä varmasti toimeen tulee jos on halpa asunto, eikä muita menoja. Muistaakseni ensimmäinen vakkarisopimukseni tuntipalkka, joskus valmistuneena oli 11,75 e / h. Omakohtaisen kokemuksen mukaan koneistajana pääsee helposti 15-17 e / h ansioille. Vuokrafirmankin kautta luvattiin 17-18 e / h. Henkilökohtaisesti en kyllä suosittele metallialan hommia kenellekään! Voisin luetella tähän miljoonia syitä miksi en, mutta sanottakoon vaikka, että samat rahat saa paljon pienemmällä vaivalla siistimmistä ja vähemmän kuormittavista (henkisesti/fyysisesti) töistä. Opiskelkaa!


    • 10etuntipiisaa

      Aivottomalle haalarijätkälle 10e riittää hyvin, eivät ymmärrä pyytää enempää.
      Mitä paskempi ammatti, sitä huonompi liksa.
      Vittumaisen työviikon jälkeen joutuu vetää vähät rahat kurkusta alas, elintaso sama kuin työttömällä, mutta vitutuskäyrä tapissa.

    • Pulal

      25 on oma taksa. Halvemmalla en tee. Eikä tarvikaan.

    • Sulava_HR_heppu

      Tuommoisissa metallipajoissa saattaa olla aika hankalia tapauksia.

    • pöö7012

      aiva pelle jos luulee et ammatti metallimies lähtee 10 duuniin mieluummin nukun ja elän päivärahallani joka kuukaudes palkkaa 400 e suuree

    • Ibaneba

      Sä oot nolo trolli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe