Lapseni on esikoulussa sekä 5-7tuntia päivähoidossa, sekä vapaapäiviä on 6 kk:ssa. Päätös tuli ja ihan ihmeellisesti laskeneet mun tulot, melkein 3800e kuukaudessa! Lähihoitajan työtä teen, brutto n. 2200e ja lisät päälle. Elokuun palkkanauhan pyysivät, siinä mm. Kesälomarahat. Siis miten ne laskee noi maksut? Joo, kävin katsoo laskurissa.,mutta...Minä ja 2lasta,toinen koululainen.
Esikoulu ja pv. Hoitomaksut, häh?
Hki77
3
211
Vastaukset
- missälapsenisä
mitäs nostat elatusmaksuja; lapsen etu on yhteishuolto, vuoroasuminen- ei elatusta
- Hki77
No empä ees nosta :) Lapsen isä on on täydellisesti elämässä mukana, vuoroviikoin työvuorojen takia. Lapset mun luona kirjoilla, siksi hoitomaksukin mun tulojen mukaan
- paiskaa
Hki77 kirjoitti:
No empä ees nosta :) Lapsen isä on on täydellisesti elämässä mukana, vuoroviikoin työvuorojen takia. Lapset mun luona kirjoilla, siksi hoitomaksukin mun tulojen mukaan
toinen lapsi isän luo virallisesti asumaan- menee maksutkin tasan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399