Lapseni on esikoulussa sekä 5-7tuntia päivähoidossa, sekä vapaapäiviä on 6 kk:ssa. Päätös tuli ja ihan ihmeellisesti laskeneet mun tulot, melkein 3800e kuukaudessa! Lähihoitajan työtä teen, brutto n. 2200e ja lisät päälle. Elokuun palkkanauhan pyysivät, siinä mm. Kesälomarahat. Siis miten ne laskee noi maksut? Joo, kävin katsoo laskurissa.,mutta...Minä ja 2lasta,toinen koululainen.
Esikoulu ja pv. Hoitomaksut, häh?
Hki77
3
233
Vastaukset
- missälapsenisä
mitäs nostat elatusmaksuja; lapsen etu on yhteishuolto, vuoroasuminen- ei elatusta
- Hki77
No empä ees nosta :) Lapsen isä on on täydellisesti elämässä mukana, vuoroviikoin työvuorojen takia. Lapset mun luona kirjoilla, siksi hoitomaksukin mun tulojen mukaan
- paiskaa
Hki77 kirjoitti:
No empä ees nosta :) Lapsen isä on on täydellisesti elämässä mukana, vuoroviikoin työvuorojen takia. Lapset mun luona kirjoilla, siksi hoitomaksukin mun tulojen mukaan
toinen lapsi isän luo virallisesti asumaan- menee maksutkin tasan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136