Sotkan tuotteiden laatu

eelu

Ostin tasan vuosi sitten Sotkasta Liia ruokaryhmän 6 hengelle. Nyt pöydän ja yhden tuolin pinta hilseilee irti. Liike ei korvaa koska olen muka (olettavat) pessyt liian märällä. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Olen hoitanut ja vaalinut huonekaluja hyvin, pitänyt liinaa tai tabletteja. Nyt pinta hilseilee irti. Huono laatu, älkää ostako Liia ryhmää Sotkasta!

16

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eelukastelee

      Liia ruokaryhmä on tosi laadukas. Tutkitusti yksi kestävimmistä, ellei pyyhi liian märällä liinalla. Näinhän tässä eelu o toiminut.

      • Anonyymi

        Haha, hyvä trolli.


    • eelueiookastellu

      Höpöhöpöettiiämittää

    • Anonyymi

      Mulla on ollut Miia ryhmämonya vuotta ja hyvin on kestänyt vahvemallakin aineella pyyhkimisen. Tuo hilseily ei ole normaalia. Laadukas ja jämäkkä pöytä ryhmä

    • Anonyymi

      Sotka on suht r*kollispulju...Samoin Askonkin laatu on kehnoa, ainakin toisinaan.

      N-from-here

      • Anonyymi

        Ehottaakos häiskä sit mitä puljuu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehottaakos häiskä sit mitä puljuu???

        hyvä kysymys....erikoisliikkeet ovat sitten taas turkasen kalliita, enimmäkseen.

        N-from-here


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä kysymys....erikoisliikkeet ovat sitten taas turkasen kalliita, enimmäkseen.

        N-from-here

        Ehota silti. Eli mitkä erikoisliikkeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehota silti. Eli mitkä erikoisliikkeet?

        En tiedä. Peilien osalta toi peilistore vaikuttaa laadukkaalta, niillä Suomessa tehdyt tuotteet ja hyvä palvelu. Kerron varmuudella sitten kun olen tilannut sieltä, siinä menee vielä hetki. Ellokselta tilattiin äidille laadukkaat, puiset ulko- /terassituolit, melkoisen kalliit olivat, mutta niin tukevat ja reilun kokoiset että. Toimitus tuli rapulle helposti ja nopeasti. Olen myös tilannut aikoinaan yhden kivan kattovalaisimen Ellokselta tai Jotexilta, en muista kummasta, mutta sanoisin että näissäkin kaupoissa laatu vaihtelee laidasta laitaan. Onneksi niihin voi palauttaa suht helposti?

        N-from-here


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Peilien osalta toi peilistore vaikuttaa laadukkaalta, niillä Suomessa tehdyt tuotteet ja hyvä palvelu. Kerron varmuudella sitten kun olen tilannut sieltä, siinä menee vielä hetki. Ellokselta tilattiin äidille laadukkaat, puiset ulko- /terassituolit, melkoisen kalliit olivat, mutta niin tukevat ja reilun kokoiset että. Toimitus tuli rapulle helposti ja nopeasti. Olen myös tilannut aikoinaan yhden kivan kattovalaisimen Ellokselta tai Jotexilta, en muista kummasta, mutta sanoisin että näissäkin kaupoissa laatu vaihtelee laidasta laitaan. Onneksi niihin voi palauttaa suht helposti?

        N-from-here

        Olisko toi ollut sittenkin JOtex, josta ne terassituolit tilattiin. Nämähän ovat sisar kauppoja Elloksen kanssa. Joka tapauksessa laatu on mahtavaa, ja ainakin minulle kokoaminen oli helppoa.

        Osaatteko sanoa meneekö kuultomaalatut puiset tuolit pilalle kun ne ovayt ympäri vuoden ulkona terassilla? Sade saattaa ylettyä niihin asti kastelemaan kun tuulee.

        N-from-here


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko toi ollut sittenkin JOtex, josta ne terassituolit tilattiin. Nämähän ovat sisar kauppoja Elloksen kanssa. Joka tapauksessa laatu on mahtavaa, ja ainakin minulle kokoaminen oli helppoa.

        Osaatteko sanoa meneekö kuultomaalatut puiset tuolit pilalle kun ne ovayt ympäri vuoden ulkona terassilla? Sade saattaa ylettyä niihin asti kastelemaan kun tuulee.

        N-from-here

        Tuote löytyykin tosiaan Jotexilta, yksi heidän ulko nojatuoli nimmekkeellä. En kerro mikä malli koska haluamme pysyä anonyyminä.

        N-from-here


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehota silti. Eli mitkä erikoisliikkeet?

        Esimerkiksi Kruunukaluste ja Vepsäläinen, jotka ovat laadukkaamman ja helvetisti kalliimman sisustustavaran ja huonekalun myymiseen profiloituneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Kruunukaluste ja Vepsäläinen, jotka ovat laadukkaamman ja helvetisti kalliimman sisustustavaran ja huonekalun myymiseen profiloituneet.

        Luulisin että nämä ovat hyviä. Muistelen että jotain on joskus ostettu meidän pikkukaupungissa noista.

        N-from-here


    • Anonyymi

      Näin se on, pahvikalusteet joissa on vielä pahvilaminointikin, eivät kestä minkäänlaista pienintäkään kosteutta.

    • Anonyymi

      Halpaa kuraa saa myös ikeasta, laatu tulee aina hintoihinsa?😳

    • Anonyymi

      Ostin Sotka Nella ruokapöydän 3kk sitten ja se alkoi turvota sivusaumasta. Kun reklamoin sanottiin, että valmistajan mukaan käyttövirhe! Pitäisi kuivata heti jos jotain kosteaa tulee pöydälle. Ei ruokapöytä ole tiskipöytä, mutta kyllä keittiön pöydälle aina jotain kosteutta tulee. Oli kyllä viimeinen kerta kun ostan Sotkasta mitään. Myyvät ihan kertakäyttöhuonekaluja.
      Pitäkää Sotka romunne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe