Palstan skeptikon surkee profiili!

DoktorT.L.Viitanen

Tämä profilointi osuu näköjään niin hyvin kohdalleen, että se ansaitsee oman ketjunsa. Olisi pitänyt lisätä mukaan vielä ns. skepo protokolla. Sehän oli kaksoissokkokokeen ohella toinen erityisen hieno juttu skeposen mielestä.

Olen jo kauan aikaa sitten profiloinut palstan häirikköskepon.. Kyse on keski-ikäisestä peruskoulutustason miehestä ,joka on narsistisuudellaan hävittänyt sosiaaliset suhteensa, erakoitunut ja yrittää paikata tätä riehumalla netissä ja hakemalla sieltä edes jotain hyväksyntää. Edes siten, että vastaa omiin viesteihinsä. Hän on tyypillisesti verkossa aamuöisin ja juhlapyhinä, jolloin normaalit, työssä käyvät ihmiset joko nukkuvat tai nauttivat ystäviensä seurasta.

Skeposen työ oli hänen kykyjään vastaavaa yksinkertaista junnaamista, mutta omasta mielestään hän olisi kyennyt parempaan. Se paremmuus ei kuitenkaan näkynyt aikoinaan koulumenestyksessä eikä myöhemmätkään näytöt vakuuttaneet työnantajaa. Niinpä skeponen rupesi saamaan erilaisia vaivoja ja työstä tuli poissaoloja. Työkaverit eivät jaksaneet olla leikissä mukana, kun hörhön tekemättömät työt kaatuivat heidän niskaansa ja jututkin olivat jatkuvasti sitä samaa minä, minä ja minun taudit -jauhamista. Skepon mielestä se oli tietysti työpaikkakiusaamista.

Koska mitään varsinaista vikaa ei kuitenkaan löytynyt, rupesi skepo hakemaan kyvyttömyydelleen medikalisointia mm. fibromyalgiasta, homesyndroomasta, hypotyreoosista, sähköallergiasta yms. Tämä johti esim. useisiin poskionteloleikkauksiin, joissa skepo toivoi löytyvän isoja home- ja sienikasvustoja. Ei löytynyt. Kaikki tämä ruljanssi johti siihen, että aviovaimo lähti lätkimään ja työnantaja hankkiutui skeposedästä eroon. Skepolla oli taloudessaan vähän aikaa vielä alaikäinen poika, mutta hän nosti kytkintä heti ensimmäisen tilaisuden tullen.

Skepo tietysti katkeroitui lääkäreihin ja "koululääketieteeseen", kun nämä eivät kyenneet järjestämään hänelle eläkepapereita ja ainoat diagnoositkin kallistuivat tuonne psyykepuolelle. Niitä ei oikein kehdannut esitellä edes "skepo ystävien" kahvikokouksissa. Skepo tilaili mitä erilaisimpia vitamiini- ja hivenainepurkkeja, etikkakuureja, pH-terapioita jne kutakin vuorollaan ja julisti niiden erinomaisuutta heti tilauskaavakkeen lähettämisen jälkeen. Huldan Zapperi ihastuitti häntä erityisesti. Homeopatia, vyöhyketerapia, energiahoidot, kaikki nämäkin tuli kokeiltua, ja jokainen niistä oli hänen mielestään, kukin vuorollaan erinomainen ja tehoava hoito. Vaivat vaan ei parantuneet. Hän tarttuu edellen kaikkeen sellaiseen, jolla hän kuvittelee voivansa kostaa niille, jotka hänen ymmärryksensä mukaan edustavat sitä ihmisryhmää, jotka eivät hypänneet hänen kelkkaansa eivätkä ymmärtäneet hänen tieteellistä erinomaisuuttaan.

Tällaisiin johtopäätöksiin olen tullut profilointityössäni.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        112
        5458
      2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
        Ikävä
        41
        3595
      3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        52
        3485
      4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        93
        3348
      5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        81
        1887
      6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
        Ikävä
        34
        1777
      7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
        Perussuomalaiset
        134
        1667
      8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        43
        1619
      9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
        Maailman menoa
        152
        1325
      10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
        Ähtäri
        16
        1189
      Aihe