Kerro nainen miten haluisit tän jatkuvan?

Kriipper

Se että soittaisi iha pystymetsästä ja kysyisin että muistakko mua?

14

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoidaanKeittääTeetäkin

      Kaikki käy. Miten olisi että olen lavastetusti tuupertunut alaovelle ja retkottaisin pärsse pystyssä ja sä olisit ulkolaistaustainen lehdenjakaja ja harmistuisit mun vetelyyteen ja istuisit päälleni iskien kantapäät kylkiini ja huutaisit että ylös raato yksisarvinen nimeltä Jean?

    • KirjoitanNyt

      "Kriipper" Hauska...älä vaan räjähdä :D

    • Foliohattutäti

      Dount fiö tö kriiper, juuri niin soittaisit vaikka mettänreunalta kuha soittasit

    • sevoisitoimia

      Laittasit vaikka jotain viestiä irl :)

    • enkuulepuhettakaan

      Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan. En vastaa puheluihin ja viestit poistan. Jos tulet juttelemaan, olen hiljaa.

    • Matami_Mimmi_

      ”Sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua?”

      Soita ja kysy. Toki muistan, kuin eilisen päivän.

    • odottavinmielin

      Kuulostaa hyvältä jatkumolta - tosin mun mielestä sinä tai siis se henkilö, jolta toivoisin tämän olevan, ei tiedä puhelinnumeroani...

    • Kuka mahtanetkaan olla?

    • rohkearokansöi

      Joo. Soita, silläpä se selviää ♡

    • erittäinhyvät

      ja selvät sanat. anna palaa ja kysy siltä.

    • tapettiliima

      Jatkuvan? Onkohan tää mulle?

    • Varmastimuistaa

      Tämä ei ole minulle. Hän tietää, että muistan hänet. Ja sama toisinpäin.

      Sanoisin, että jos olette ihan oikeasti tunteneet toisenne edes jonkin aikaa, muuten kuin esim. työkuvioissa, joissa toinen asiakas, niin ihan varmasti muistaa. Sitä ei kannata murehtia. Mutta jos ei keksi muuta sanottavaa tai jos haluaa varmistaa, niin voi sitäkin kysyä, ei siitä haittaakaan ole. Itse kysyin kerran yhdeltä, johon otin yhteyttä yli 10v. päästä, emmekä edes tunteneet hyvin. Sain aika kivan vastauksen (mutta hän ei valitettavasti ollut se henkilö, ketä ajattelen).

    • Otaihanrennostivaan

      Jos haluaa tutustua, on paljon tapoja, jolla sen voi osoittaa. Ekaksi vaikka katsoo silmiin ja tervehtii ja yrittää rakentaa jotain keskustelua. Kyllä siitä aika nopeasti tajuaa.

    • turvallisuusväli

      jatkaa?
      muistatko?

      jätitkö sä hänet aiemmin?





      (nää aloitukst on kivoja, muistan miksi olen päätynyt tähän suhdestatukseen... :) )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe