Kerro nainen miten haluisit tän jatkuvan?

Kriipper

Se että soittaisi iha pystymetsästä ja kysyisin että muistakko mua?

14

719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoidaanKeittääTeetäkin

Kaikki käy. Miten olisi että olen lavastetusti tuupertunut alaovelle ja retkottaisin pärsse pystyssä ja sä olisit ulkolaistaustainen lehdenjakaja ja harmistuisit mun vetelyyteen ja istuisit päälleni iskien kantapäät kylkiini ja huutaisit että ylös raato yksisarvinen nimeltä Jean?

• KirjoitanNyt

"Kriipper" Hauska...älä vaan räjähdä :D

• Foliohattutäti

Dount fiö tö kriiper, juuri niin soittaisit vaikka mettänreunalta kuha soittasit

• sevoisitoimia

Laittasit vaikka jotain viestiä irl :)

• enkuulepuhettakaan

Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan. En vastaa puheluihin ja viestit poistan. Jos tulet juttelemaan, olen hiljaa.

• Matami_Mimmi_

”Sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua?”

Soita ja kysy. Toki muistan, kuin eilisen päivän.

• odottavinmielin

Kuulostaa hyvältä jatkumolta - tosin mun mielestä sinä tai siis se henkilö, jolta toivoisin tämän olevan, ei tiedä puhelinnumeroani...

• Kuka mahtanetkaan olla?

• rohkearokansöi

Joo. Soita, silläpä se selviää ♡

• erittäinhyvät

ja selvät sanat. anna palaa ja kysy siltä.

• tapettiliima

Jatkuvan? Onkohan tää mulle?

• Varmastimuistaa

Tämä ei ole minulle. Hän tietää, että muistan hänet. Ja sama toisinpäin.

Sanoisin, että jos olette ihan oikeasti tunteneet toisenne edes jonkin aikaa, muuten kuin esim. työkuvioissa, joissa toinen asiakas, niin ihan varmasti muistaa. Sitä ei kannata murehtia. Mutta jos ei keksi muuta sanottavaa tai jos haluaa varmistaa, niin voi sitäkin kysyä, ei siitä haittaakaan ole. Itse kysyin kerran yhdeltä, johon otin yhteyttä yli 10v. päästä, emmekä edes tunteneet hyvin. Sain aika kivan vastauksen (mutta hän ei valitettavasti ollut se henkilö, ketä ajattelen).

• Otaihanrennostivaan

Jos haluaa tutustua, on paljon tapoja, jolla sen voi osoittaa. Ekaksi vaikka katsoo silmiin ja tervehtii ja yrittää rakentaa jotain keskustelua. Kyllä siitä aika nopeasti tajuaa.

• turvallisuusväli

jatkaa?
      muistatko?

jätitkö sä hänet aiemmin?

(nää aloitukst on kivoja, muistan miksi olen päätynyt tähän suhdestatukseen... :) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      203
      5181
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3676
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      11
      3440
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      62
      3132
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      37
      3110
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2326
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      104
      2295
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      30
      2152
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2120
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe