Se että soittaisi iha pystymetsästä ja kysyisin että muistakko mua?
Kerro nainen miten haluisit tän jatkuvan?
14
730
Vastaukset
- VoidaanKeittääTeetäkin
Kaikki käy. Miten olisi että olen lavastetusti tuupertunut alaovelle ja retkottaisin pärsse pystyssä ja sä olisit ulkolaistaustainen lehdenjakaja ja harmistuisit mun vetelyyteen ja istuisit päälleni iskien kantapäät kylkiini ja huutaisit että ylös raato yksisarvinen nimeltä Jean?
- KirjoitanNyt
"Kriipper" Hauska...älä vaan räjähdä :D
- Foliohattutäti
Dount fiö tö kriiper, juuri niin soittaisit vaikka mettänreunalta kuha soittasit
- sevoisitoimia
Laittasit vaikka jotain viestiä irl :)
- enkuulepuhettakaan
Kaikki loppui ennen kuin alkoikaan. En vastaa puheluihin ja viestit poistan. Jos tulet juttelemaan, olen hiljaa.
- Matami_Mimmi_
”Sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen, muistatko mua?”
Soita ja kysy. Toki muistan, kuin eilisen päivän. - odottavinmielin
Kuulostaa hyvältä jatkumolta - tosin mun mielestä sinä tai siis se henkilö, jolta toivoisin tämän olevan, ei tiedä puhelinnumeroani...
Kuka mahtanetkaan olla?
- rohkearokansöi
Joo. Soita, silläpä se selviää ♡
- erittäinhyvät
ja selvät sanat. anna palaa ja kysy siltä.
- tapettiliima
Jatkuvan? Onkohan tää mulle?
- Varmastimuistaa
Tämä ei ole minulle. Hän tietää, että muistan hänet. Ja sama toisinpäin.
Sanoisin, että jos olette ihan oikeasti tunteneet toisenne edes jonkin aikaa, muuten kuin esim. työkuvioissa, joissa toinen asiakas, niin ihan varmasti muistaa. Sitä ei kannata murehtia. Mutta jos ei keksi muuta sanottavaa tai jos haluaa varmistaa, niin voi sitäkin kysyä, ei siitä haittaakaan ole. Itse kysyin kerran yhdeltä, johon otin yhteyttä yli 10v. päästä, emmekä edes tunteneet hyvin. Sain aika kivan vastauksen (mutta hän ei valitettavasti ollut se henkilö, ketä ajattelen). - Otaihanrennostivaan
Jos haluaa tutustua, on paljon tapoja, jolla sen voi osoittaa. Ekaksi vaikka katsoo silmiin ja tervehtii ja yrittää rakentaa jotain keskustelua. Kyllä siitä aika nopeasti tajuaa.
- turvallisuusväli
jatkaa?
muistatko?
jätitkö sä hänet aiemmin?
(nää aloitukst on kivoja, muistan miksi olen päätynyt tähän suhdestatukseen... :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419