Mitä olette mieltä yle verosta ja ylen ohjelmatarjonnasta? vale uutiset?
YLE-yhtiönä
6
188
Vastaukset
- YLE_lopetettava
Yksi TV- ja radio-kanava riittäisi aivan hyvin virallisten tiedotusten ja ohjelmien lähetykseen. Eli YLE:ä pitäisi pienentää 90%.
Emme tarvitse mitään pakkorahotettua valtamediaa, joka katsoo päätehtäväkseen poliittisen aivopesun ja suomalaisuuden halveksunnan. - muilu
Helsingissä tehdään hesalaisten juttuja ja vittuillaan meille maksajille.
Lauri Kivinen ja Ville Vilen ovat homopartnereita. - selväjuttu
Valemedia.
- Kurila
YLEN OHJELMATARJONTA AIVAN TÄYTTÄ PASKAA.
- Bror-Erik1974odin-1Ac2
Yle vero on mielestäni mitätön menoerä siitä hyödystä jota valtakunnan suurin ja kattavin media meille tarjoaa niin television,radion kuin verkonkin kautta. Samaan ei muut kykene. Vasiten Ylen kulttuuri-,urheilu- ja ajankohtaisohjelmien tarjonnalle ei vastusta löydy aina-
kaan mainoskanavilta,eiks jeh? -All in all Yle and FST can do it! - Oipoii
Verotus onihan oikein, hyvää kun harvoin ilmaiseksi saa. Ohjelmien tasokin on parantunut kun S Punarinta meni omiensa tykö. Onhan se kuitenkin suomenkielisessä uutisoinnissa selvä ykkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316